2005-12-06, 17:53
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
Javisst är det så! Du har rätt till 100%!!! Det är bara så ironiskt att Eichmann kanske var det största pro-sionisten av alla så judarna gjorde sig en rejäl björntjänst när de avrättade honom.

Nåja, så nu tänker fanskapet Sharon avgå och öppna egen. Det feta grisen tänker väl fuska till sig segern även om han skulle råtorska. Han sa visst en gång att han skulle fortsätta styra Israel även om han hamnade bakom galler!!!! (ang korruptionsskandalen, när det begav sig). "Demokrati" va? Jo jo....
Inför det kommande kriget mot Iran kan kanske denna text vara läsvärd:

http://www.honestmediatoday.com/should_US_declare_war.htm
Citat:
"---More importantly, if I am to care about a country that has engaged in terrorist activities and is a threat to world peace--if there is any country in the Mid-East that fits the bill--Israel should be, first and foremost, stopped at all costs.
[...]
It would be a war with many hazards, with all their Zionist traitors scattered throughout America, ready to put their true love of Israel-first to the test.

However, being a true patriot, I'm willing to take this risk; and promise to be the first on my block to enlist when Uncle Sam gets a spinal cord implant and decides to do something about that terrorist nation in the Mid-East, Israel.---"
Citera
2005-12-09, 14:51
Bannlyst
Irans gode president Ahmedinejad sa häromdagen att han nu helst vill se Irsael flytta till Europa. Förvisso instämmer jag i hans resonemang till fullo, att om det nu var Europa som insisterade på judestatens uppkomts, samt även var dem som ligger bakom den påstådda utrotningen av sionister under andra världskriget så så borde även Europa vara den som upplåter mark till judarna och inte oskyldiga stackars araber som aldrig tidigare gjort en fluga förnär. Dock menar jag att detta knappast behövs då sionisterna redan har en fullgod judestat i New York, och även i Ryssland, och till och med i Sydafrika, så ett till Israel i överhuvudtaget är helt överflödigt, och därför vore det ännu bättre att avveckla det totalt då det knappast har något existensberättigande alls, speciellt inte med tanke på de systematiska folkmorden som skurkstaten utför och det allmänna föraktet det har mot rådande världsorning och internationella regler och överrenskommelser.

Nåja, jag är i alla fall glad att mellanöstern har åtminstonde en skarpsynt ledare som vågar se sanningen för vad den är och inte böjer sig för sionist-amerikanska påtryckningar och propaganda, kan bara hoppas att fler sådana ledare vinner mark i regionen och att äcklet Sharon ställs till svars för sina brott.
Citera
2005-12-10, 00:46
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Irans gode president Ahmedinejad sa häromdagen att han nu helst vill se Irsael flytta till Europa. Förvisso instämmer jag i hans resonemang till fullo, att om det nu var Europa som insisterade på judestatens uppkomts, samt även var dem som ligger bakom den påstådda utrotningen av sionister under andra världskriget så så borde även Europa vara den som upplåter mark till judarna och inte oskyldiga stackars araber som aldrig tidigare gjort en fluga förnär. Dock menar jag att detta knappast behövs då sionisterna redan har en fullgod judestat i New York, och även i Ryssland, och till och med i Sydafrika, så ett till Israel i överhuvudtaget är helt överflödigt, och därför vore det ännu bättre att avveckla det totalt då det knappast har något existensberättigande alls, speciellt inte med tanke på de systematiska folkmorden som skurkstaten utför och det allmänna föraktet det har mot rådande världsorning och internationella regler och överrenskommelser.

Nåja, jag är i alla fall glad att mellanöstern har åtminstonde en skarpsynt ledare som vågar se sanningen för vad den är och inte böjer sig för sionist-amerikanska påtryckningar och propaganda, kan bara hoppas att fler sådana ledare vinner mark i regionen och att äcklet Sharon ställs till svars för sina brott.
Får man försynt fråga i vilken domsrol du tänkte om de "rakryggade" och blodsbesudlade ayatollorna får göra Sharon följe dit, eller är det bara judiska politiker som får plats i din domstol?
Citera
2005-12-10, 00:56
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Får man försynt fråga i vilken domsrol du tänkte om de "rakryggade" och blodsbesudlade ayatollorna får göra Sharon följe dit, eller är det bara judiska politiker som får plats i din domstol?
domsrol? Du menar väl domstol? Eller är jag helt ute och cyklar? Varför har du så svårt att bemöta judekritik?

