Citat:
Ursprungligen postat av Paul Tibbets
Jag gissar att vi inte kommer att få någon källa till det här lilla påhittet.
Tror att Cazzo9 kanske bör fördjupa sig i genevekonventionen innan han gör fler pinsamt felaktiga utalanden om Hamas.
Sovjet var ju väldigt judeälskande under 50, 60, 70 och 80talen eller? Jag gissar att du inte har några källor till dina påhitt om jude-lobbyisterna och deras utpressningar.
Som vanligt har du hittat på om miljoner oskyldiga som lönnmördats och amerikanska koncentrationsläger och du kommer som vanligt inte att ge någon källa. Det börjar bli lite förutsägbart.
Det enda som puckot i Iran gjort är att ge Israel en perfekt ursäkt att anfalla deras kärnvapenprogram.
Tror att Cazzo9 kanske bör fördjupa sig i genevekonventionen innan han gör fler pinsamt felaktiga utalanden om Hamas.
Sovjet var ju väldigt judeälskande under 50, 60, 70 och 80talen eller? Jag gissar att du inte har några källor till dina påhitt om jude-lobbyisterna och deras utpressningar.
Som vanligt har du hittat på om miljoner oskyldiga som lönnmördats och amerikanska koncentrationsläger och du kommer som vanligt inte att ge någon källa. Det börjar bli lite förutsägbart.
Det enda som puckot i Iran gjort är att ge Israel en perfekt ursäkt att anfalla deras kärnvapenprogram.
Och vad fan presenterar du själv för "bevis" för dina falska utsagor? I den mån det finns något alls så är det enbart baserade på sionistiska propaganda källor. Oj, shit alltså! Vad väldigt trovärdigt lixom! (OBS! Ironi)
Angående Ryssland så utgår jag ifrån att du inte känner till "oligarkerna"? I så fall kan din okusnkap förklara några av dina dumheter. Det samma gäller även juden Trotsky, honom kanske du inte heller känner till? Han var i alla fall en ledande gestalt i den ryska revolutionen, en av flera judar alltså, och som tidigare sagt så är kommunism i högsta grad ett judiskt påfund. Sovjet var kanske pro-arabiskt i vissa fall under 70-talet pga motvikt till usa (de gillade att leka motvals på den tiden) men fan att de varit anti-judiska. Ryssland upplät ju för helsike mark till en judisk provins så läs på nu lille gosse för du snackar visst i nattmössan.
Koncentrationsläger har i allra högsta grad funnits i USA också, så nu sprack visst din lilla bubbla va? Källor skriker du nu va? Visst kan jag presentera sådana, flara stycken faktiskt, trots att det tillhör allmän vetenskap. Propaganda snyftar du nu, men då kan jag till och med hänvisa till en sida som du själv använt dig av, nämligen Wikipedia så den torde vara godtackbar även för en blint troende fanatiker som du, så HA! Där föll du på eget grepp va?!
http://en.wikipedia.org/wiki/Concentration_camp#The_United_States
Ganska pinsamt att du drar upp genevekonventionen, för varken Israel eller USA följer denna för fem öre, men ändå vill du att Hamas skall det? Egendomligt, trots att Hamas inte tillhör en statmakt. Hur var det nu att föregå med gott exempel? Hmmm?
Att judarna är ett bluff-folk har jag redan diskuterat till leda har på FB, i andra trådar så vaä som denna, du hittar belägg genom en enkel sökning, men trots det så vet du så väl som jag att de är ett falskt bogus folk, det är ju, som du själv skulle säga, allmänt vedertaget begrepp, men jude-lobbyisterna håller tyst om detta för det skulle inte gagna deras syften, plus att att skit-snack om "anti-semitism" faller bort. De enda sanna semiterna i området är araberna och de övriga icke-judiska "folkgrupperna". Så är det bara.