2012-11-22, 02:25
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattella
Är det bekräftat att pappan är K. D. T. K*arlsson?

Sveriges befolkning 1990: I familjen K*arlsson så finns en mamma med ett finskt förnamn. Det finns en son med samma förnamn som pappan och som är född 1970, men det finns även en son är född 1975*08*05 med initialerna D. M. K. I Sveriges befolkning 1980 så finns även denna gossen med fast där står det att adressuppgifter saknas men att han är född i Bergsjön. Det finns ingen med samma förnamn registrerad på ratsit idag.

Det är GM födelsedatum.
Citera
2012-11-22, 02:26
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrastish
Det har jag aldrig påstått. Inte ens i närheten.
Man kan sälja saker utan att det är olagligt, tro det eller ej
Hon kanske har en källa där hon får tag i billiga knivar? Hon kanske stjäl dom? Osv osv osv.

Det på hårddiskarna är förmodligen inte lika lagligt dock...

Javisst, men hon anklagas ju hela tiden för att ha sålt vapen och som "bevis" drar man upp att hon hade 50 lagliga knivar hemma, samt en startpistol (kan man skjuta riktiga kulor med sådana?) och några elpistoler som man kan beställa från ebay (de ser ut som mobiltelefoner och säljs av kineser). Straffet för allt det där är böter eller ett par månaders fängelse när de bakat in griftefridsbrotten.

Hon har inte mördat någon, det är jag ganska säker på, för då skulle hon nog inte gömma likdelar från offret hemma hos sig själv. Hon har bevisligen hängt tillräckligt på vissa forum för att lära sig sådana saker.

Om de hittar filmer som visar att hon skör ben i fittan blir det fortfarande griftefridsbrott och inget mer. Kan likställas med att ha skändat 50 gravstenar.
Citera
2012-11-22, 02:28
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robner
Visst förekommer kvinnliga nekrofiler. Karen Greenlee torde vara en av de mest kända - och öppna - nekrofilerna.

http://www.nokilli.com/sacto/karen-greenlee.htm
Och där har vi förlagan till hela GM:s historia tror jag. Jobbade på bårhus (GM uppger att hon ville bli obduktionstekniker, samma tanke bakom), gillade doften av död, lekte med döda djur som barn mm. Karen Greenlee är nästan en karbonkopia av GM. Tror Helena har "inspirerats" av detta levnadsöde bla när hon skrev "Min Nekrofili"
Senast redigerad av chribsson2 2012-11-22 kl. 02:31.
Citera
2012-11-22, 02:30
Medlem
Leif.GW.Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
Men hon skall ge fan i att gräva upp lik på kyrkogårdar. Vad fan skulle hon annars med allt de hittade i hennes lägenhet? kofot,pannlampa,spade ,liksäckar , kamera mm mm.?

Ja det ska hon ge fan i . Men saken är den att vissa av sakerna kunde användas till betydligt värre saker än att gräva upp lik. Men från tanke till handling är det ett enormt steg, och man kan inte straffa för tanke i Sverige.
Citera
2012-11-22, 02:30
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Och där har vi förlagan till hela GM:s historia tror jag. Jobbade på bårhus, gillade doften av död, lekte med döda djur som barn mm. Karen Greenlee är nästan en karbonkopia av GM. Tror Helena har "inspirerats" av detta levnadsöde bla när hon skrev "Min Nekrofili"
Ja, jag tror att vi ska ta det mesta med en stor nypa salt.
Jag tror inte att hon mördat någon, eller ens grävt upp gravar.
Hon har köpt allt på nätet.
Säckarna och verktygen är nog oanvända och snarare fetisch-grejer.
Citera
2012-11-22, 02:32
Medlem
zemfiras avatar
Kan GM mamma heta Parviainen i efternamn?
Senast redigerad av zemfira 2012-11-22 kl. 02:41.
Citera
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattella
Är det bekräftat att pappan är K. D. T. K*arlsson?

Sveriges befolkning 1990: I familjen K*arlsson så finns en mamma med ett finskt förnamn. Det finns en son med samma förnamn som pappan och som är född 1970, men det finns även en son är född 1975*08*05 med initialerna D. M. K. I Sveriges befolkning 1980 så finns även denna gossen med fast där står det att adressuppgifter saknas men att han är född i Bergsjön. Det finns ingen med samma förnamn registrerad på ratsit idag.

Ja enligt FUP då som det står att P*uli P skulle bott på pappans adress, så kollade jag det i dag med folkbokföringen, och han har då adressen på Vindragaregatan och sen då pappans adress och nu i Eskilstuna. Så stämmer FUP stämmer pappan där PP bott som c/o.

Ja det finns inga döttrar någonstans i 70-80 folkbokföringen.

Den sonen 1970 finns och lever på annan bostadsadress. Den andra kan man kolla upp.
DU kan väl titta i 1990 för den har jag inte på datorn just nu. Titta på den 1975.
Citera
Medlem
Oldberrys avatar
kul att caine är inblandad i det här , kunde fan ge mig på det har dock för mig att han gillade yngre tjejer och inte såhär gamla
Citera
2012-11-22, 02:33
Medlem
SkalHalvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska

Jag ser inte heller riktigt hur hon ska ha klarat av att gräva upp en grav, det är inget enkelt jobb precis, om man inte är några stycken, dvs.
Citera
2012-11-22, 02:33
Medlem
Citat:

Ni har säkert rätt och på ett sätt är det givetvis betryggande. Men samtidigt känns det lite som ett antiklimax om det skulle visa sig vara så. Eller bara ett "konstprojekt" (eller en "bok" som GMs "pappa" sa..). Fan så tråkigt.
Citera
2012-11-22, 02:34
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:

Yes, allt går att beställa på nätet, som t.ex.

http://www.ebay.com/itm/4-Heavy-Duty-450-lb-Disaster-Pouch-Body-Bag-for-human-Remains-Feagin-America-/170805777496?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c4d1 5458

Bodybags som alla var så rädda för...
Citera
2012-11-22, 02:35
Bannlyst
Fick ett nytt pm av Helenas sk. far: Lägg av nu!
Laila är inte en trovärdig person så på hennes berättelse kan du inte bygga något!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in