2012-09-09, 18:53
Medlem
Kannans avatar
Jag har aldrig förstått hur utbrett det här är egentligen (analsex, alltså). Jag har legat med 40-50 tjejer nu, men har aldrig fallit in eller blivit aktuellt att sätta på någon i röven.

Killar: I ett förhållande pratar man givetvis om såna här saker. Men med ONS - kör ni bara in den? Eller provar ni med fingret innan?

Tjejer: Hur vill ni att det ska gå till om ni ligger med ett ONS? Jag är medveten om att många tjejer inte gör det första gången de ligger med en kille, men ändå. Vad händer om ni inte vill? Skulle ju förstöra hela akten om man börjar fingra i prutten och så nekas det. Eller ska det vara bestämt och bara göras?

Jag vet ju att detta är lite känsligt och tabubelagt, därför har jag dragit mig för att förstöra en fin stund genom att eventuellt gå över gränsen.

Upplys mig
Citera
2012-09-09, 18:57
Medlem
endymions avatar
Dom två gånger jag gjort det så har jag helt enkelt frågat om du vill ha den i röven. Båda gånger var det ONS.

Är beredd att säga att dom flester tjejer tar den i röven, vissa för att dom gillar det andra för att vara "snälla".
Citera
2012-09-09, 19:25
Medlem
Den eviga frågan. Enklast är väl att fråga eller pröva sig fram med fingret lätt och se hur tjejen reagerar, tar hon bort det fort som attan så är frågan överflödig. Annars är det bara köra på tills hon ev. säger stopp om hon inte vill eller gillar det.

Vissa gillar det andra avskyr det, det är svårt att bedöma vilka tjejer som gillar det eller inte innan du har frågat.
Citera
2012-09-09, 19:59
Medlem
alla tjejer tar den i röven, bara fega killar som står ivägen. Jag har ALDRIG varit med en tjej som nekat anal6.
Man knullar ju först fitta ett tag och masserar anus lite...man börjar smått pulla lite anus och det är jävligt skönt tycker alla tjejer. då är det ingen som sen vägrar kuk i hålet.
dock är det sanning att: ju yngre, desto fortare kan man köra in kuken
Citera
2012-09-09, 20:18
Medlem
Clawdeens avatar
Åh aldrig att ett ONS skulle få knulla min röv. Inte ens säkert att om jag haft en partner att han fått knulla min röv. Allt beror på hur skillad killen är.
Finns ingen skill så finns ingen chans. Så enkelt var det.
Citera
2012-09-09, 20:27
Medlem
analabertil snackar skit, de flesta tjejer nekar analsex (inklusive jag). Kannan, är du själv ok att ta analt (en dildo i så fall)? Det är samma anus hos en man och hos en tjej vet du?
Det finns lite statistik av RFSU av hur många gör det egentligen:
http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sex-i-Sverige/
http://www.veckorevyn.com/Relationer/SEX-Analsex--for-dig-som-vill-veta
Citera
2012-09-09, 20:45
Medlem
Navyblazers avatar
Som tidigare skrev. Smek lätt över anus och invänta reaktion. Finns det frågor på det så är det bara att lägga ner.

Många tjejer är nyfikna, är du tillräckligt följsam och behandlar tjejen med ömhet så finns chansen att hon vill prova.
Citera
2012-09-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navyblazer
Som tidigare skrev. Smek lätt över anus och invänta reaktion. Finns det frågor på det så är det bara att lägga ner.

Många tjejer är nyfikna, är du tillräckligt följsam och behandlar tjejen med ömhet så finns chansen att hon vill prova.

Många är tveksamma men väcker man lusten långsamt är chansen att hon en dag går med på det stor.

Till er som inte förstår det tjat leder motsatt effekt.
Citera
2012-09-09, 20:52
Medlem
Navyblazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Många är tveksamma men väcker man lusten långsamt är chansen att hon en dag går med på det stor.

Till er som inte förstår det tjat leder motsatt effekt.

Ju oftare killen tjatar desto större sannolikhet att hon aldrig någonsin kommer att vilja pröva.
Citera
2012-09-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idylie
analabertil snackar skit, de flesta tjejer nekar analsex (inklusive jag). Kannan, är du själv ok att ta analt (en dildo i så fall)? Det är samma anus hos en man och hos en tjej vet du?

nej jag snackar inte skit. och jag skiter i veckorrevyns jävla fittundersökningar gjorda av tolvåringar.

ALLA tjejer tar den i röven om killen sköter det rätt. jag har ALDRIG blivit nekad rövknull.
Och vaddå du ska ta den i röven? Du vill jag ska slicka din fitta, har du slickat fitta då alltså?

Men ändå, klart jag tagit dildo i arsan.
Citera
2012-09-09, 21:06
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdeen
Åh aldrig att ett ONS skulle få knulla min röv. Inte ens säkert att om jag haft en partner att han fått knulla min röv. Allt beror på hur skillad killen är.
Finns ingen skill så finns ingen chans. Så enkelt var det.
Men vadå skillad. Är det ekvivalent med hur skönt han gör det för dig eller vad menar du? Ju bättre vaginalt sex ju större chans att han får besöka nummer två?

Och de killar som får sätta på dig i tvåan - hur har de gjort försöken för första gången? Har de smekt dig där och upptäckt att du gillade de och sedan har det bara rullat på?
Citat:
Ursprungligen postat av idylie
Jag hade nog varit idel öra att bli påsatt om min tjej kom in med strap-on och vr väldigt sugen på att testa Varför inte liksom?

Samtidigt måste du nog förstå att tjejer i regel tänder på att bli penetrerade, medan killar inte gör det
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
nej jag snackar inte skit. och jag skiter i veckorrevyns jävla fittundersökningar gjorda av tolvåringar.

ALLA tjejer tar den i röven om killen sköter det rätt. jag har ALDRIG blivit nekad rövknull.
Och vaddå du ska ta den i röven? Du vill jag ska slicka din fitta, har du slickat fitta då alltså?

Men ändå, klart jag tagit dildo i arsan.
Något säger mig att jag inte borde lyssna på dig.
Citera
2012-09-09, 21:11
Medlem
Nej jag vill inte att du slickar min fitta analabertil men tack ändå
Ja, jag har slickat några fittor, de är faktiskt mjuka och sköna, det är inte alls smärtsamt och obehagligt som att ta en en penis i röven, även med massa glidmedel, att få analsex känns som att exkrementerna kommer in istället än att gå ut, inget upphetsande alltså. Däremot ni killar har en prostata och vissa killar säger att det är känns skönt att blir tagna analt, om de gå över "tabun" att känna sig mindre "manlig" för att man är den som tar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in