Citat:
Ursprungligen postat av idylie
Om man skulle vägra mig för att jag inte vill ta analt så vet jag att det inte är kärlek och ömhet det handlar om och då förlorar jag ingenting.
Som tur hittar jag mig själv med människor som är lik mig, och vill njuta av kärlek, ömhet och sensuell mjuk sex, med ibland (inte ofta) lite lätt, smärtlös och ombytlig bdsm. Medan kanske dem leabsurd pratar om är undergivna tjejer som dras till män som behandlar dem som skit. Det är trist och cyniskt men trovärdigt. Jag tror dock att sådana tjejer vaknar ganska snabbt och väljer helst en omtänksam man som livspartner, medan vidriga män hittar sig själv fortfarande singlar efter 30 år, spottar sitt hat på sådana forum, och börja jaga unga naiva tjejer på nätet eftersom jämnåriga kvinnor tar ingen skit längre.
Jag tänker att man ska passa sig noga för att uttala sig nedsättande om andra människor utifrån deras sexuella preferenser. Det handlar om sexuell kompabilitet. Precis som du mår bäst av att vara med en likasinnad du kan och ha sensuellt sex med vissa ofarliga inslag tillsammans med mår andra människor bättre tillsammans med någon som vill ge/ta emot kuk i stjärten.
Vad är det som säger att ditt sätt att knulla är det bästa?
Nä du, att moralisera och sätta sig till doms över andra är rakt igenom snuskigt.