Citat:
Knappast, pysen! Du verkar visst inte fatta attt Israels försvar REGELMÄSSIGT använder sig utav oskyldiga palestinier som mänskliga sköldar, i STRID med både Israelisk och internationell lag. Skurkstat i ordets alla bemärkelser, och sådana har ingen existensrätt, i alla fall inte då de befolkas av ett bluff-folk.
Ursprungligen postat av Paul Tibbets
I det fallet där dom anföll ett bostadskomplex med en missil så var det en ledare för hamas militära gren som dödades. Han använde de civila som en sköld mot angrepp och det är hans fel att dom dog.
Citat:
Skillnaden mellan Israel och palestinierna är att Israel siktar på militära mål och ibland så kommer civila till skada av misstag, palestinierna siktar på civila och ibland så kommer militärer till skada av misstag.
Läs ovan, jöns. Israel bedriver terrorkampanj mot oskyldiga palestinier, medan Hamas & Co bedriver ett legitimt frigörelsekrig. Hamas är knappast att klassas som terrorister då de ej är aktiva utanför landets gränser och bör därför snarare klassar som frihetskämpar.
Citat:
Har du några belägg för dina påståenden eller fantiserar du som vanligt? Förövrigt så var Sovjetunionen det första landet som erkände Israel.
Visar att du inte vet ett jävla piss (återigen, alltså). Vad fan har Sovjet med det här att göra? Kommunismen är ett annat jävla judiskt påfund ("Marx", låter inte det jävligt judiskt i dina öron? Nähä, men det är det i alla fall). Juden Lenin för för övrigt den som iscensatta hela den jävla jude-revolutionen, så nu vet du det. Att det fanns judar och jude-älskare i regeingar under den tiden var väl knappast någonting nytt, speciellt som jude-lobbyisterna fullständigt dränkte regeringarna med diverse former av utpressning och påtryckningar osv. Men det är skit-samma nu, för nu är nu för terrorstaten Pissrael har sedan länge visat sitt sanna jag, därför måste det bort, och jag är övertygad om att en majoritet av världens befolkning instämmer.
Citat:
Fel igen, som vanligt, enligt susning (http://susning.nu/Mega) så används det även som förstärkningsord, men inte för att det spelar någon roll, då jänkarna lönnmördade miljoner oskyldiga i det kriget i alla fall, och ingen säger ett piss om de amerikanska koncentrationslägerna, för det har judarna monopoliserat, fy fan för det!!!!!!!
Prefixet mega syftar på miljoner dvs drygt 12gånger så många som dog i Hiroshima. Japan var i krig med USA och Hiroshima var ett militärt mål. Genom att bomba Hiroshima och Nagasaki så kunde en invasion undvikas, vilket sparade många fler liv än de som gick åt i de två städerna.
Tur att det åtminstonde finns lite hopp kvar bland världens ledare, jag tänker då förstås på Irans eminent insiktsfulle President Ahmadinejad som vågade yttra sanningen och säga några kloka ord om Israel (http://www.tv4.se/420379.html). Jag har förtroende för att detta är en duktig kille som inte bara snackar en massa skit om islamiska revolutionens överlägsenhet, men som faktiskt vågar ta bladet från mun och vågar angripa det verkliga problemet i världen, nämligen sionismen. Kudos, säger jag, och hoppas att fler ledare till slut vågar instämma i denna kör.