2005-12-13, 02:20
  #457
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ianto
Det måste bero på hat mot judar.
Varför då? Så fort någon kritiserar eller anklagar judar för något så klistras dessa hatepitet på tapeten. Kan inte judar begå fel menar du? De sista 100 åren av historian är kantade av judiska hatbrott, ska man inte få framföra det menar du?
Citera
2005-12-13, 02:31
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför då? Så fort någon kritiserar eller anklagar judar för något så klistras dessa hatepitet på tapeten. Kan inte judar begå fel menar du? De sista 100 åren av historian är kantade av judiska hatbrott, ska man inte få framföra det menar du?

I förhållande till annat som hänt de sista 100 åren är deras eventuella hatbrott bara en droppe i havet. Kritik mot Israel är berättigad, men varför så mycket ilska? Avskaffa Israel säger du. Hur tänker du då? Kasta judarna i havet?
Citera
2005-12-13, 12:20
  #459
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför då? Så fort någon kritiserar eller anklagar judar för något så klistras dessa hatepitet på tapeten. Kan inte judar begå fel menar du? De sista 100 åren av historian är kantade av judiska hatbrott, ska man inte få framföra det menar du?

Judarna är nog de folk som fått ta mest skit genom årtusendena, de senaste 2000 åren är kantade av hatbrott MOT judar o då utan att de har ockuperat någons land...

Sedan BlizzardKing, Kan du ju nämna någon annan konflikt i världen de senaste 60 åren då civilbefolkningen inte hamnat i kläm eller blivit utsatt för brott? Nej tror inte det du… Varför tycker du att det är så kontroversiellt att judar begår brott eller beter sig illa, det har människor gjort i årtusenden, varför skall just deras land då ”avskaffas”, med den sortens retorik skulle ju i princip alla jordens länder behöva "avskaffas"
Citera
2006-01-13, 13:27
  #460
Bannlyst
Fy fanken alltså! Jag tror jag kom i brallan när jag läste det där om Sharon! HA HA HA HA HA!!!!! Vad grymt!!!!!! Nu är han inte så stursk va? Den jävla fetknoppen!!!!! På sätt och vis är det bara positivt om han inte kolar nu, även om det vore det bästa för alla, eftersom då får hela världen ha roligt åt det fanskapet när han försöker prata som en ettåring och gör ner sig i byxorna, snacka om total förnedring alltså! Och det bästa av allt är att han får se på när hamas & co bombar på samtidigt som det inte finns ett piss som han kan göra åt saken!!!!! Nä, Sharon är död, Israel likså, lägg ner skiten nu....
Citera
2006-01-13, 14:53
  #461
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
Fy fanken alltså! Jag tror jag kom i brallan när jag läste det där om Sharon! HA HA HA HA HA!!!!! Vad grymt!!!!!! Nu är han inte så stursk va? Den jävla fetknoppen!!!!! På sätt och vis är det bara positivt om han inte kolar nu, även om det vore det bästa för alla, eftersom då får hela världen ha roligt åt det fanskapet när han försöker prata som en ettåring och gör ner sig i byxorna, snacka om total förnedring alltså! Och det bästa av allt är att han får se på när hamas & co bombar på samtidigt som det inte finns ett piss som han kan göra åt saken!!!!! Nä, Sharon är död, Israel likså, lägg ner skiten nu....

Fattar inte vad som är så kul. Alla blir gamla och alla dör, din kropp kommer till slut att svika dig eller bli ditt fängelse. Makteliten i de flesta länder har ju sedan länge passerat medelåldern så oavsett vilken politik du hatar mest får ju utövarna förr eller senare sitt "rättmätiga straff". Hur gammal var gubben,77? Inte så dålig slutpoäng om man ser till hur överviktig han är.
Citera
2006-01-18, 15:09
  #462
Bannlyst
Jovisst, Sharons lik pumpas fortfarande av maskiner då det onekligen skulle skapa för mycket turbulens i Pissrael om deras ledare plötsligt skulle kola. Då Står nämligen judarna utan något att sätta emot eftersom de då företräds av en nybakad nolla som Olmert istället som inte visad några som helst tecken på ledarskap förutom vem som skall skickaSharon längst och hårdast i rövhålan. Den Nye ledaren, vare sig det blir arschelslickaren Olmert eller fascist-fifflaren Netanyahu, så kommer ledaren att ha ett stort minoritetskomplex och inte kunnainge särskilt mycket respekt vare sig i Israel eller i omvärlden. Troligt är också att fanskapet, vem det än blir, kommer att försöka kompensera denna impotens genom att försöka mörda lite fler försvarslös oskyldiga civila för i syfte att framstå som "ball" bland sina rasistpolare bland sionisterna. Som tur är så finns det grupper och folk som fortfarande står emot Israel och dess tyranni, och ideologi som delas av USA; allt mellan de goda krafterna från islamiska jihad till klarsyna västpolitiker som Ramsay Clark och George Galloway som genomskådan den sionistimperialistiska bluffen. Tillsammans så kan det sionistiska väldet stoppas!
Citera
2006-01-18, 16:33
  #463
Medlem
Nockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
Som tur är så finns det grupper och folk som fortfarande står emot Israel och dess tyranni, och ideologi som delas av USA; allt mellan de goda krafterna från islamiska jihad till klarsyna västpolitiker som Ramsay Clark och George Galloway som genomskådan den sionistimperialistiska bluffen. Tillsammans så kan det sionistiska väldet stoppas!

