Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-05, 00:01
  #1
Medlem
Bestebrors avatar
"War Thunder is an MMO combat game dedicated to World War II military aviation, armored vehicles, and fleets. You will take part in all of the major combat battles, fighting with real players all over the world."

Betan är ute, någon som testat? Ser helt ok ut att döma av klippen på tuben.

http://warthunder.com/en/

Beta Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=dCux_JBAsss
Citera
2012-09-05, 04:08
  #2
Medlem
Ja, jag har beta. Jag spelade det ett tag i tron om att det var World of Warplanes. Alla hade klagat en massa på styrningen i World of Warplanes, men i detta tyckte jag ändå att det var skönt (fyger med joystick). Tycker, från det jag har sett angående World of Warplanes, att det här är ett bättre spel. Det är kul, och lagom svårt att köra det.
Citera
2012-12-14, 12:34
  #3
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Förbannat bra spel, riktigt underhållande och nu kan alla spela det.
Citera
2013-01-29, 06:27
  #4
Medlem
Cellars avatar
Laddar ner den öppna betan just nu.
Förvånad över att så få pratar om spelet! Överallt så har hypen varit att det är ett bra spel.
Får se hur det är, kommer med update senare.
Citera
2013-02-14, 22:56
  #5
Medlem
Riktigt roligt spel kan inte vänta tills de släpper land och sjöstriderna.


När det här blir fullt utvecklat så kommer jag lägga ner WoT och börja med det här istället.


Allt är mycket bättre en vad wargaming har kommit med
Citera
2013-02-16, 15:39
  #6
Medlem
Fladdermasks avatar
Fan jag hade ingen aning om att spelet hade gått till open beta! :O
Laddar ner det nu för att testa det, känns som att planen går sönder lättare beroende på var man sätter skotten. Om jag nu jämför med World of Planes. Vad jag har sett så känns detta som ett bättre spel utav dessa två
Citera
2013-02-16, 15:52
  #7
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Fan jag hade ingen aning om att spelet hade gått till open beta! :O
Laddar ner det nu för att testa det, känns som att planen går sönder lättare beroende på var man sätter skotten. Om jag nu jämför med World of Planes. Vad jag har sett så känns detta som ett bättre spel utav dessa två
När du har pissiga vapen så satsa på att skjuta sönder vingarna.
Citera
2013-02-16, 16:00
  #8
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
När du har pissiga vapen så satsa på att skjuta sönder vingarna.
Ja man kan skjuta av vingarna och liknande i detta va? För att i World of Warplanes så kan har alla plan ett livmätare bara, och planet störtar inte förs en den är nere i botten. Vilket är riktigt tråkigt. Så där kvittar det var man träffar. Så är det 5% kvar av hälsan på planet så flyger de fortfarande.. Så är det inte i detta va om jag har fattat de rätt.

Funkar det bra att flyga med mus å tangentbord? För att jag har ingen joystick. Har en xbox360 dosa jag kan använda men jag har inte den precisionen med den.
Citera
2013-02-16, 16:20
  #9
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Ja man kan skjuta av vingarna och liknande i detta va? För att i World of Warplanes så kan har alla plan ett livmätare bara, och planet störtar inte förs en den är nere i botten. Vilket är riktigt tråkigt. Så där kvittar det var man träffar. Så är det 5% kvar av hälsan på planet så flyger de fortfarande.. Så är det inte i detta va om jag har fattat de rätt.

Funkar det bra att flyga med mus å tangentbord? För att jag har ingen joystick. Har en xbox360 dosa jag kan använda men jag har inte den precisionen med den.
Ja här så har plan flera olika delar som du kan skada så att fokusera på en del när man har vapen med dålig kaliber fungerar utmärkt.

Sedan så är det inga problem att använda mus och tangentbord, man får hyfsat bra precision.
Citera
2013-02-16, 16:53
  #10
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Ja här så har plan flera olika delar som du kan skada så att fokusera på en del när man har vapen med dålig kaliber fungerar utmärkt.

Sedan så är det inga problem att använda mus och tangentbord, man får hyfsat bra precision.
Låter skitbra detta hjar bara 1timme och 20min kvar på min nerladding av klienten.

Är skittaggad nu, funderar bara på vilken faktion som jag ska välja.. hmm.
Citera
2013-02-16, 17:28
  #11
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Låter skitbra detta hjar bara 1timme och 20min kvar på min nerladding av klienten.

Är skittaggad nu, funderar bara på vilken faktion som jag ska välja.. hmm.
Jag rekomenderar britterna, Hurricane som de får på nivå 2 är förbannat bra. Sovjet är också ett bra val för de har förbannat roliga biplan.
Citera
2013-02-16, 17:42
  #12
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Jag rekomenderar britterna, Hurricane som de får på nivå 2 är förbannat bra. Sovjet är också ett bra val för de har förbannat roliga biplan.
Ja jag funderade faktiskt på att börja med britterna eller amerikanarna. Men blir nog Britterna isf.

Vad menar du med biplan? Är de prototyplan du menar då som ryssarna har eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback