2012-08-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheImp
Enligt sidan så tror de att De Ceglie inte kommer starta, är detta sant?
Ska man tro probabili formazioni verkar inte min Cassani starta heller för Fiorentina...

Vafan, var övertygad om att Montella skulle köra nån form av 4-3-3, men nu är det tydligen 3-5-2 som gäller, vilket leder till att jag nog kör 3-4-3.
2012-08-21, 22:32
Medlem
Ferry31s avatar
Vilka av följande tror ni kommer få mest speltid i Serie A?

Mannini (Siena)
Padalino (Sampdoria)
Catellani (Catania)
Verdi (Torino)
2012-08-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Vilka av följande tror ni kommer få mest speltid i Serie A?

Mannini (Siena)
Padalino (Sampdoria)
Catellani (Catania)
Verdi (Torino)
Jag chansar på att det blir Catellani.

Förresten, på Gazzettan läser jag att Hernanes och Astori troligen startar.
Men på min lagsida har båda en röd gubbe. Vafan.
Senast redigerad av RossoBiancoVerde 2012-08-21 kl. 23:14.
2012-08-21, 23:16
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
Jag chansar på att det blir Catellani.

Okej, tack så mycket. Behöver ha 6 offensiva spelare och har nu redan Hamsik, Sneijder, Sculli, Osvaldo och Cassano. Behöver alltså hitta en till bland mitt dökött, men förhoppningsvis kan jag köpa in någon till om jag får någon chans

Jag är rätt nöjd med mitt försvar, även om alla var rätt billiga. Von Bergen, Mexes, Martin Caceres och Castan skulle kunna bilda backlinje
2012-08-21, 23:40
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
...Själv har jag en skada, på Badu.

Apropå att det inte myglas nåt i vår liga................

(ett enda felsteg å jag kommer va på dig som en jobbig jävla borreliafästing på ballen!! )

men för att vara lite seriös - hur fan budar man på andras spelare? finns ju nån som hör hemma hos mig liksom... och hur kikar man ut de mongon man fick, om ingen är så jävla pantad så dom vill köpa av mig?

för att vara desto allvarligare. va i en romashop när sensi den äldre levde rövare, minns där en överdimensionerad plansch med orden "vi är inte legans knähundar". ett mantra jag lever efter. om mr president skulle tvivla.
2012-08-21, 23:51
Medlem
4522s avatar
Vafan står Palacio som squalificato för i spelet men är med i Gazzettans probabile?
2012-08-22, 00:09
Medlem
Det står på engelska wikipedia att Atalanta har sålt Denis till fucking Sunderland?!
http://en.wikipedia.org/wiki/German_Denis

Hittar inget om någon sådan affär någon annanstans dock. Inga källor på wiki-sidan heller...
Skulle inte vara så bra för mitt lag.
2012-08-22, 00:28
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
Det står på engelska wikipedia att Atalanta har sålt Denis till fucking Sunderland?!
http://en.wikipedia.org/wiki/German_Denis

Hittar inget om någon sådan affär någon annanstans dock. Inga källor på wiki-sidan heller...
Skulle inte vara så bra för mitt lag.

"Sunderland

On 21 August 2012 German Denis completed his transfer to English Premier League side Sunderland and was subsequently sent out on a season's loan to Hartlepool United to adapt to the harsh north-east English climate."

Nja...
2012-08-22, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
"Sunderland

On 21 August 2012 German Denis completed his transfer to English Premier League side Sunderland and was subsequently sent out on a season's loan to Hartlepool United to adapt to the harsh north-east English climate."

Nja...
Nej, exakt. Låter helt klart för sjukt för att vara sant.
Hann dock bli lite uppskrämd av att läsa den där skiten.
2012-08-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Apropå att det inte myglas nåt i vår liga................

(ett enda felsteg å jag kommer va på dig som en jobbig jävla borreliafästing på ballen!! )

men för att vara lite seriös - hur fan budar man på andras spelare? finns ju nån som hör hemma hos mig liksom... och hur kikar man ut de mongon man fick, om ingen är så jävla pantad så dom vill köpa av mig?

för att vara desto allvarligare. va i en romashop när sensi den äldre levde rövare, minns där en överdimensionerad plansch med orden "vi är inte legans knähundar". ett mantra jag lever efter. om mr president skulle tvivla.
Men din uppstudsige rebell, jag har redan sagt att mercaton blir tillgänglig först efter en spelad omgång. Du får nöja dig med den talang du har för tillfället.

Bojkottar du mina kommunikationer?

PS. Din mittfältsuppsättning är faktiskt inte helt fy skam. Gör dessutom Caprari bra ifrån sig samtidigt som Nico Lopez och Florenzi får en del speltid kanske du kan undvika jumboplatsen trots allt.
2012-08-22, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Här är förresten formationerna som är tillgängliga, för de som börjat planera för det redan nu:

6-3-1
5-4-1
5-3-2
4-5-1
4-4-2
4-3-3
3-5-2
3-4-3

...
Oerhört begränsande. Vi som vill köra med "siste man", dvs utan målvakt. Hur gör vi?
2012-08-22, 10:19
Medlem
zachs avatar
Fan alltså jag gråter, Lamela gick för 37 medan jag sitter med en miljard på banken?!? Peluso 9, Tachtsidis 6, Galloppa 7, Poli 6, Conti 15, Lobont 4, Nainggolan 15... Alla var jag och nosade på. Och var såå nära. Fy fan.

Förstår precis hur Franco kände det. Muckar man med de som styr, då blir man motarbetad, då går allt åt helvete. Ni ska se, lovar er en allvarligt skada på De Rossi eller D´agostino. Mark my word - jag är rövknullad.

Men kommer Kaka och Roma får en ny målvakt så är jag med igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in