Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför då? Så fort någon kritiserar eller anklagar judar för något så klistras dessa hatepitet på tapeten. Kan inte judar begå fel menar du? De sista 100 åren av historian är kantade av judiska hatbrott, ska man inte få framföra det menar du?

Judarna är nog de folk som fått ta mest skit genom årtusendena, de senaste 2000 åren är kantade av hatbrott
MOT judar o då utan att de har ockuperat någons land...
Sedan
BlizzardKing, Kan du ju nämna någon annan konflikt i världen de senaste 60 åren då civilbefolkningen inte hamnat i kläm eller blivit utsatt för brott? Nej tror inte det du… Varför tycker du att det är så kontroversiellt att judar begår brott eller beter sig illa, det har människor gjort i årtusenden, varför skall just deras land då ”avskaffas”, med den sortens retorik skulle ju i princip alla jordens länder behöva "avskaffas"