Citat:
Ursprungligen postat av
MrBarnaby
Bra där, trams ska bemötas med samma medel, förnekarna har väl inte ensamrätt till det kan man tycka.
För min del är det helt okej om någon retar mig, det är verkligen att förvänta om någon gör det.
Det som kan vara lite tråkigt är när någon kommer med något nytt som tex Reine nu då. Då attackeras människan nästan på instinkt. Det är inte bra, det blir på nåt sätt att attackera budbäraren och viktiga insikter kan gå förlorade. Man kan missa saker helt enkelt.
Kampen i debatten blir viktigare än att lösa gåtan Skandiamannen, eventuellt mordet på Palme.
Jag gjorde det här själv flera gånger i början, nu vet jag bättre. Kritisera ja, men om det finns nåt av värde så förstör inte det liksom.
Ja tycker ju Reine var skitfräsch faktiskt, så orginella tankar han hadde. Fick mig faktiskt att läsa hypnosförhören med Björkman på nytt. (förhören som jag själv har hånat

) Riktigt intressanta är dom.
Jag har fattat att grejen med det här är att man måste nästan veta vad man letar efter när man läser förhören.
Ju mer man har att relatera till ju mer intressanta blir förhören.
Det vanliga är ju att något är roligare första gången man läser nåt, men i MOP är det inte så, det blir roligare och roligare.