2012-11-03, 17:01
Medlem
Koka soppa på spik:

Bizzarri
D'Ambrosio-Antonsson-Barzagli
Lulic-Badu-Alan-Candreva-Pogba
Abbruscato-Kozak

Om man hade haft en duglig anfallare samt en skadefri Bostjan Cesar så hade det dock sätt ganska ok ut.
2012-11-04, 11:23
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Vad händer när Sorrentino släpper in 5 mål och får 5 i betyg? Hamnar han på 0 då eller? I så fall är det ju bättre att starta utan målman då man får 4+ för en utebliven spelare.
2012-11-04, 17:02
Medlem
4522s avatar
Mina målskyttar den här omgången: Pellissier, Palacio, Lodi och Gomez x 2. Det känns som att det kan rulla in några poäng här idag. Det blir inte lätt för dig Ferry, du får hålla tummarna för att Osvaldo gör hattrick ikväll.
2012-11-05, 12:25
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Förmodar att jag får pisk mot Tåpaj trots högre poäng... Så jävla ruttet! Jävla Jovetic, fusk att ha honom i sitt lag...
2012-11-05, 12:42
Medlem
4522s avatar
Min poäng nu (utan modificatori?) är 83.00. Shiiiet. Gomez lastade personligen in 16.5 av dessa med assist + mål + mål + avgörande mål.

Det blev till slut 83.5 poäng och en betryggande vinst med 4-1.

SPPA slog Ac Bosman med 0-6 och den massiva totalpoängen 85! Trots att Ujkani släppte in fyra bollar! Det måste vara nytt rekord?
Senast redigerad av 4522 2012-11-05 kl. 13:08.
2012-11-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
SPPA slog Ac Bosman med 0-6 och den massiva totalpoängen 85! Trots att Ujkani släppte in fyra bollar! Det måste vara nytt rekord?
Säkert. Och då hade jag ändå petat Cuadrado till förmån för Biabiany, hade den förstnämnde spelat hade det blivit ännu mer. Mina farhågor från förra veckan kom på skam:

Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
...och mitt lag bara fortsätter vinna. Ganska tuff bortamatch nästa omgång mot Bosman, där kan det bli poängtapp om det vill sig illa.

Men nästa vecka är det faktiskt svår bortamatch, mot Livorno. Undrar när jag ska sluta vinna, kan jag kanske slå Juves obesegrade svit på 49 matcher?

Citat:
Ursprungligen postat av 4522
(utan modificatori?)
Tror att de räknas med, bara det att det tar ett tag innan de redovisas i resultatfönstret. Är rätt säker på att de poäng man ser nu är slutgiltiga.
2012-11-05, 13:02
Medlem
0-0 mellan mig och KFC. Suck...

Hade inte Buffon fått så värdelöst betyg hade jag vunnit. 2,5 är ju överdrivet. Så dålig var han inte. Ställer mig också starkt frågande till Destros 8 i betyg, då han blev utvisad efter 7 minuters spel(!)

Jävla klåpar-italienare som inte kan det här med betyg. Jaja.
2012-11-05, 13:06
Medlem
snillet_1s avatar
4-0 mot Khaddi!

Nästa helg blir det en tung dust mot Con Cuore, båda verkar formtoppade. Kom an bara!
2012-11-05, 13:10
Medlem
Intressant omgång förresten där både Moggitown och Lavoratori Duri tappar poäng. Själv fick jag äntligen se the real power of modificatori den här gången när mina försvarare lyckades ge min motståndare 3 minuspoäng, motsvarande ett mål alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
0-0 mellan mig och KFC. Suck...

Hade inte Buffon fått så värdelöst betyg hade jag vunnit. 2,5 är ju överdrivet. Så dålig var han inte. Ställer mig också starkt frågande till Destros 8 i betyg, då han blev utvisad efter 7 minuters spel(!)

Jävla klåpar-italienare som inte kan det här med betyg. Jaja.
Du tittar på "voto finale", som alltså är betyg+bonus/malus-poäng (och som sedan är det man får poäng på).
Buffon fick 5,5 i betyg och Destro 6, tre insläppta mål ger Buffon -3 och ett mål samt rött kort ger Destro sammanlagt +2.
2012-11-05, 13:19
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Förmodar att jag får pisk mot Tåpaj trots högre poäng... Så jävla ruttet! Jävla Jovetic, fusk att ha honom i sitt lag...

Oj vad fel jag hade. 3-1, otroligt välbehövlig seger. Äntligen!

Fast vissa spelare kommer att förpassas till bänken nu, Capuano och Hetemaj håller inte riktigt måttet.

Fast jag är ju iofs en jävla bottenklubb..
2012-11-05, 13:22
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
4-0 mot Khaddi!

Nästa helg blir det en tung dust mot Con Cuore, båda verkar formtoppade. Kom an bara!
Fuck you!

Kan man buda på spelare för 0 credit?
Senast redigerad av Gants 2012-11-05 kl. 14:08.
2012-11-05, 15:21
Medlem
zzwampens avatar
Upp i serieledning! Jämn match som jag på något sätt lyckades vinna med 1-0, mitt lite dumma val att sätta Cavani på läktaren i tron att han fortfarande var skadad höll på att kosta mig dyrt. Tuff match mot självaste presidenten härnäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in