Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-13, 12:16
  #553
Medlem
MagnusJ666s avatar
Har sagt upp tjänsten tidigare på grund av dåligt stöd för plattformar. Har det hänt något? Fortfarande ingen app för PS 3, Apple TV, XBOX 360 eller Airplay??
Citera
2013-01-14, 11:29
  #554
Medlem
L-Y-Fs avatar
Väntar och väntar på att de ska lägga upp Girls. Tanken med att ha HBO var ju att det skulle vara smidigt och enkelt. Kommer de lägga upp serierna på eftermiddagen är det tveksamt att man orkar vänta. Förstår de inte det är de fan dum i huvudet.
Citera
2013-01-14, 11:31
  #555
Medlem
Pastapwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Väntar och väntar på att de ska lägga upp Girls. Tanken med att ha HBO var ju att det skulle vara smidigt och enkelt. Kommer de lägga upp serierna på eftermiddagen är det tveksamt att man orkar vänta. Förstår de inte det är de fan dum i huvudet.

Håller med, riktigt segt.
Citera
2013-01-14, 12:28
  #556
Medlem
puckots avatar
Jag har också sagt upp tjänsten nu. Det dåliga utbudet, att dom kör med bidningstid och det dåliga stödet för olika plattformar gör att HBO nog inte känns som något för mig som sagt. Iallafall inte just nu. Så det får nog bli Netflix i fortsättningen för mig. Jag vill t.ex. kunna se HBO via min Samsung blu-ray, som jag kan med Netflix.

Visserligen saknar Netflix HBOs egna serier, men när man kan kombinera det svenska och amerikanska utbudet på Netflix så blir det ju betydligt större utbud jämfört med nordiska HBO. Jag vet inte om det finns något liknande sätt för att få tillgång till det amerikanska utbudet på HBO, som man kan med media hint till Netflix?
Citera
2013-01-14, 12:47
  #557
Medlem
L-Y-Fs avatar
Nu finns både Girls och Enlightened ute.
Citera
2013-01-14, 16:18
  #558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Nu finns både Girls och Enlightened ute.

Första avsnittet av andra säsongen som hade premiär igår?
Citera
2013-01-14, 16:19
  #559
Medlem
Pastapwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Första avsnittet av andra säsongen som hade premiär igår?


Det finns, ja.
Citera
2013-01-15, 15:16
  #560
Medlem
Miccas avatar
Sa just också upp mitt abonnemang med hänvisning till deras 12 månaders bindningstid. Om alla hänvisar till den, och vi blir riktigt många kan man hoppas att dom tänker om.
Citera
2013-01-15, 15:37
  #561
Medlem
sakkwalds avatar
Precis kollat klart på säsong 1 av Band of Brothers och det är fan förjävligt att det inte finns fler säsonger, riktigt dåligt.
Citera
2013-01-15, 15:39
  #562
Medlem
glen-tourrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Precis kollat klart på säsong 1 av Band of Brothers och det är fan förjävligt att det inte finns fler säsonger, riktigt dåligt.

This just in: Kriget tog slut.
Citera
2013-01-15, 16:22
  #563
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glen-tourray
This just in: Kriget tog slut.
hehe, tänkte på fel krigsserie.
Men utbudet är ganska dåligt fortfarande!
Citera
2013-01-15, 18:43
  #564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
hehe, tänkte på fel krigsserie.
Men utbudet är ganska dåligt fortfarande!

Vilka HBO serier saknar du förutom Oz och Deadwood?
Citera
hbo

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback