2012-08-20, 23:55
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Undertecknad ... ackompanjeras av Monica Bellucci denna bystdrottning.

Delar du med dig...?
2012-08-21, 00:00
Medlem
Ferry31s avatar
Var klar 23:59
2012-08-21, 00:01
Medlem
sakkwalds avatar
När får man veta vilka spelare man fick?
2012-08-21, 00:04
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
När får man veta vilka spelare man fick?

Just nu står det att dom behandlar buden, jag väntar till 00.30 sen däckar jag. Så vi får se!
2012-08-21, 00:30
Medlem
sakkwalds avatar
Nä, nu är det dags att sova. Totti blir min.
2012-08-21, 00:34
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Nä, nu är det dags att sova. Totti blir min.

La du 72 eller mer så ja...

Apropå det, någon som har lust att kläcka nåt av sina bud? Själv la jag drygt 60 vardera på De Rossi, Lamela och Pjanic och satsa typ ingenting på försvar och målvakt.

Ja. Jag tycker om Zeman och hans fotboll. Om nån nu undrar.
Senast redigerad av zach 2012-08-21 kl. 00:36.
2012-08-21, 00:41
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
La du 72 eller mer så ja...

Apropå det, någon som har lust att kläcka nåt av sina bud? Själv la jag drygt 60 vardera på De Rossi, Lamela och Pjanic och satsa typ ingenting på försvar och målvakt.

Ja. Jag tycker om Zeman och hans fotboll. Om nån nu undrar.

Hm. Är det en sinnessjuk man som pratar eller är så höga bud normen? Då kommer jag att bli lottlös. Jag lastade iväg runt 40 som mest på diverse anfallare. Min strategi var annars att bjuda på bra spelare som jag trodde ingen annan ville ha. Jag gick exempelvis hårt in på Rigoni, Cigarini, Ledesma och liknande namn.

Fan den här uppesittarkvällen var ett minst lika stort antiklimax som min trupp kommer att vara! Sitter mupparna och hanterar buden manuellt eller?!

Pallar inte mer.
2012-08-21, 00:49
Medlem
Ferry31s avatar
Jag drog iväg rätt höga bud på Hamsik, Sneijder och Cavani. Får väl ingen av de ändå
2012-08-21, 00:55
Medlem
zachs avatar
Haha, nä klart det är mig det är fel på. Tidigare indikationer pekade på att fler lagt bud nära de du lagt. Men går allt vägen så får jag ju bara Totti och De Rossi, sen så reduceras dom andra buden och jag står där med massa muppar. Förhoppningsvis så har någon hoppat att buda på en del dom ändå trott andra kan satsa kulor på, så tror hårt på att man kan dra in några rätt så stabila killar för 3-4 credits. Eller vad det kallas. Och förhoppningsvis tror få på killar som Caprari och Rosi i år.

Har dock en gnagande ångest över att jag kan missa Lamela. Va stensäker på succe redan förra säsongen, iaf efter en tids omställning, men nu med bohemen... Kan inte gå fel.
2012-08-21, 00:56
Medlem
När det gäller utespelare erbjöd jag som mest 34.
Blir intressant att se om den strategin går hem eller om det går helt åt helvete.
2012-08-21, 00:58
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hm. Är det en sinnessjuk man som pratar eller är så höga bud normen? Då kommer jag att bli lottlös. Jag lastade iväg runt 40 som mest på diverse anfallare. Min strategi var annars att bjuda på bra spelare som jag trodde ingen annan ville ha. Jag gick exempelvis hårt in på Rigoni, Cigarini, Ledesma och liknande namn.

Fan den här uppesittarkvällen var ett minst lika stort antiklimax som min trupp kommer att vara! Sitter mupparna och hanterar buden manuellt eller?!

Pallar inte mer.

Du och jag tänker lika...
2012-08-21, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Satan va spännande det här är. Ett löjligt jävla skitspel... som betyder allt. Lovat gå upp med ungarna imöre, kommer bli tufft. Siar att ögonen kommer stängas någonstans runt 03. Och därefter får jag sannolikt gråta mig till sömns... Har ett par-tre jag bara måste ha. Men fler vill ha samma killar. Så vart lägger man ribban, vad är det troligt andra nöjer sig med att bjuda. Är vansinnigt rädd (ja, verkligen alltså) att jag lagt mig för lågt. Fan då sparkar jag mig själv som coach.

56 minuter kvar............
Hoppas att du gick och la dig. De räknar fortfarande...

Kan vara mitt "system", där de måste ta hänsyn till decimaler som gör det.

Troppo complicato!
Senast redigerad av Brille68 2012-08-21 kl. 06:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in