Vad det gäller Sharon så kan väl han få avnjuta samma galge som Adolf Eichmann? De var väl ändå av samma karaktär?
Citera
2005-12-10, 01:04
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
På papperet ja. Men i verkligheten är Israel en teokratisk rasistisk diktatur där, förutom araber, även svarta etiopiska och sefardiska judar av arabiskt ursprung räknas som en lägre "kast".

http://amconmag.com/11_3_03/feature.html

http://deportthefuckers.com/nuke/html/index.php

Om du resonerar så är ju även Sverige en teokratisk rasistisk diktatur
Citera
2005-12-10, 06:51
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Om du resonerar så är ju även Sverige en teokratisk rasistisk diktatur
Om du tycker så rekommenderar jag Knutbytråden för dig att lalla i! Men inte blir väl du förföljd för att du har en avvikande religiös eller politisk åsikt (förutom på FB då )?

Om du har något politiskt intellekt så förstår du nog vad jag syftar på, eller menar du att Sverige är en teokratisk rasistisk diktatur? Det kanske blir så så småningom, men den dagen den sorgen...
Citera
2005-12-10, 17:52
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Om du tycker så rekommenderar jag Knutbytråden för dig att lalla i! Men inte blir väl du förföljd för att du har en avvikande religiös eller politisk åsikt (förutom på FB då )?

Om du har något politiskt intellekt så förstår du nog vad jag syftar på, eller menar du att Sverige är en teokratisk rasistisk diktatur? Det kanske blir så så småningom, men den dagen den sorgen...

Så du tycker alltså inte att invandrare diskrimineras i Sverige? eller att det inte förekommit förtryck från samhället mot minoriteter så som zigenare eller samer? Åk till vilket miljonprogramsområde som helst i Sverige och du kommer inse att det finns andra klassens medborgare även här, precis som det gör i Israel och i princip alla andra länder i västvärlden.
Citera
2005-12-11, 00:38
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Så du tycker alltså inte att invandrare diskrimineras i Sverige? eller att det inte förekommit förtryck från samhället mot minoriteter så som zigenare eller samer? Åk till vilket miljonprogramsområde som helst i Sverige och du kommer inse att det finns andra klassens medborgare även här, precis som det gör i Israel och i princip alla andra länder i västvärlden.
Naturligtvis är vi mer överens än oense...
Citera
2005-12-11, 23:14
Medlem
ARNOLDs avatar
ONDSKANS STAT = ISRAEL

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?d=13276&a=493762
Citera
2005-12-11, 23:25
Medlem
Citat:

Systematiska folkmord? Antal döda palestiner under den nuvarande intifadan ligger väl på ett par tusen? Det är ju för lite för att räknas som ett folkmord. Inte ens Darfur har fått stämpel som folkmord av det internationella samfundet, då kan man väl inte anklaga Israel för folkmord?
Citera
2005-12-11, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ianto
Systematiska folkmord? Antal döda palestiner under den nuvarande intifadan ligger väl på ett par tusen? Det är ju för lite för att räknas som ett folkmord. Inte ens Darfur har fått stämpel som folkmord av det internationella samfundet, då kan man väl inte anklaga Israel för folkmord?
Jag tror inte han avser enbart efter intifadan. Han verkar sträcka sig lika långt tillbaks som Israels grundande, eller har jag förstått resonemanget rätt? Vill dock påpeka om att jag inte har en aning om antalet totalt dödade människor på båda sidor sen 1948.
Citera
2005-12-13, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag tror inte han avser enbart efter intifadan. Han verkar sträcka sig lika långt tillbaks som Israels grundande, eller har jag förstått resonemanget rätt? Vill dock påpeka om att jag inte har en aning om antalet totalt dödade människor på båda sidor sen 1948.

Antal dödade kommer ju i alla fall inte ens i närheten av Darfur där 300000 döda inte klassas som folkmord. Jag finner det märkligt att andra mycket värre händelser runt om i världen inte får rubriker i samma omfattning som de i Israel. Det måste bero på hat mot judar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in