2012-11-05, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Upp i serieledning! Jämn match som jag på något sätt lyckades vinna med 1-0, mitt lite dumma val att sätta Cavani på läktaren i tron att han fortfarande var skadad höll på att kosta mig dyrt. Tuff match mot självaste presidenten härnäst.
Vafan, studsade in på fantacalcio för att snabbt skriva ihop ett klagomail till nissarna som står bakom. Men...

Kan konstatera att du fick åtta poäng mer än mig. Jag hade bara 9 spelare som fick betyg, och där är de åtta poängen. Vafan!

Kan också konstatera att Cavanda fick betyget 4. Dvs alldeles utan varningar, straffmissar eller andra avdrag. Var han ensam förklaringen till Lazios förlust?

Kan också tycka att det är märkligt att Destro fick betyg för sina 7 minuter, medan Quagliarella inte fick något alls. För visst fan spelade han mer än 7 minuter?

Nå, jag följer tydligen Cagliaris trend. Vilken är lite märkligt, men kan samtidigt konstatera att Rodriguez gjorde mål mot både Kasteddu och Cagliari.

Nya tag. Men vill fan ha 11 spelare med betyg...
2012-11-05, 20:29
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Phew, det var på fitthåret att jag klarade krysset borta mot Luca Fusco. Helt sjukt att en målvakt kan få 0,5 i betyg. Fan bättre att ställa upp utan målvakt. Även att Vladimir Weiss gör mål stolpe in med en mikrosekund kvar av matchen stör mig nåt oerhört. Men men, marginaler jämnar ut sig över en säsong.
2012-11-10, 16:39
Medlem
4522s avatar
Här är mitt lag som ska gå upp emot snillet_1 och hans lilleputtar.

Gillet

Darmian - Legrottaglie - Juan Jesus

Pereyra - Lodi - Ledesma - Armero

Palacio - Pellissier - Gomez

Det är nästan så det växer lite i byxan av att skriva det här inlägget.
2012-11-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Här är mitt lag som ska gå upp emot snillet_1 och hans lilleputtar.
Men det som verkligen drar världens blickar till sig denna omgång är naturligtvis toppmötet Livorno - SPPA. Kan serieledarna stoppa SPPA's sjuka form på fem raka segrar och 15-1 i målskillnad?

I teorin kan SPPA faktiskt vara serieledare när denna omgång är färdigspelad!
2012-11-11, 12:53
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Hoppas verkligen, för din skull, att du har Quagliarella på bänken Brille. Annars gick du miste om typ, jättemycket poäng...
2012-11-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Hoppas verkligen, för din skull, att du har Quagliarella på bänken Brille. Annars gick du miste om typ, jättemycket poäng...
I min oändliga visdom så sparar jag honom till viktigare matcher...'

Jag prioriterar att få igång Pato. Som även han åtminstone borde kunna göra tre mål och få grundbetyg nio...
2012-11-11, 14:14
Medlem
zachs avatar
6 av Ichnusas mannar gör sig redo för derby nere i Rom. Hade inte Zeman varit så in i helvete försiktig (...) så hade även Dodo spelat.

Känns gött. Slavar inte under nåt jävla resultat så gärna under med Roma. Men det borde vi ju inte behöva idag............ eller???
2012-11-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Eftersom båda hans anfallare spelade så är det kört, tyvärr. Quagliarella generar nog högst poäng hittills denna säsong, tror det landar på hela 20 om jag räknat rätt (räknar med en assist då också, kommer inte ihåg om han gjorde mer).

...att jämföra med Pato, som Brille startade med istället och som fick 4,5 denna omgång.
2012-11-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Eftersom båda hans anfallare spelade så är det kört, tyvärr. Quagliarella generar nog högst poäng hittills denna säsong, tror det landar på hela 20 om jag räknat rätt (räknar med en assist då också, kommer inte ihåg om han gjorde mer).

...att jämföra med Pato, som Brille startade med istället och som fick 4,5 denna omgång.
Man kan säga att Pato gjorde en inverterad Quagliarella. Missar straff och blir utbytt i paus...
2012-11-11, 21:18
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob

Två assist gjorde han.

Tyvärr Brille, där hade du kunnat vinna ligan typ
2012-11-11, 23:11
Medlem
4522s avatar
Haha, en snabb huvudräkning slutar med att det blir 64-61* till mig i matchen mot snillet_1 som hade fyra målskyttar och jag en + tre gula kort.

* reservation för någon poäng +/-
2012-11-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Haha, en snabb huvudräkning slutar med att det blir 64-61* till mig i matchen mot snillet_1 som hade fyra målskyttar och jag en + tre gula kort.

* reservation för någon poäng +/-
Jag vill inte vara glädjedödare (eller jo, det vill jag ju), men du har väl tagit med i beräkningen att snillet får +4 "tröstpoäng" för en av de spelare han har som inte fick betyg?

Dessutom, en snabb titt säger mig att han kommer trycka in någon enstaka halvpoängare extra tack vare mittfälts-modificatore.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in