Citat:
Dina personliga perversioner och att du i tråden erkänner dessa tillför väldigt lite. Dock är det en målande beskrivning av dig och vad för typ av person du är. Vad/hur/när du masturberar är information du i fortsättningen mera än gärna får behålla för dig själv då det är helt offT.
Ursprungligen postat av Analstocken
Men i så fall kan ju fotografier på ens egna barn klassas som barnporr? Eller? Förutsatt att det pirrar till i fittan/kuken när man tittar på bilderna. Har andra någonting med ens privata pirr att göra? Antingen får det väl fan vara ok att ha vissa bilder, eller så får det vara förbud. Hålla på att klassa saker olika beroende på eventuell kåthet är ju löjligt. Vad fan, jag har onanerat medan jag tittade på barnprogram, men jag onanerade inte till ungarna; det bara råkade vara vad som visades på TV:n och visst, jag tittade under tiden, men det var för att det var ett kul program. Har jag utnyttjat de där barnen nu? Minns inte vilket program det var ens, men alltså så där har jag gjort till många olika program.
Fattar inte varför ni bryr er så mycket om vad folk har materialet till. Antingen ska det väl vara tillåtet eller så ska det vara förbjudet! Enkelt.
Fattar inte varför ni bryr er så mycket om vad folk har materialet till. Antingen ska det väl vara tillåtet eller så ska det vara förbjudet! Enkelt.
Att du inte förstår huruvuda syftet med grafiskt material är viktigt är ganska skrämmande, speciellt i detta sammanhang. Även en person som du med en mycket begränsad förmåga att uppskatta kontexten i detta fall borde väl på något plan inse att bilder på barn som används i ett sexuellt syfte är olagligt beteende?!