2012-12-01, 22:54
  #3937
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nu är vi i Sverige och dina försök att redogöra för just denna hunden är så långt ifrån sanningen och det finns utförligt om hur och varför denna hunden markerade likdoft i Helenas lönnutrymme.
Märkligt att man behöver utrymme för sånt som bara är löjligt.

Nej, vård och övervakning i fall driften sätter fart och gravar plundras.
Eller ett fyllrace med att skrika om mord och skelett och skjuta omkring sig.

GP's liverapportring, forhor med hundforare:

Citat:
Vad specifikt reagerar hunden på?
-Död människa, ner till väldigt små molekyler. Den letar inomhus, på brandplatser och i vatten.
Den reagerar på doft?
-Ja. Senaste rönen är att det är över 400 specifika ämnen som den reagerar på.
Skulle hunden reagera på enbart skelett?
-Ja. Ben som ser helt rena ut, reagerar hunden ändå på.

Och att hon har forvarat skelettdelar i utrymmet vet vi ju redan, sa hunden bevisade alltsa ingenting som inte redan var kant.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1142727-folj-rattegangen-mot-skelettkvinnan
Citera
2012-12-01, 22:55
  #3938
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drabbadavFB
Jag tycker det är jättekul om ni inte tror på mig. Jag har varit ren i tre månader nu och just kommit ut, det spritter nästan i kroppen men samtidigt känner jag att jag också vill tillbaka till min trygga lilla cell och fortsätta med det jag höll på med på häktet.
Mitt drogmissbruk påbörjades av ett rent misstag, tandvärk. Jag blev beroende av kodein och därefter tyngre droger. Innan det drack jag alkohol men inte riktigt på ett så problematiskt vis det ledde upp till.
Citera
2012-12-01, 22:56
  #3939
Medlem
nilsjurgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drabbadavFB
Jag tycker det är jättekul om ni inte tror på mig. Jag har varit ren i tre månader nu och just kommit ut, det spritter nästan i kroppen men samtidigt känner jag att jag också vill tillbaka till min trygga lilla cell och fortsätta med det jag höll på med på häktet.

för min del får du gärna knacka på häktet och göra det. om du passar på att be om en stor sinnesundersökning skall du se att du aldrig mer kommer ut igen också. kommer bli fullständigt klasse!
Citera
2012-12-01, 22:56
  #3940
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkalHalva
Tack, då ska jag skärpa mig.
Men hur ska vi kunna välja att tro på det eller inte, när vi inte har några fakta att grunda vår åsikt på?

Det är som att vara tvungen att välja ett politiskt parti, men inte ha hört något om deras propaganda/åsikter.

Du uppger ju själv att du inte har läst dagens alla inlägg i tråden. Börja där.
Citera
2012-12-01, 22:57
  #3941
Bannlyst
Ja, jag blev förvirrad, hundföraren skadade allvarligt åklagarens insuinerings-taktik. Jag skrattade lite smått åt hela fadäsen fast försökte dölja det såklart.
Citera
2012-12-01, 22:57
  #3942
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Grejen är den att moderator skrev att vi inte skulle ställa kontrollfrågor utan helt enkelt välja att tro på drabbadavFB eller att inte göra det.

öhhhh ga ga da da straight jacket!!
det första man lär veta är väl om det är rätt person,ngn som trollar blir ju tråden väääldigt lång,alla som följt tråden vet katt jävelns namn
det vet HL med så varför inte bara skriva det då? är troll enligt mig !
Citera
2012-12-01, 22:59
  #3943
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
öhhhh ga ga da da straight jacket!!
det första man lär veta är väl om det är rätt person,ngn som trollar blir ju tråden väääldigt lång,alla som följt tråden vet katt jävelns namn
det vet HL med så varför inte bara skriva det då? är troll enligt mig !

Chimbo. Ar jag HL nu?
Meningslost med en kontrollfraga som alla vet svaret pa.

Slapp den har sortens fragor. Mod-meddelandet var ju ratt tydligt.
__________________
Senast redigerad av paceman 2012-12-01 kl. 23:07.
Citera
2012-12-01, 23:00
  #3944
Medlem
nilsjurgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drabbadavFB
Mitt drogmissbruk påbörjades av ett rent misstag, tandvärk. Jag blev beroende av kodein och därefter tyngre droger. Innan det drack jag alkohol men inte riktigt på ett så problematiskt vis det ledde upp till.

att bli beroende av kodein är ju som att bli beroende av lättmjölk. lägg ner.
Citera
2012-12-01, 23:02
  #3945
Medlem
nilsjurgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paceman
Chimbo. Ar jag HL nu?
Meningslost med en kontrollfraga som alla vet svaret pa.

jag har försökt få h*n att inse det men den verkar inte fatta det riktigt...
Citera
2012-12-01, 23:02
  #3946
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paceman
Chimbo. Ar jag HL nu?
Meningslost med en kontrollfraga som alla vet svaret pa.

kanon bra !!! tyvär fick jag inte se
"drabbadavFB" skriva det !!!
Citera
2012-12-01, 23:02
  #3947
Bannlyst
Jag måste medge att jag kunde inte hålla mig för skratt när åklagaren påstod att argumentationen kring likhunden var viktig för målet för att ge det hela "kött på benen". Det där är verkligen min humor, undrar om hon medvetet skämtade eller var gravallvarlig.
Citera
2012-12-01, 23:03
  #3948
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsjurgen
att bli beroende av kodein är ju som att bli beroende av lättmjölk. lägg ner.

De delar inte riktigt din uppfattning i den här tråden:

https://www.flashback.org/t1814856
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in