Haha.. det roligaste trollinlägget jag läst på länge. Det enda tråkiga är att det finns idioter som seriöst skulle ställe sig bakom dessa uttalanden.

Jag är förundrad över detta rabiata Israel(jude)hat som förenar nassedårarna med kommunistsvinen.

/Nocke
Citera
2006-01-19, 09:41
  #464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför då? Så fort någon kritiserar eller anklagar judar för något så klistras dessa hatepitet på tapeten. Kan inte judar begå fel menar du? De sista 100 åren av historian är kantade av judiska hatbrott, ska man inte få framföra det menar du?

En forumstråd med 32 sidor och ingen kan redovisa några siffror på israelernas påstådda folkmord. "Systematiska folkmord!" Kan ni visa någon länk på det då? Antal döda palestiner i denna konflikt får jag inte till mer än några tusen.
Citera
2006-01-19, 13:09
  #465
Medlem
Bra artikel om Sharon i DN kulturdebatt idag, som tar upp flera fakta som vänstern/extremhögern/islamisterna brukar utelämna när de försöka svartmåla Israel.

Länk
Citera
2006-01-20, 00:35
  #466
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ianto
En forumstråd med 32 sidor och ingen kan redovisa några siffror på israelernas påstådda folkmord. "Systematiska folkmord!" Kan ni visa någon länk på det då? Antal döda palestiner i denna konflikt får jag inte till mer än några tusen.
Jag vet inte riktigt varför du adresserar frågan till mig men nog har det förekommit en hel del "systematiska massakrer" från Israels sida i alla fall. Här följer en lista som jag grävde fram i all hast så den är långt ifrån komplett. Massakern i Qana 1998 är t ex inte upptagen, ej heller attacken på USS Liberty osv:

http://www.abbc2.com/islam/english/toread/massac2.htm#YEHIDA
Citat:
YEHIDA MASSACRE
KHISAS MASSACRE
QAZAZA MASSACRE
AL-SHEIKH VILLAGE MASSACRE
DEIR YASSIN MASSACRE
NASER AL-DIN MASSACRE
BEIT DARAS MASSACRE
THE DAHMASH MOSQUE MASSACRE
DAWAYMA MASSACRE
SHARAFAT MASSACRE
KIBYA MASSACRE
KAFR QASEM MASSACRE
AL-SAMMOU' MASSACRE
THE SABRA AND SHATILA MASSACRE
OYON QARA MASSACRE
AL-AQSA MOSQUE MASSACRE
THE IBRAHIMI MOSQUE MASSACRE
THE JABALIA MASSACRE
ERETZ CHECKPOINT MASSACRE
Citera
2006-01-20, 00:42
  #467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Jag vet inte riktigt varför du adresserar frågan till mig men nog har det förekommit en hel del "systematiska massakrer" från Israels sida i alla fall. Här följer en lista som jag grävde fram i all hast så den är långt ifrån komplett. Massakern i Qana 1998 är t ex inte upptagen, ej heller attacken på USS Liberty osv:

http://www.abbc2.com/islam/english/toread/massac2.htm#YEHIDA

Förlåt mig, jag blandade ihop dig med Cazzo9. Jag ville bara ha sagt att antalet döda i denna konflikt är modesta jämfört med många andra konflikter i världen.
Citera
2006-01-20, 00:43
  #468
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
Bra artikel om Sharon i DN kulturdebatt idag, som tar upp flera fakta som vänstern/extremhögern/islamisterna brukar utelämna när de försöka svartmåla Israel.

Länk

Utmärkt debattartikel som jag missat. Man tackar. Tror tyvärr inte att de som bäst behöver det kommer att läsa den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in