2013-02-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Hur menar du? använder man planen man har ett efter ett eller har man x-liv som man får använda?
Kan man flytta med en talisman från plan till plan? Troligen inte .

Hur som haver så var det riktigt roligt.

Nä, i det vanliga läget (arcade-mode, heter det så?) så kan man lira med alla plan man har inom den faktionen. Till exemple har jag typ sju plan i den tyska faktionen, men bara fyra garageplatser, så i en omgång kan jag, efter att jag blivit nedskjuten, byta till något annat av dessa fyra. Så du kan alltså använda alla plan du har i garageplatserna under en omgång, men du kan bara byta efter att du har blivit nedskjuten eller kraschat.
Citera
2013-02-17, 20:01
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Har just köpt en joystick till arma2/3 Men jag tänkte testa det här spelet då Bf109 är det snyggaste planet som har gjorts någonsin!

Frågor!

Vad kostar det i månaden att skaffa premium?
Varför kör inte alla FHB? För det där med arkad-framförhållnings siktet så lamt ut.

Ha fan va nice det ser ut, WoWP kan suga dase!
Det finns några bra erbjudanden där du får premium i ett antal dagar, gold och ett förbannat fint plan. Jag köpte Pacific Bundle för 20 Euro där man får ett Japanskt och ett amerikanskt plan, sedan så får man premium i 30 dagar och 2000 gold.
Citera
2013-02-17, 20:15
Medlem
Vill bara påminna att War Thunder är inte bara ett flygspel de håller på med land och sjö strider ochså som ser riktigt fränt ut.

Kommer nog skaffa premium när de bitarna är klara
Citera
2013-02-18, 03:18
Medlem
carlankas avatar
Lite konstigt att spela detta efter man spelat med jet i bf3.
Drygt att man inte kan välja map, störande kontroller känns jävligt stelt och hackigt skulle vara skönare om allt gick fortare så man slipper sitta och glo på röd text i 4 min för att sedan bli överkörd av en från sitt egna lag så man måste börja om.
Men det är ju bara beta, men skulle inte betala för spela detta.
Lite roligt var det ändå.
Citera
2013-02-18, 09:33
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Lite konstigt att spela detta efter man spelat med jet i bf3.
Drygt att man inte kan välja map, störande kontroller känns jävligt stelt och hackigt skulle vara skönare om allt gick fortare så man slipper sitta och glo på röd text i 4 min för att sedan bli överkörd av en från sitt egna lag så man måste börja om.
Men det är ju bara beta, men skulle inte betala för spela detta.
Lite roligt var det ändå.

Så har inte jag alls upplevt spelet.
Tycker det är ett snabbt spel med högt tempo, du behöver ju inte ens vänta på att matchen du lämnar ska bli klar innan du kan joina en ny.
Vem bryr sig om kartor? Luft som luft typ.

Spela i Squad var riktigt roligt. haha

Tror aldrig jag har väntat 4 minuter på något max 20 sek.

Någon som har testat kampanjerna? Vad får man ut av dom mer än SP läge?
Citera
2013-02-18, 11:46
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Så har inte jag alls upplevt spelet.
Tycker det är ett snabbt spel med högt tempo, du behöver ju inte ens vänta på att matchen du lämnar ska bli klar innan du kan joina en ny.
Vem bryr sig om kartor? Luft som luft typ.

Spela i Squad var riktigt roligt. haha

Tror aldrig jag har väntat 4 minuter på något max 20 sek.

Någon som har testat kampanjerna? Vad får man ut av dom mer än SP läge?
Håller med dig på det mesta. Upplever heller inte dessa problemen som carlanka skriver om.

Skulle dock vara trevligt om man hade kunnat få välja speltyp själv, menar då i arcad battle eller vad de heter så finns det två speltyper. En där man ska hålla tre flyg fält, och en där man ska förstöra alla fordon.

Tycker att banorna med mycket berg är dom roligaste också!

Btw, är de bara ryssarna som kan ha plan som är kombinerade bombare och fighter? Alltså deras attacker plan?
Citera
2013-02-18, 11:48
Medlem
Är det någon som vill lira Full Real med mig? Har försökt kika in där ibland, men det är oftast 4mot4 och åtta bottar i varje lag typ.
Citera
2013-02-18, 12:03
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Är det någon som vill lira Full Real med mig? Har försökt kika in där ibland, men det är oftast 4mot4 och åtta bottar i varje lag typ.

I kväll kanske, ska försöka få tag i en Spitfire först. Vi satt på Ts3 i går och körde 3st ihop. Ingen hade spelat innan så det var fult kaos.
Citera
2013-02-18, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Btw, är de bara ryssarna som kan ha plan som är kombinerade bombare och fighter? Alltså deras attacker plan?

Alla faktioner har såna men man får de på olika nivåer.
Citera
2013-02-19, 11:52
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Alla faktioner har såna men man får de på olika nivåer.
Aaah, ja de såg ja nu, haha. Men satan vad OP ryssarnas plan känns nu i dom lägre levlarna. I och med att dom har kulsprutor :P
Citera
2013-02-19, 13:31
Medlem
BilboBus avatar
Det ska förfan vara propeller plan!!! Spelade typ 30min, men gav det ingen chans ska lira idag igen.

Det har rusktigt mycket potential
Citera
2013-02-19, 15:00
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Det ska förfan vara propeller plan!!! Spelade typ 30min, men gav det ingen chans ska lira idag igen.

Det har rusktigt mycket potential

Japp det är riktigt Roligt.

Nu några frågor till er som har hög tier. Ändrar sig banorna? Jag har tex inte sett ett enda hangarfartyg. När och var kommer dom mytomspunna natt banorna? Om man har ett plan med torpeder är det större chans att få "vatten" banor då?
Ptjaaa det var nog alla frågor för idag

20mm kanonen är ju ruggigt bra när man kommer nära.

ÄR det någon som vet om man kan göra privata chatt rum? Typ en för FB folk som vi gjorde i WoT

Go go Spitfire!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in