Apropå alla idioter. Jag förstår israelerna. De har agerat utav självbevarelsedrift hela 1900-talet. Förintelsen bara övertygade dem, sionisterna, att de var rätt ute. Judarna försvarar sig och svenskarna begår nationellt självmord. Svenskarna borde titta på judarnas exempel istället för att blanda sig i konflikten därnere. Vore bättre för svenskarna själva.
Det finns ingen dubbelmoral här. De som invandrar till Sverige är inga svenskar utan afrikaner och araber och alla möjliga andra. Det vore någon form av dubbelmoral om svenskar invandrade hit, jag tog avstånd från det men inte tog avstånd från sionisterna. Ett sådant exempel förekommer inte här och jag välkomnar boer till Europa istället för svarta. Boerna har dessutom rätt att kalla sig för flyktingar.
Citat:
Ursprungligen postat av
JItterbugg
Ser du inte att samma krafter som verkar för våran undergång är precis samma krafter som stöder Israels rätt till murar, etnisk apartheid i ett land dom själva invandrat till. Det är dubbelmoral att som etnisk Svensk nationalist stå på sionismens sida och samtidigt hävda våran självklara rätt att bestämma över vårat hemland, finns ingen jude som gjort något positivt för Sverige och dom ska givetvis skickas ut på samma båt som araber och negrer. Deras aktiviteter för att försvaga och förgöra den etniskt Svenska populationen borde göra dom till varje Svensk huvudfiende nummer 1 men du försöker med rakt ansikte försvara dom samtidigt som du påstår att du är nationell, antingen är man mot kolonisering och raderandet av ursprungsbefolkningar eller är man för det. Bestäm dig..
Citat:
Ursprungligen postat av
JItterbugg
Så.... Israel ska givetvis avskaffas för att hela staten är byggd på rån och mord av befolkningen som befann sig där när landet gavs bort i FN.
Det är liksom inte upp till dig. Det är en arabisk-judisk fråga. Judarna fick ingenting. FN fattade ett beslut och oavsett vilket hade judarna kämpat. Det jag hör kommer från ytterligare en svensk som fått för sig saker om Israel som inte stämmer. FN har aldrig varit någon jultomte åt någon.