2013-03-16, 11:14
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GEFLE Gold
Bara att börja lira eller någon ibjudan/key som krävs?
Vilket stadie är spelet i Closed/Open Beta?

Älskar det jag ser, verkar vara ett hel roligt spel!
Open Beta. Det finns inget sorts rekryteringssystem vad jag vet om.
Citera
2013-03-16, 14:46
Medlem
PUSClFERs avatar
Det finns tydligen tre olika sorters flygplan; Bomber, Attacker och Fighter. Vad är skillnaden mellan Attacker och Fighter?
Citera
2013-03-16, 15:03
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det finns tydligen tre olika sorters flygplan; Bomber, Attacker och Fighter. Vad är skillnaden mellan Attacker och Fighter?
Attackers har bomber. Och är lite segare att svänga med för att dom är tyngre oftast.
Citera
2013-03-16, 15:08
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Attackers har bomber. Och är lite segare att svänga med för att dom är tyngre oftast.
Alright, så man kan säga att Attacker är en sorts hybrid?
Citera
2013-03-16, 15:56
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Alright, så man kan säga att Attacker är en sorts hybrid?
Japp de kan man säga
Citera
2013-03-16, 16:18
Medlem
Volvo744s avatar
Efter att ha kommit till lvl 4 med tyskarna så tröttnade jag på att bli rapead av alla jävla hurricanes och spitfires så har bytt till britterna nu och märker genast hur mkt bättre det går, varför är tyskarna så dåliga?
Kör mest arcade.
Citera
2013-03-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo744
Efter att ha kommit till lvl 4 med tyskarna så tröttnade jag på att bli rapead av alla jävla hurricanes och spitfires så har bytt till britterna nu och märker genast hur mkt bättre det går, varför är tyskarna så dåliga?
Kör mest arcade.

Tysken är "bara" dålig upp till rank sex eller så för då man får BF109 och sen FW190 och då du, då dominerar du det mesta i Fighterväg. Riktigt jobbiga motståndare att möta i dogfights.
Citera
2013-03-16, 19:36
Medlem
Jo, jag märkte att det va segt, Själva lvlingen va väl inte så farlig. Tog väl en spelkväll för att ta mig till 4 tror jag. Men det va väl just uppgraderingsbiten som sög lite.. Fast egentligen tycker jag det är bra. Men det kan vara lite jobbigt :P Kör andra som jag att man håller sig till ett land? Matcherna är ju så långa ofta att man inte hinner så jäkla mycket om man ska köra fler länder. Ändå är jag sugen på US eller Britterna, kör tyska nu.

Till alla som inte provat, gör det!!!
Spelar dom sina kort rätt med detta tror jag dom skulle kunna utklassa WG. Grymt mycket bättre än WoWp... Frågan är hur bra det blir när det slås samman med stridsvagnar/båtar. Finns det någon info om hur det kommer bli och när det kommer?
Senast redigerad av KaptenKolv 2013-03-16 kl. 19:39.
Citera
2013-03-17, 03:39
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKolv
Jo, jag märkte att det va segt, Själva lvlingen va väl inte så farlig. Tog väl en spelkväll för att ta mig till 4 tror jag. Men det va väl just uppgraderingsbiten som sög lite.. Fast egentligen tycker jag det är bra. Men det kan vara lite jobbigt :P Kör andra som jag att man håller sig till ett land? Matcherna är ju så långa ofta att man inte hinner så jäkla mycket om man ska köra fler länder. Ändå är jag sugen på US eller Britterna, kör tyska nu.

Till alla som inte provat, gör det!!!
Spelar dom sina kort rätt med detta tror jag dom skulle kunna utklassa WG. Grymt mycket bättre än WoWp... Frågan är hur bra det blir när det slås samman med stridsvagnar/båtar. Finns det någon info om hur det kommer bli och när det kommer?
Finns tyvärr ingen info om WoA/WoF så de kommer nog när de närmar sig..Ser fram imoy att att spela world of fleat. Har aldrig spelat något bra båtspel direkt, så hoppas detta lyckas .

EditKommit precis hem från krogen så va överseende med stavningen tack :P
Senast redigerad av Fladdermask 2013-03-17 kl. 03:41.
Citera
2013-03-17, 12:41
Medlem
Volvo744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoocher
Tysken är "bara" dålig upp till rank sex eller så för då man får BF109 och sen FW190 och då du, då dominerar du det mesta i Fighterväg. Riktigt jobbiga motståndare att möta i dogfights.

Okej jag lyder ditt råd och fortsätter med tyskarna, är snart lvl fem så snart kan jag börja kötta.
Citera
2013-03-17, 17:35
Medlem
sanchoos avatar
Hej

Jag är ganska dålig på detta men vill gärna bli bättre på detta. Kan någon ge mig någon bra config eller tips?

Om ett plan är 500m bakom dig och skjuter på dig, hur brukar ni göra? Vilka knappar brukar ni trycka på?
Hur svänger ni? Svänger ni med musen? Det är otroligt jobbigt tycker jag

Runt vilken level får man det första planet? (Tyskland)
Citera
2013-03-17, 17:52
Medlem
PalleKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoocher
Man dogfightas inte som tysk pilot...det är boom and zoom som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in