2013-01-17, 20:08
Medlem
Uberfuhrers avatar
Det beror givetvis på hur stor killen är.. Man lär inte få sätta en 16-åring i baken om man har en underarm till krigare! Så är det och ni kan tycka vad ni vill om det.
Citera
2013-01-17, 20:12
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Jag brukar testa tidigt, innan musen ens får en pump så att säga. Ska man gå ner på damen i fråga så ser man till och slicka lite i prutten samtidigt som man smeker klitoris med handen. Säger hon inget så kör jag in tungspetsen i baken, går hon med på det lär hon senare få in tåget där också.

Har man fått köra tungspetsen i baken ser man till att bevaka sina intressen. När man tar ena bakifrån i musen kör man tummen i baken, man får inte låta henne förstå att man tänker släppa rumphålet nu när man slickat henne där

svankar hon riktigt bra så kan du plugga in ett stearinljus, så får ni lite extra romantik innan det är dags att hoppa upp ett pinnhål. som nämnts, med rätt kille tar dom flesta tjejer den i baken. sen finns det självklart både killar och tjejer som inte gillar det och då får man gilla läget och söka vidare.
Citera
2013-01-17, 20:27
Medlem
Ni killar som inleder analsex med att försiktigt börja trycka kuken mot anuset, är ni helt dumma i huvudet? Fan minst ett finger och lite spott innan iallafall, annars gör det ju svinont.
Tryck in en kuk i er egen oförberedda röv och se hur skönt det känns, nej inte konstigt att så många tjejer nekar analsex när alla killar är så himlans efterblivna.

Och till er tjejer som LÅTER det hända för att sedan gnälla om att det var obehagligt och gjorde ont, vad förväntar ni er? Dumma jävla människor.
Citera
2013-01-17, 21:02
Medlem
Många tjejer skäms för att de njuter av att bli knullade i röven och vågar inte fråga om det eller erkänna. Mitt ex fick orgasm inom 30 sekunder när jag tryckte in den i rumpan på henne, ändå var det skämmsigt för henne att be om det.
Citera
2013-01-18, 17:58
Medlem
Bitchslapeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenment
Många tjejer skäms för att de njuter av att bli knullade i röven och vågar inte fråga om det eller erkänna. Mitt ex fick orgasm inom 30 sekunder när jag tryckte in den i rumpan på henne, ändå var det skämmsigt för henne att be om det.

Men de flesta tjejer står nog för det snarare, men sen finns det självklart "fina flickor".

Att ta emot i rumpan kan mycket väl uppfattas som väldigt slynigt/smutsigt, och jag förstår mycket väl att många skäms lite för det eller känner sig för fina.

Jag står för det, men det behöver inte betyda att alla ska veta det. Men jag vågar prata om det och be om det.
Citera
2013-01-18, 19:27
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchslaped
.

Att ta emot i rumpan kan mycket väl uppfattas som väldigt slynigt/smutsigt, och jag förstår mycket väl att många skäms lite för det eller känner sig för fina.

Jag står för det, men det behöver inte betyda att alla ska veta det.
Du är på rätt spår där. De allra sötaste tjejerna som tar emot i röven är ju de oskuldfulla och söta. Att tränga in där massor av män har varit förut är ju inte alls lika intressant.
Citera
2013-01-18, 19:33
Medlem
Passion-pits avatar
har testat några gånger med min kille efter att vi vart ihop ett år
den senaste gången vart jag så chockad över hur skönt det var. Fick VÄRSTA orgasmen..

Vi hade testat det två eller tre gånger innan det men då var det obekvämt och det gjorde ont..
det vi gjorde annorlunda den sista gången var att han pullade mig samtidigt och då blev det plötsligt tio gånger skönare och smärtan blev skön..

Det gjorde dessvärre ont efteråt ... Han har ett rätt så stort paket så det finns inte så mycket att göra åt saken antar jag ..

men vi föredrar vanligt sex, analen kan vi använda när vi känner oss super duper kåta och snuskiga..
Senast redigerad av Passion-pit 2013-01-18 kl. 19:45.
Citera
2013-01-18, 23:19
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Kaxiga sliddjur. Ändå ligger du där och tar den i stjärten när mannen vill.

Nejdå, det gör hon inte och tro mig, hon är bra nog ändå
Citera
2013-01-22, 01:51
Medlem
redbullcolas avatar
Alla tjejer tar den i röven om man är tillräckligt bestämd av sig
Ett tips är knulla henne i fittan bakifrån en stund och efter ett tag så drar du ut kuken och snyter ut en stor hög med kletigt snor rakt på rövhålet, sen tar du tag i hennes hår och rycker till samtidigt som du trycker din stenhårda kuk i ett enda juck till botten av hennes slampiga rövhål och hör henne kvida av smärta
Senast redigerad av redbullcola 2013-01-22 kl. 01:59.
Citera
2013-01-22, 09:33
Medlem
greenplants avatar
Många oseriösa svar men även en hel del bra! SÅ jag ska väl försöka hålla mig till den bra sidan!

Det finns nog ingen speciell typ av tjej som tar den analt. Har varit med smala, tjocka, korta och långa. Även olika nationaliteter har passerat. Så jag kan säga att det inte finns en speciell grupp som tar den i tvåan.

Jag gillar analsex så jag har försökt försiktigt med alla i början för att se om det blir ett positivt bemötande. Ibland har jag smekt med ett finger där samtidigt som jag har varit ner och slickat henne, andra ggr så har jag tagit dem bakifrån och börjat smeka dem där samtidigt. Vissa har man fått gensvar av direkt andra har dragit sig undan.

Viktigt är att kunna ta ett nej! Har tagit nej en gång för att nästa gång jag har legat med tjejen och gjort om samma sak med att smeka försiktigt och då har de fått upp tanken för att kanske testa det
Citera
2013-01-22, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Alla tjejer tar den i röven om man är tillräckligt bestämd av sig
Ett tips är knulla henne i fittan bakifrån en stund och efter ett tag så drar du ut kuken och snyter ut en stor hög med kletigt snor rakt på rövhålet, sen tar du tag i hennes hår och rycker till samtidigt som du trycker din stenhårda kuk i ett enda juck till botten av hennes slampiga rövhål och hör henne kvida av smärta

För att sedan dra ut sin kuk som är fylld med bajs? Vem har analsex med någon man inte VET om har ''fixat rent'' lite i röven innan?
Citera
2013-01-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggs1
För att sedan dra ut sin kuk som är fylld med bajs? Vem har analsex med någon man inte VET om har ''fixat rent'' lite i röven innan?
Bajs? vi pratar väll tjejer här och alla vet väll att tjejer trycker ut rosa gelehallon, kokokoko
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in