14. Ferry Sport-Verein - Allenatore: Sten Hard (Ferry)
I min värld är det helt ofattbart att FSV ligger på en fjortondeplats. De Sanctis (Agliardi som andramålvakt), Di Sciglio, Caceres, Mexes, Von Bergen, Hamsik, Cassano och Osvaldo. Det är faktiskt en av de sexigare trupperna i ligan. Men på grund av en sällan full startelva blir det inte mycket poäng.
Kapet: Di Sciglio, 3 krediter.
Floppen: Sneijder, 30 krediter
15. Tåpaj - Allenatore: kau (?)
Gick som ett ånglok i början, när Jovetic dominerade. Men montenegrinen tappade och petades, och därefter lade coach Kau av. Trots det en mycket intressant trupp, dock lyser avsaknaden av en målvakt starkt.
Kapet: Manfredini, 10 krediter (svårt att hitta ett "kap")
Floppen: Isla, 24 krediter
16. Khaddi - Allenatore: - (Gants)
Även här har vi en samling underpresterande lirare. Stekelenburg, Matri, Maggio, Cossu, Poli och Almiron är bara några av de. Borde, om laget haft mer tur, legat högre upp med tanke på Di Natales 10 mål.
Kapet: Neto, 4 krediter
Flopparna: Matri, 36, krediter - Ederson, 22 krediter - De Ceglie, 15 krediter.
17. Lokomotiv PellBell - Allenatore: Pelle Belle
Som analytiker anser jag att Pelle Belle måste fokusera på anfallet under vinteruppehållet. Scudetton är borta, men att ligga på plats nummer 17 med denna truppen är skandal. Dock har Pelle Belle ingen anfallare som spelat mer än fyra matcher (Acquafresca och Barreto).
Kapet: Ekdal, 5 krediter
Flopparna: Viviano, 22 krediter - Acquafresca, 25 krediter - Gimenez, 17 krediter - Ogbonna, 23 krediter - Coutinho, 19 krediter
18. Kasteddu Calcio - Allenatore: Brille68
Även Brille lyckades med att värva ihop en av de sexigaste trupperna på länge, som fullständigt gått in i väggen. Handanovic, Lichtsteiner, Abate, Montolivo, Boateng, Quagliarella, Giovinco och Pato (jag vägrar nämna Glik) - men det bär inte frukt av någon outgrundlig anledning.
Kapet: Quagliarella, 9 krediter
Flopparna: Pato, 57 krediter - Montolivo, 51 krediter - Abate, 10 krediter
19. Associazione Sportiva Pompino - Allenatore: -
Ligans första riktigt avhängda lag. Förklaringen är enkel - tränaren övergav laget direkt skulle jag tro. Izco, Vergassola, Gonzalez (Lazio) är alla utanför startelvan. Även här har vi ett lag utan en poängplockande anfallare. Intressant är dock att succémannen Borja Valero harvar runt på mitten.
Kapet: Nyss nämnda, petade, mittfältare värvades alla för 3 krediter totalt.
Floppen: Att värva Totti för 72 krediter och sedan ge bort honom.
20. Menopel Calcio - Allenatore: Macchiavelli
I Menopel Calcio hittar vi ligans billigaste och, föga förvånande, sämsta trupp. Att tränaren flydde fältet behöver jag knappast skriva? Det enda sexiga med truppen är... Campagnaro - och där tar det stopp.
Kapet: Campagnaro, 15 krediter - enda räddningen i truppen.
Floppen: Allt annat.