Citat:
Ursprungligen postat av upstepper
Batuta: Var någonstans i brittisk press står att läsa om en punktering på ett hjul?
Har läst alla länkar i tråden och inte funnit ngt om ngn punktering, ej heller
i fransk mediarapportering. Visa gärna var det står. Tackar i förväg.
Platsen är en vändplan, en väldigt vacker o fridfull plats med en liten fors intill
enligt Aftonbladets reporter, webb-tv, ett fint ställe för en pic-nic.
Tror inte att en agent tar med sej barn o svärmor om han skall utföra ett uppdrag
av något slag, tror de helt enkelt var på semester, familjen Al-Hilli.
Familjen lämnade campingen vid kl 13, skjutningen var ca kl 16, tror de var på
väg därifrån för att åka "hem" till campingen igen.
Dessvärre blev de inblandade i denna historia som jag tror var en i förväg uttänkt
plan för att undanröja RAF-mannen.
Har läst alla länkar i tråden och inte funnit ngt om ngn punktering, ej heller
i fransk mediarapportering. Visa gärna var det står. Tackar i förväg.
Platsen är en vändplan, en väldigt vacker o fridfull plats med en liten fors intill
enligt Aftonbladets reporter, webb-tv, ett fint ställe för en pic-nic.
Tror inte att en agent tar med sej barn o svärmor om han skall utföra ett uppdrag
av något slag, tror de helt enkelt var på semester, familjen Al-Hilli.
Familjen lämnade campingen vid kl 13, skjutningen var ca kl 16, tror de var på
väg därifrån för att åka "hem" till campingen igen.
Dessvärre blev de inblandade i denna historia som jag tror var en i förväg uttänkt
plan för att undanröja RAF-mannen.
Står idag i The Sun ( vilket inte är den bästa källan ):
Citat:
www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4527567/Alpine-gun-massacre-orphan-girls-family-finally-arrive-in-France.html#ixzz25tJofd6u
The family's BMW estate had reversed into a grassy bank, its engine was still running and - crucially - a rear tyre was flat, suggesting the killers had used a bullet to stop the BMW getting away.
Har vidare tidigare skrivits att personer på campingen sett Al Hilli för hand pumpa i luft i ett hjul de dagar han var på campingen, har dock för mig att det rörde sig om ett däck på höger sida.