Citat:
Jag såg helheten, jag svarade på din fråga. Ett svar som både är ett svar på det specifika i din fråga men även på ett mer övergripande plan. Man kan inte misstänka någon man inte sett eller känner till. Detta har du dock missat för du har inte läst mitt svar med någon som helst slags saklighet. Du valde att lämna ämnet och fokusera på en liten detalj.
SE är oskyldig.
SE är oskyldig.
Det sorgliga med dina inlägg är att du ofta ska försöka göra poänger av fakta fel...
Men i detta fall så handlade det inte om ett fakta fel i sak utan jag gjorde en poäng av att Engström påstår sig kunna vara förväxlad med GM och den troliga GM är han som springer på DBG
Men inläggen handlade inte om den meningen utan om det är sannolikt att Engström är den person som springer på DBG..
Då svarar du med ett inlägg som enbart ska försöka på ett klumpigt sätt påpeka att jag skrivit fel...Det var det enda du skrev!!
Du försökte inte ens skriva om din egna slutsats ang om det är Engström på DBG eller inte ....Utan enbart skrev som en viktigpetter att jag skrivit ett fakta fel
Du är sällan härinne för att föröka få en bra debatt utan bara försöka hitta fel i stycke och påpeka det ! Visst det kan man göra men om 75% av dina inlägg bara är att hitta fel på andras inlägg så blir det tröttsamt
.Dom människor som ofta gör på det sättet brukar tillhöra kategorin Autism
Så jag misstänker att Engström är GM och jag misstänker att du har Autism