2012-09-09, 21:41
Medlem
J.Boozes avatar
hahaha.. fyfan va många oskulder som har all sin erfarenhet från porrfilmer här.

Jag skrattade faktiskt högt när jag läste somliga inlägg.
Alltså... hahah...

För det första ska man helst köra lavemang före analsex för att förhindra "olyckor". Man måste åtminstone vara tömd.
För det andra måste man tvätta sig inuti analen för annars hamnar det bajs på kuken.
För det tredje tror jag INGEN tjej som har ONS är speciellt beredd på analsex och tackar ja helt sonika utan att ha rengjort och kollat så man är tömd. Även om man inte e skitnödig kan man ha skit på G.

Fyfan vilka mytomaner i denna tråd allså.
Citera
2012-09-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navyblazer
Ju oftare killen tjatar desto större sannolikhet att hon aldrig någonsin kommer att vilja pröva.

Där tycker jag ni har fel, eller ni kanske har rätt om man tjatar på fel sätt.
Men att hinta om det lite då och då kommer leda till tillgång av den heliga tvåan efter ett tag , annars kanske det inte ens kommer på tals? Man måste påminna
Citera
2012-09-09, 22:00
Medlem
Har kommit fram till att det finns två kategorier

Damer som är sådär lagom osäkra i början av ett förhållande och inte riktigt vågar säga nej och "släpper till" efter någon månad för att sedan kanske släppa till nån gång till innan det framkommer att hon faktiskt inte alls tycker om det och aldrig kommer göra det igen.

Damer som faktiskt gillar det
Citera
2012-09-09, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
nej jag snackar inte skit. och jag skiter i veckorrevyns jävla fittundersökningar gjorda av tolvåringar.

ALLA tjejer tar den i röven om killen sköter det rätt. jag har ALDRIG blivit nekad rövknull.
Och vaddå du ska ta den i röven? Du vill jag ska slicka din fitta, har du slickat fitta då alltså?

Men ändå, klart jag tagit dildo i arsan.

De kommer inte erkänna. Men de vet om att det är rövknull som gäller om de ska vara intressanta på marknaden.
Citera
2012-09-10, 07:27
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idylie
"Det hamnar bajs på kuken", "analsex känns som att exkrementerna kommer in", det låter toppen.
Fortfarande sugen Kannan?
Nej, det är väl lite därför jag aldrig känt någon direkt dragelse till det, men ändå en slags nyfikenhet. Speciellt nu när man har legat med en hel del. Någon gång måste man väl prova! Jag antar att du gjort det men inte gillade det?
Citera
2012-09-10, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
För det andra måste man tvätta sig inuti analen för annars hamnar det bajs på kuken.
Så, du som sitter och skrattar åt oskulder, har du aldrig testat utan att rengöra eller har du bra självdistans? Detta påstående låter som "man måste vissla innan man går över vägen, annars blir man attackerad av lejon. Jag har alltid visslat och har endast därför aldrig blivit attackerad."
Citera
2012-09-10, 07:52
Medlem
Missbunnys avatar
Det beror ju lite på vem det är man ligger med. Långt ifrån alla jag har legat med har försökt stoppa in den i rumpan och utav de som har gjort det har 1 lyckats få in den. De brukar liksom inte funka helt enkelt och för mig är analsex ganska ointressant så jag lider inte utav det direkt.

Killar, vill ni ha analsex med en tjej så är det bara att visa att ni vill det, vill hon inte ja då kommer du att märka det, simple as that.
Citera
2012-09-10, 08:00
Medlem
Jag har aldrig någonsin haft analsex med ett engångsligg. Sexet med sådana är för det mesta mekaniskt, tomt och värdelöst. Jag måste vara redigt kåt, villig, avslappnad och väl uppvärmd för att med njutning kunna ta emot kuk i stjärten. Analsex med dagsländor är därmed helt uteslutet.

Analsex kräver dessutom vissa förberedelser. Jag skulle inte säga att lavemang är en nödvändighet däremot måste tarmen vara ordentligt tömd. Det går givetvis utmärkt att ordna på naturlig väg. Är jag inte nytömd avstår jag - för bådas trevnad.

Det har hänt att något engångligg har varit där och smekt och fingrat. Det kan vara trevligt men jag har alltid sagt att jag inte vill ha den i röven och det har aldrig varit något problem. Ingen man med självaktning vill tjata eller lirka sig till något. Tack och lov tänder de flesta män på kvinnor som släpper till av kåthet och lusta.

Att bara informera ett ligg om att man vill inte ha den är röven är inte en stämningsdödare per se. Det kan göras på att trevligt sätt. Man behöver inte sura och tala om att man inte tar den i röven med män man knappt känner, att man inte är en sådan flicka. Det funkar alldeles utmärkt att bara säga att man inte gillar det och istället be honom lägga sig ner på rygg för lite annat roligt. Att börja prata om sanningen däremot - det om något är en stämningsdödare. "Okej, du kan få knulla mig i röven men jag har inte bajsat på hela dagen så jag måste tömma och tvätta mig först. Ligger du kvar och väntar, eller?"
Citera
2012-09-10, 08:30
Medlem
Jag förstår inte varför män inte skulle prova själv för att veta hur det känns för en kvinna. Som sagt, där samma anus hos en man och hos en kvinna. Man kan prova i hemlighet om man är rädd att tjejen ska tycka att det är konstigt. Börja med ett finger, sen en borsthandtaget eller liten gurka / banan. Den första känslan man har är att man vill gärna att det som tränger in där ska gå ute istället än inne. I värsta fall är det obehagligt och även smärtsamt, i bästa fall om man kopplar av sina känslor och fokuserar inte på det som händer där, så känns det ingenting (om penisen inte är stor), men jag har aldrig njutit av det.
Citera
2012-09-10, 08:32
Medlem
leabsurds avatar
Jag hade nog aldrig varit tillsammans med en tjej som inte tog den i stjärten. Det är en dealbreaker för mig. Seriöst, alla tjejer som jag träffat som är nice har tagit den i rumphålet.

Som tur är så gillar min tjej det.
Citera
2012-09-10, 09:51
Medlem
Om man skulle vägra mig för att jag inte vill ta analt så vet jag att det inte är kärlek och ömhet det handlar om och då förlorar jag ingenting.
Som tur hittar jag mig själv med människor som är lik mig, och vill njuta av kärlek, ömhet och sensuell mjuk sex, med ibland (inte ofta) lite lätt, smärtlös och ombytlig bdsm. Medan kanske dem leabsurd pratar om är undergivna tjejer som dras till män som behandlar dem som skit. Det är trist och cyniskt men trovärdigt. Jag tror dock att sådana tjejer vaknar ganska snabbt och väljer helst en omtänksam man som livspartner, medan vidriga män hittar sig själv fortfarande singlar efter 30 år, spottar sitt hat på sådana forum, och börja jaga unga naiva tjejer på nätet eftersom jämnåriga kvinnor tar ingen skit längre.
Citera
2012-09-10, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idylie
Om man skulle vägra mig för att jag inte vill ta analt så vet jag att det inte är kärlek och ömhet det handlar om och då förlorar jag ingenting.
Som tur hittar jag mig själv med människor som är lik mig, och vill njuta av kärlek, ömhet och sensuell mjuk sex, med ibland (inte ofta) lite lätt, smärtlös och ombytlig bdsm. Medan kanske dem leabsurd pratar om är undergivna tjejer som dras till män som behandlar dem som skit. Det är trist och cyniskt men trovärdigt. Jag tror dock att sådana tjejer vaknar ganska snabbt och väljer helst en omtänksam man som livspartner, medan vidriga män hittar sig själv fortfarande singlar efter 30 år, spottar sitt hat på sådana forum, och börja jaga unga naiva tjejer på nätet eftersom jämnåriga kvinnor tar ingen skit längre.

Jag tänker att man ska passa sig noga för att uttala sig nedsättande om andra människor utifrån deras sexuella preferenser. Det handlar om sexuell kompabilitet. Precis som du mår bäst av att vara med en likasinnad du kan och ha sensuellt sex med vissa ofarliga inslag tillsammans med mår andra människor bättre tillsammans med någon som vill ge/ta emot kuk i stjärten.

Vad är det som säger att ditt sätt att knulla är det bästa?

Nä du, att moralisera och sätta sig till doms över andra är rakt igenom snuskigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in