2005-05-19, 00:26
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Så vad menade du i föregående inlägg?

Måste jag förtydliga mig.

Jag fick lära mig i grundskolan att det som är förintat. finns inte.

Det är nåt som inte stämmer.
Citera
2005-05-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Måste jag förtydliga mig.

Jag fick lära mig i grundskolan att det som är förintat. finns inte.

Det är nåt som inte stämmer.
Nej, inlägget innan det. Vilka är det som du hör på radio osv? Vad är det som "inte stämmer"?
Citera
2005-05-19, 00:33
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Nej, inlägget innan det. Vilka är det som du hör på radio osv? Vad är det som "inte stämmer"?

Om du inte har insett att det finns en askenasimajoritet i svenskt media, så har jag inte mycket mer att säga.
Citera
2005-05-19, 00:47
Medlem
Citat:
Om du inte har insett att det finns en askenasimajoritet i svenskt media, så har jag inte mycket mer att säga.
Men vad är det som inte stämmer?

Förresten så trodde jag det framkommit i den här tråden att askenasi ej var judiskt, utan turkiskt?
Citera
2005-05-19, 01:07
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Mycket intressant det där om Hitler. Finns det någon källa där det framkommer att Sionisterna stödde Hitler?

Sen sista meningen är lite oklar, vem är det som finns kvar i högsta grad?
Jag rekommenderar denna tråd som fördjupning i ämnet Nazionism, som man lite vitsigt kan kalla zionismens samarbete - och likheter - med nazismen, som innehåller en hel del intressant information och flera faktalänkar:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=188289
Citera
2005-05-19, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Jag rekommenderar denna tråd som fördjupning i ämnet Nazionism, som man lite vitsigt kan kalla zionismens samarbete - och likheter - med nazismen, som innehåller en hel del intressant information och flera faktalänkar:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=188289
Mycket intressant, fast än mycket läsning. Konstigt att pro-sionisterna inte kommenterat i den tråden särskilt mycket. Finns det överväldigande bevisning eller?
Citera
2005-05-19, 03:18
Medlem
Kundalinis avatar
Kan man argumentera med sekteristiska personligheter?

Som att försöka övertyga Bellas vänner att män är helt OK...
Citera
2005-05-19, 09:28
Medlem
trass avatar
Citat:

Hur definierar du majoritet?
Citera
2005-05-19, 09:34
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Mycket intressant, fast än mycket läsning. Konstigt att pro-sionisterna inte kommenterat i den tråden särskilt mycket. Finns det överväldigande bevisning eller?
Tja, om motbevisen uteblir så kan man väl säga att bevisningen för zionismens samarbete med nazismen är vederlagd. De länkar som finns i tråden talar sitt tydliga språk och drömmen för en inbiten zionist är ju ett Eretz Yisarel så nog låg ett samarbete nära till hands för att uppnå "rasrena" stater så att säga.

Zionismens historia innehåller så mycket terror och bedrägeri att det egentligen förtjänar en egen tråd.
Citera
2005-05-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Tja, om motbevisen uteblir så kan man väl säga att bevisningen för zionismens samarbete med nazismen är vederlagd. De länkar som finns i tråden talar sitt tydliga språk och drömmen för en inbiten zionist är ju ett Eretz Yisarel så nog låg ett samarbete nära till hands för att uppnå "rasrena" stater så att säga.

Zionismens historia innehåller så mycket terror och bedrägeri att det egentligen förtjänar en egen tråd.
För att åter knyta an till ursprungsinlägget, om Nazi-Tyskland avskaffades, skulle detsamma gälla ett land som Israel, förutsatt att det inte var Israel, utan ett annat land som det här gällde. Skulle landet i fråga bli avskaffat då?
Citera
2005-05-19, 15:00
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tras
Hur definierar du majoritet?

En majoritet är när en grupp är överrepresenterade i förhållande till sin andel av befolkningen.
Exempelvis judarna i USA som har ett orimligt inflytande på hela samhället i förhållande till sin andel av befolkningen.
I en enkät så trodde jänkarna att judarna bestod av 20-30% av Usa:s befolkning. Verkligheten är att dom är knappt 3%.
Det är svårt att tro om man ser en film eller läser en tidning i USA.
Citera
2005-05-19, 15:27
Medlem
trass avatar
Citat:
En majoritet är när en grupp är överrepresenterade i förhållande till sin andel av befolkningen.
Exempelvis judarna i USA som har ett orimligt inflytande på hela samhället i förhållande till sin andel av befolkningen.
I en enkät så trodde jänkarna att judarna bestod av 20-30% av Usa:s befolkning. Verkligheten är att dom är knappt 3%.
Det är svårt att tro om man ser en film eller läser en tidning i USA.

Det var en lustig definition.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in