Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-16, 18:41
  #1153
Medlem
När kommer nattens GoT avsnitt vara tillgängligt på HBO Nordics hemsida, 03:00? Kanske värt att ta den där gratismånaden nu.
Citera
2017-07-17, 03:05
  #1154
Medlem
Jag startade nyligen den där gratismånaden och tänkte kolla GoT premiären nu kl 03 vad jag läst.. Men sidan funkar inte? Bara för mig eller fler som har samma problem?
Citera
2017-07-17, 04:35
  #1155
Medlem
Ev1ld1cks avatar
Såg senaste Twin Peaks vid 03 och det funkade fint för mej ...
Citera
2017-07-24, 17:06
  #1156
Medlem
Alecia79s avatar
Jag skaffade HBO nordic igår, för jag ville se serien Nurse Jackie.

Men jag hittar inte den serien. Har dom tagit bort den? För jag vet dom har haft den förut där.
Citera
2017-07-24, 23:09
  #1157
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alecia79
Jag skaffade HBO nordic igår, för jag ville se serien Nurse Jackie.

Men jag hittar inte den serien. Har dom tagit bort den? För jag vet dom har haft den förut där.

Ja den verkar borta numera, Säsong 5 finns på Viaplay och SVT play har delar av säsong 6 .
Citera
2017-07-28, 23:52
  #1158
Medlem
Phobiazis avatar
Finns det någon skillnad i HBO beroende på browser? Tänkte som netflix och deras olika upplösningar beroende på vilken man använder
Citera
2017-08-08, 09:03
  #1159
Medlem
Tampiss avatar
Har ett Xbox 360 som jag tänkte ha i sovrummet.
Netflix och Youtube fungerar finfint men HBO Nordic lyser med sin frånvaro.
Jag ser ikonen i menyn, men när jag trycker på den för jag först upp en skärm (Overview) med loggan och "Remove pin", samt "Rate".
Jag kan trycka R1 och få upp "Details" där det står "Ladda hem applikationen" men jag kan inte trycka på något.

Någon som vet vad i helsefyr detta beror på? Är appen död eller vad händer?
Citera
2017-08-09, 14:38
  #1160
Medlem
Bara jag som har haft problem att det inte ens går att bläddra i hbonordic på Apple tv 4 igår och idag? Går att klicka på "startsida" och det är ju inte så roligt.
Det är bara i hbonordic appen det inte går att bläddra med fjärrkontrollsmusen.

Men jag har chromecast också och där funkar det.

Vet att hbonordic har problem ofta och har 1.4 i betyg i Apple tv...

Att dom inte fattar att dom troligen hade haft ca 1000 gånger fler som hade prenumererat året runt om allt hade fungerat alltid.
__________________
Senast redigerad av werdo 2017-08-09 kl. 14:50.
Citera
2017-08-09, 15:19
  #1161
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Bara jag som har haft problem att det inte ens går att bläddra i hbonordic på Apple tv 4 igår och idag? Går att klicka på "startsida" och det är ju inte så roligt.
Det är bara i hbonordic appen det inte går att bläddra med fjärrkontrollsmusen.

Men jag har chromecast också och där funkar det.

Vet att hbonordic har problem ofta och har 1.4 i betyg i Apple tv...

Att dom inte fattar att dom troligen hade haft ca 1000 gånger fler som hade prenumererat året runt om allt hade fungerat alltid.

Japp har det felet till och från på ATV4 och HBO appen.
Citera
2017-08-09, 17:27
  #1162
Medlem
Alecia79s avatar
Är det någon annan som har problem med HBO just nu? Det bara står o snurrar för mig. Kollade på Games Of Thrones och helt plötsligt så började det bara snurra. Trodde jag hade problem med internet först. Men jag kan gå in på andra sidor utan problem.
Citera
2017-08-09, 22:20
  #1163
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alecia79
Är det någon annan som har problem med HBO just nu? Det bara står o snurrar för mig. Kollade på Games Of Thrones och helt plötsligt så började det bara snurra. Trodde jag hade problem med internet först. Men jag kan gå in på andra sidor utan problem.

Sent svar men fungerar på ATV4 och PS4 just nu iaf. Rätt säkr det fungerade vid 1730 med eftersom jag kollade på The Cell då på HBO.
Citera
2017-08-10, 09:07
  #1164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Japp har det felet till och från på ATV4 och HBO appen.

Jag avinstallerade den appen och sen installerade igen så funkar det igen. http://iphoneguiden.se/guider/sa-rad...pa-apple-tv-4/
Citera
hbo

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback