Citat:
Jepp,det är rätt foto.
Leta även upp det på sajten tunnelgatan.se..där finns länk som återigen går till it demokratis foto,men man kan via denna lilla process få rejäl förstoring på fotot på ett sätt som åtminstone inte jag får när man försöker samma process direkt via sajten it demokrati.
Det är nog en förhållandevis lång snubbe som står där bakom..han synes ha mörk rock,vit skjorta samt eventuellt slips på sig,någon form av huvudbonad kan eventuellt också antas..rund ansiktsform..dessutom kan han möjligen ha högerarmen lyft?..och är det något som dinglar från handleden?
Är det en handledsväska?
Jävligt svårt att se..men man kan få det intrycket eventuellt.
Leta även upp det på sajten tunnelgatan.se..där finns länk som återigen går till it demokratis foto,men man kan via denna lilla process få rejäl förstoring på fotot på ett sätt som åtminstone inte jag får när man försöker samma process direkt via sajten it demokrati.
Det är nog en förhållandevis lång snubbe som står där bakom..han synes ha mörk rock,vit skjorta samt eventuellt slips på sig,någon form av huvudbonad kan eventuellt också antas..rund ansiktsform..dessutom kan han möjligen ha högerarmen lyft?..och är det något som dinglar från handleden?
Är det en handledsväska?
Jävligt svårt att se..men man kan få det intrycket eventuellt.
Bilden jag finner på tunnelgatan.se är den som är överst på själva sidan, en rejäl och grynig inzoomning?
Den eventuella handledsväskan, är det den du menar som har en flaskliknande form som är i höjd med hans överarm?
Om det vore en väska, är den inte lite märkligt placerad? Ingen normal höjd att hålla i den? I så fall måste ju vederbörande hålla upp den i syfte att visa upp den? Så tänker jag iaf.
Jag tänker även att huvudformen fortfarande är lite märklig, skev och lustig, på höger sida (alltså mot Sveavägens körbana)?
Man undrar ju även över, vad som är ovanför ögonen och pannan? Ser lite vågigt ut? SE var väl i det närmaste flintis? Känns lite märkliga konturer om det är kepsen? Snarare tänker jag kraftig och vågigt hår, en lugg som hänger ner, eller en mössa som hamnat lite på sniskan?
Annars ser det ju ut som vita skjortkragar och eventuellt en slips.
Det är mina fem öre, av bilden iaf.