2008-10-11, 12:06
Medlem
tepss avatar
Damn, folk lirar fortfarande möget.
Och det har blivit lite seriöst. Hur orkar ni lira det fortfarande?
Icefrog is lé king
Citera
2008-10-11, 12:31
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Frågan är vems åsikt som väger tyngst: Zlatan eller en alkoliserad hemlös tant. Då du i fallet är tanten. Desto bättre men är, desto större tyngd bör läggas på ens åsikter och tankar. En chef lyssnar på den arbetaren som är bäst, varför skulle din åsikt väga lika tung som min - då jag är vässentligt mycket bättre än du och har en mycket större inblick i dota-scenen?

För övrigt, bäst på flashback, bäst i stockholm, inte bäst i sverige, inte bäst i världen.

Tex. Mighty är bättre än dig har du ju bevisat för alla dessutom. Frågan är ju varför du inte spelar i Mouse när du är bättre än både cat och twisted enligt dig själv?

Citat:
Ursprungligen postat av Casualjocke
Båda har ju det på ett personligt plan så ingen av dem, men om man var tvungen så har ju nr 1 bättre insikt. (ja ,fulfisk hatar dig och är därför partisk)

Jag har spelat med snow många gånger. Han brukar titta ut i skogen då och då och då ser man honom också... Har inget att få honom i ett ihcs game men skulle inte vilja ha honom med i min klan. Den enda anledningen till att jag gick till attack är att tråden utvecklar sig till en rövslickartråd där alla hyllar snow. Jag gör nu ännu ett försök att inte blanda mig i alla snowdiskussioner.
Citera
2008-10-11, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Frågan är vems åsikt som väger tyngst: Zlatan eller en alkoliserad hemlös tant. Då du i fallet är tanten. Desto bättre men är, desto större tyngd bör läggas på ens åsikter och tankar. En chef lyssnar på den arbetaren som är bäst, varför skulle din åsikt väga lika tung som min - då jag är vässentligt mycket bättre än du och har en mycket större inblick i dota-scenen?

För övrigt, bäst på flashback, bäst i stockholm, inte bäst i sverige, inte bäst i världen.
Man får inte rösta på sig själv förfan.
Det måste va nån opartisk som röstar. Fan tänk dig själv om aik trubaduren skulle va domare i en match mellan Aik och djurgården.

Citat:
Ursprungligen postat av Franke5
Magic stick tycker jag inte är speciellt bra, förutom om du lanar mot någon/några som använder spells på creeps.
Phase boots är bra men bara på rätt heroes, t.ex. Visage är den riktigt skön på.

magic stick mot bristle = kung.
Borde funka om en mort som dödar creeps med dagger med.
Citera
2008-10-11, 14:18
Medlem
ErrorOfSyntaxs avatar
På tal om Phaseboots och dylikt, ingen som testat Phase Boots på Axe än? Har inte hunnit än, men vore kul
Citera
2008-10-11, 15:53
Medlem
Franke5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
magic stick mot bristle = kung.
Borde funka om en mort som dödar creeps med dagger med.
Bristle är ett exempel, ja. Även PA med dagger, Zeus med Arc, Doom med Devour etc.

Citat:
Ursprungligen postat av ErrorOfSyntax
På tal om Phaseboots och dylikt, ingen som testat Phase Boots på Axe än? Har inte hunnit än, men vore kul
Borde ju fungera bra, men då sparar jag hellre pengar för att snabbare få en blink dagger.
Citera
2008-10-11, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Franke5
Bristle är ett exempel, ja. Även PA med dagger, Zeus med Arc, Doom med Devour etc.

Borde ju fungera bra, men då sparar jag hellre pengar för att snabbare få en blink dagger.

movement speed är dock sjukt jävla viktigt för axe, och dessutom ska du ändå ha BoT efter din dagger, men ja, det e klart att daggern går före phase boots.
Citera
2008-10-11, 16:51
Medlem
Franke5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
movement speed är dock sjukt jävla viktigt för axe, och dessutom ska du ändå ha BoT efter din dagger, men ja, det e klart att daggern går före phase boots.
Boots -> Dagger -> BoT/Phase.
Citera
2008-10-11, 18:13
Medlem
Jelis avatar
ÄR det bara jag som tycker att windrunner är ganska värdelös? Varje game man ser henne i dör hon skitlätt och har svårt att få kills.
Citera
2008-10-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeli
ÄR det bara jag som tycker att windrunner är ganska värdelös? Varje game man ser henne i dör hon skitlätt och har svårt att få kills.
Nej hon är inte dålig. Hon har en skitlång stun, en pil som har skitlång range och mycket skada + 5 sec 100% evasion,fet slow och 50% mer ms.
Sen en ulti som gör 1000+ skada om man har maelstorm och mkb.
Citera
2008-10-11, 18:36
Medlem
Franke5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeli
Folk lirar henne antagligen fel.
Såg en dum lirare som köpte 2 Slippers och sen rushade BoT. Hon hade ändå 6-0 efter 20 min och lirade inte speciellt bra.
Jag brukar själv satsa på att farma MKB så fort jag kan, efter det så har jag inga problem med att få kills med stun -> ulti -> pil.
Citera
2008-10-11, 18:50
Medlem
Elak trollkarls avatar
Har bara hunnit med att lira den nya versionen vid 2 tillfällen, och har tyvärr inte provat någon ny hjälte... Men phase boots har jag hunnit med att köpa, och jag är inte helt förtjust i att det inte kostar mana att använda dom, och dessutom 10 sekunders CD. Första intrycket är nog att de känns lite obalancerade.
Citera
2008-10-12, 01:34
Medlem
blotarns avatar
Jag tyckte Windrunner var hur skön som helst, älskade karaktären direkt.
Inte hunnit prova Proudmoore ännu dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in