Citat:
Ursprungligen postat av Paul Tibbets
Finns det en bild av dig under rubriken indoktrinerad i uppslagsboken eller? Att Hamas i allmänhet anfaller civila mål och att Israelerna i allmänhet anfaller militära mål det är det väl få som bestrider (vad gäller att Hamas anfaller civila mål tror jag inte ens dom själva bestrider). Att tycka att Hamas är sköna snubbar visar att det är något som inte är rätt ställt i ditt sinne.
Nu har ju de flesta västländer erkänt Israel inklusive Sverige så det är ju bara att köpa läget. Dina fantasier om att Israel inte har existensrätt var har du fått dom ifrån kom dom i en dröm eller? Det enda stället i mellanöstern där det är lite ordning är just demokratin Israel hur kan du tro att upplösa den skulle leda till någon ordning?
Och vad fan snackar du för jävla häst-dynga? Israel (Pissrael) anfaller såväl barn som gamla och gravida kvinnor, med motiveringen att de är "terrorister" trots att deras enda brott varit att de varit just palestinier. Är inte det att anfalla civila va???!!! Sen kommer väl du säker med något puckat skit-resonemang om att "det kanske funnits någon Hamas-sympatisör" i bostadshuset som de skickat en missil i", men då säger jag så här, att vid samtliga mål som Hamas anfallit, så har det säkerligen funnits en soldat på permission, en bosättare, eller någon annan extremist-sympatisör och därmed har SAMTLIGA varit legitima (och, om du så vill, "militära") mål. Palestineierna har föressten ingen armé så det är fullständigt omöjligt för Pissrael att anfalla "militära" mål, så det så!
Du anser att enbart för att ett litet antal västländers regieringar en gång i tiden blev uppköpta av jude-maffian och "erkände" Pissrael så är det existensberättigat? Då säger jag så här, tar du upp frågan om Israels avskaffande upp till diskussion bland hela världens befolkning, även de i Mellanöstern, Asien och Afrika, så är jag övertygad om att de skulle rösta bort Israel så det bara dånar om det!
Att du sen har en megamassmördare som Paul TIbbets som idol visar ju bara tecken på ditt sinnestillstånd (och NEJ, säg inte att bara han agerade på "order" för då måste du sympatisera med Hamas bombare också, då även de agerar på order i ett krig, för det är ett krig, det har Israel själv utlyst).