Citat:
Ursprungligen postat av
kralligaknut1337
(varför säger du 9 ämnen när du bara skrivit sju?
Mitt fel.. jag var inte tydlig nog.
Syftar på Kem1+2, fys1+2 och bio1+2 och sen matte 2-4 = 9st.
Jag vill köra ”gymnasietakt” om man säger så, för distans kommer vara för jobbigt och jag måste verkligen lära mig dessa ämnen.
Målet är Godkänt dvs E? Är E = G från det gamla betygssystemet?
Måste bli klar med detta innan HT2023 för då är jag fortfarande ganska ung för att börja uni.