Citat:
Ursprungligen postat av Insignificunt
Vad har det med saken att göra? Björklund är ju höger, därför är förslaget fel!!!
Hehe, ja, sa kan man ju se pa saken
Jag tycker visserligen att det ar ett bra forslag. Har man redan ett godkant betyg i amnet sa finns det ju trots allt ingen direkt anledning till att lata personen ga om kursen. De som gnaller mest ar val de som sager att de blivit "orattvist bedomda", men de borde val inte ha nagra problem att bevisa sig genom att gora en provning i amnet da?