Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Grejen är den att moderator skrev att vi inte skulle ställa kontrollfrågor utan helt enkelt välja att tro på drabbadavFB eller att inte göra det.
öhhhh ga ga da da straight jacket!!
det första man lär veta är väl om det är rätt person,ngn som trollar blir ju tråden väääldigt lång,alla som följt tråden vet katt jävelns namn
det vet HL med så varför inte bara skriva det då? är troll enligt mig !