2020-09-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Vilken stad handlar det om?
spelar det någon roll om man ändå ska plugga på distans? Stockholm annars...

informationen jag vill få ut är hur snabbt jag kan gå en utbildning som motsvarar en hel gymnasial utbildning, plugga på 400% om det går till och med 1000% vad är ABSOLUT SNABBAST?? EXTREMT SNABBT!!
Citera
2020-09-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Det är nog ca 1,5 - 2 år långt.
vad har du för belägg?
Citera
2020-09-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleGermany
vad har du för belägg?
Har själv läst upp gymnasiet. Eller hur menar du?
Citera
2020-09-27, 21:45
Medlem
Citat:
vad har du för belägg?
En kurs på heltidsstudier är 5v långt. Man kan säkert räkna på det om man vill också.
Citera
2020-09-27, 21:46
Medlem
Citat:
spelar det någon roll om man ändå ska plugga på distans? Stockholm annars...

informationen jag vill få ut är hur snabbt jag kan gå en utbildning som motsvarar en hel gymnasial utbildning, plugga på 400% om det går till och med 1000% vad är ABSOLUT SNABBAST?? EXTREMT SNABBT!!
Man kan läsa 200% men jag tror att få pallar det i längden, har hört att folk tyckt det varit väldigt jobbigt iaf. Du får heller inte mer csn för att du studerar fortare. Läs en kurs åt gången, det är nog bäst. Men visst, har du väldigt lätt för att plugga så kan du ju prova.
Citera
2020-09-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Man kan läsa 200% men jag tror att få pallar det. Du får heller inte mer csn för att du studerar fortare. Läs en kurs åt gången är mitt tips iallafall.
Om man läser 200% blir det då ungefär 1,5 år?

Varför skulle man inte palla? så illa kan det inte va?
Citera
2020-09-27, 21:48
Medlem
Citat:
Om man läser 200% blir det då ungefär 1,5 år?

Varför skulle man inte palla? så illa kan det inte va?
Vet inte. För att det blir mycket du måste plugga samtidigt.
Citera
Medlem
Beror på hur mycket tid du är villig att lägga. Varje kurs tar ca 5 veckor på heltid 100%
Citera
Medlem
Du ska ju inte bara göra klsrt kurserna så fort det går, du ska ju hinna lära dig allt med.
Citera
2020-09-27, 21:49
Medlem
Citat:
beror på mig själv? vad är snabbast möjliga? om man är einstein.... hur fort?

Helt orelevant, eftersom du varken är det och systemet förmodligen blir en flaskhals även fast komvux är mycket snabbare än ordinarie skolan. Men optimalt kanske du kan ge en dag till läsning och en dag till problemlösning, alltså en kurs varannan dag. Men säg ungefär en tredjedel eller hälften av ordinarie tiden? 1-1,5år?
Citera
2020-09-27, 21:53
Medlem
Jag vill inte vara taskig, men jag har tittat på din historik här på forumet, och jag tror nog att du ska satsa på 3 år. Minst! Vi är alla bra på olika saker, och jag tror dina styrkor ligger utanför klassrummet. Så ha inte för stora förhoppningar.
Citera
2020-09-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Jag vill inte vara taskig, men jag har tittat på din historik här på forumet, och jag tror nog att du ska satsa på 3 år. Minst! Vi är alla bra på olika saker, och jag tror dina styrkor ligger utanför klassrummet. Så ha inte för stora förhoppningar.
du baserar din uppfattning på mina trådar, du känner inte mig vännen, jag är den vassaste människan på jorden......

här på flashback spelar jag dum en del, är manipulativ etc. för mina ändamål. Du vet inte vad jag håller på med, ssSSsssSSSnakkeEEEE..............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in