Citat:
Ursprungligen postat av FlippadBebis
Om det kommer fram uppgifter om att motorcykel (med två män) är inblandat i skjutandet är det med stor sannolikhet en Davidstjärna bakom dådet.
Nästan samtliga lönnmord på Iranier med stjärnvapen anknytning är det motorcyklister inblandade.
Då har det använt "stickybombs" Varför man använde skjutvapen var antagligen att man ville ha precision, kanke pga. av barnen.
Jag vet att jag tidigt i tråden visade på uppgifter som gjorde sig gällande att Israel låg bakom, och att en israelisk general från ambassaden i Paris ska ha flugit till en flygplats i närheten av mordet och plockat upp 3 personer kort därefter. Däremot är dessa uppgifter inte på något sätt bekräftade och dessutom raderade kort efter att de postades. Alla länkar dödades även de. Men man bör inte hoppa till en slutsats på så lösa uppgifter, jag ville bara visa vad som skrivits och påståtts.
Vittnen ska ha sagt att en bil rivstartade och lämnade platsen, polis har även sagt att man funnit däckavtryck på platsen. Jag säger inte att din teori är rätt eller fel, bara att man behöver lite mer kött på benen innan man ropar varg.
Däremot är ju faktumet att uppgifterna raderades så snabbt, på flera sajter, åtminstone en indikator på att man inte vill att Israel förknippas med denna händelse, oavsett om de ligger bakom eller ej.