Citat:
Ursprungligen postat av asocialstyrelsen
Han är redan friad från misstanke i detta fall.
Han har innan det här fallet varit föremål för juridisk prövning om det är lagligt att handla och äga skelett. Har du svårt att läsa?
Hur är det en del av helhetsbedömningen vid sidan om möjlig moralpanik?
Men det är ju inte hon.
Att lägga skelett i frysen är knappast skymfande.
Hon är inte åtalad för att försökt eller tagit sig in på olika arbetsplatser. Det kommer överhuvudtaget inte att användas i åtalet om jag förstår saken rätt. Moralpanik igen. Koden som var aktuell till ett bårhus i FUP fungerade inte ens, och det räcker inte med kod.
Det tycker jag du ska vända dig till lagstiftaren om angående moralpanik.
Åtalet är styrkt enligt mig och åklagaren har fullföljt sin plikt.
Såna här avskräde till människor likt en pedofil har inget existensberättigande enligt mig.
Man kan inte ha likknullare runt om som är påtända utövar påtryckning för att skymfa andras anhöriga eller skicka och sälja andra anhörigas skelettdelar. En människa som är begravd har sin viloplats den ska vara orörd det är vad lagen säger. Griftefrid är ordet.
Dina personliga moraliska värderingar och försvar angående nekrofiler ska du ta med doktor Levander det är säkert ett intressant ämne. För min del är du i klass med H här och vem vet du kanske har hittat din idol.
Du är så korkad med dina äga skelett så man funderar på om du gick klart lågstadiet ens.,
Det är så långt ifrån att äga ett skelett man kan komma här.