2012-08-21, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fan den här uppesittarkvällen var ett minst lika stort antiklimax som min trupp kommer att vara! Sitter mupparna och hanterar buden manuellt eller?!
Ganska uppenbart att alla våra bud har skickats till Jackbob som nu vet precis vad han ska buda för att få sina spelare.
2012-08-21, 08:58
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Du och jag tänker lika...

Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Ganska uppenbart att alla våra bud har skickats till Jackbob som nu vet precis vad han ska buda för att få sina spelare.

Ja, han skulle ju "sitta med det på jobbet" så han borde vara där snart och gå genom alla buden. Ska vi säga att allting släpps runt lunch? Då borde han hunnit gå genom alla era bud som körde "offerte automatiche".

Men.
Läste genom reglerna nu i morse och noterade det här: "I giocatori vengono assegnati di volta in volta alla squadra che, in quella fase, presenta l'offerta massima per ciascuno di essi. L'assegnazione, però, non avviene necessariamente alla cifra indicata (o decurtata), bensì ALLA MASSIMA OFFERTA CONCORRENTE AUMENTATA DI UN CREDITO.". Det måste innebära att det fungerar som jag frågade igår? Helvete! Nu har jag blivit vilseledd och ändrat taktik på grund av några svar här inne. Fiasko!
Senast redigerad av 4522 2012-08-21 kl. 09:11.
2012-08-21, 09:25
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
La du 72 eller mer så ja...

Apropå det, någon som har lust att kläcka nåt av sina bud? Själv la jag drygt 60 vardera på De Rossi, Lamela och Pjanic och satsa typ ingenting på försvar och målvakt.

Ja. Jag tycker om Zeman och hans fotboll. Om nån nu undrar.
Tror jag la 60 eller 80 på Totti, kan kika.
2012-08-21, 09:33
Medlem
Vad fick ni för spelare? jag fick dessa iaf många ville jag inte ens och 70% utav spelarna vet jag inte ens vem dem är...

Målvakt
Steeken, Di Vincenzo, Gomiz

Backar
Diakite, De Ceglie, Pisano, Milan Milanovic, Drame, Jokic, Maceachen, Neto

Mittfältare
Cossua, Maggio, Poli, Estigarribia, Almiron, Stankovic, Tissone, Ederson H.C (Lazio)

Anfallare
Di Natale, Matri, Pabon, Rudolf, Gavilan, Zohore
2012-08-21, 09:33
Medlem
sakkwalds avatar
Man kan se sina lag nu. Fick Totti, men resten av laget är bokstavligt talat, skit.

Consigli - Avramov - Bajza

Agostini - Angelo A. MD - Alvarez P S. - Abero M. - Augustyn B. - Belmonte N. - G. Berardi - A. Balzano

Munari - J. Vargas - Borja Valero - Marquinho - Vergassola S. - Bjarnason B. - Izco M.J - A. Gonzalez

Totti - Paolucci - Nene - Renella - Rodriguez - Mehmeti

Fick lite skuldkänslor utav att jag inte lät Zach få Totti.
Senast redigerad av sakkwald 2012-08-21 kl. 09:39.
2012-08-21, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Men.
Läste genom reglerna nu i morse och noterade det här: "I giocatori vengono assegnati di volta in volta alla squadra che, in quella fase, presenta l'offerta massima per ciascuno di essi. L'assegnazione, però, non avviene necessariamente alla cifra indicata (o decurtata), bensì ALLA MASSIMA OFFERTA CONCORRENTE AUMENTATA DI UN CREDITO.". Det måste innebära att det fungerar som jag frågade igår? Helvete! Nu har jag blivit vilseledd och ändrat taktik på grund av några svar här inne. Fiasko!
Ja jävlar, jag skummade bara den delen av reglerna eftersom jag tänkte att vi ändå inte kan påverka hur datorn jobbar. Jaja, alla har i så fall gjort samma misstag, men du var jävligt nära på att skaffa dig ett rejält övertag där.

Mim trupp är klar! Silvestre, Cassani, Balzaretti, Fernandez, Lamela, Vucinic, Bojan med flera. I like!
2012-08-21, 09:53
Medlem
zzwampens avatar
Jag är rätt nöjd med mitt lag ändå. Jag är nöjd med att jag lyckades få med Alessandro Lucarelli också, nu när Cristiano gått och blivit ungdomstränare. Jag måste ha med minst en Lucarelli i laget.

Målvakter

Abbiati
Pegolo
Padelli

Backar

Lucarelli
Samuel
Gamberini
Papp
Gonzalo Rodriguez
Stendardo
Lucio
André Dias

Mittfältare

Pirlo
Santana
Cambiasso
Ricky Alvarez
Birsa
Guarente
Edgar Barreto
Mariga

Anfallare

Cavani
Zarate
Borriello
Thereau
Sgrigna
Ze Eduardo
2012-08-21, 09:55
Medlem
Kul, det blev några lirare ändå. Jag var en av de som inte vågade sig på det där hokus-pokus-autosystemet, det gick ganska bra ändå.

Målvakter: Viviano, Benussi, Andujar
Försvar: Ogbonna, Danilo, Granqvist, Heurtaux, Pasquale, Coda, Faraoni, D'ambrosio
Mittfälet: Nainggolan, Parolo, Coutinho, Zahavi, Rossi, Giaccherini, Ekdal, Ramirez G.
Anfall: Budan, Acquafresca, Palladino, Bogdani, Barreto, Gimenez

Bogdani till högst bjudande.
2012-08-21, 09:56
Medlem
Ni som undrar varför ni inte kan ändra formationer och uppställning:

Kollade på forumet, tydligen kan vi först ändra vårt lag efter första omgången tyvärr, vi får stå ut med
en obligatorisk 4-4-2 sålänge, men lyckligtvis fixar datorn bästa elvan iaf.
2012-08-21, 09:58
Medlem
4522s avatar
Jävlar vilket lag jag lyckades landa! Nästan alla jag ville ha.

Målvakter:

Gillet
Storari
Campagnolo

Försvarare:

Legrottaglie
Antonini
Darmian
Bellusci
Garics
Mesbah
Juan Jesus
Hegazy

Mittfältet:

Ledesma (!)
Constant (!!)
Lodi (!!!)
Armero (!!!!)
Pereyra
Fabbrini
Rigoni
Allan

Anfallare:

Palacio
Gomez
Ibarbo
Pellissier
Pozzi
Jonathas

Fy fan vad poäng det ska göras. Fuck offerte automatiche! Kommer med en längre genomgång senare. Vem fan fick Hernanes och Diamanti?!
2012-08-21, 10:01
Medlem
Zzwampen: ser bra ut, du lär slåss i toppen.

PelleBelle: ditt lag ser starkt ut förutom det att du saknar en del på anfallssidan, vilket kan kosta mycket tyvärr.

Edit: och så gratulerar vi 4522 till ligavinsten då...
2012-08-21, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
PelleBelle: ditt lag ser starkt ut förutom det att du saknar en del på anfallssidan, vilket kan kosta mycket tyvärr.
Äsch, kör all in på Bologna-anfall och låter Acquafresca och Gimenez fixa biffen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in