Citat:
Ursprungligen postat av ARNOLD
Tyvär så styr judar världen,,,vi kan inte göra nånting....Vi kan bara sprida sanningen, rättvisa, fred osv.....
Nej, där håller jag inte med, även om jag instämmer med dina inlägg i nästan alla andra bemärkelser. Vi KAN göra skillnad! Vi kan bekämpa jude-maffian där vi ser den, vi kan uttala vårt stöd till det magnifika hjältarna som bekämpar den, och vi kan förinta dess onskefulle lobby/hjärntvättar grupper och stå emot dessa och inte falla för deras jävla lögner.
Vidare till något annat, det är även allmänt känt att Judarna är ett oärligt folk grunden (läs Talmud så förstår ni varför) men mer än detta så finns det faktiskt en benägenhet till kriminalitet i Israel som inte finns på andra ställen. Visst, arabvärlden kanske har en och annan bombing som av olyckshändelse råkar drabba en och annan icke-sionist (collateral damage) men araber är i allänhet ett ärligt och schysst folk som respekterar människor (OBS, jag säger "människor" för sionister är baske mig inte människor). Israeler har ett jävla kanarkar folk, det har flerautredningar slagit fast, som eminent presenterats i en annan tråd:
http://www.flashback.org/showpost.php?p=3238526&postcount=142
Så hållbara och vedertagna bevis finns alltså, inte bara någon påhittad skröna. Med ledning av detta skulle det vara i världens intresse om skitstaten snarast avskaffades, för då skulle extacy smugglingen med all sannolikhet utrotas i Europa, för det är hit de sprider all sin skit (fint rim va?). Nä, bort med patrasket säger jag bara, och upplös skurk-staten Israel! Vilket är något jag hoppas sker då nyvalet säkert leder till kaos i Israel. Den där jäkla Sharons dagar är nu räknade! JIPPIEEE!!!!!!!!

: D