2013-09-01, 23:03
Medlem
anteri17s avatar
Mina betyg räddar nog ett kryss/möjligen en seger. Då i synnerhet mina fina backbetyg: 7,5; 7,0; 6,5; 6,0.

Ac Frienze har målskyttar i Gomez x2 medan jag bara har Muriel på straff. Och såklart verkar Totti bli av med sina andra assist på två omgångar. Om man bara visste det... Dock ger det ju fina betyg.
2013-09-02, 10:44
Medlem
Villons avatar
Katastrof. Första omgångens uddamålsförlust föjdes upp med en torsk med hela 0-5 (!) mot Extraordinario. Mitt hopp om att tillgodoräkna mig Insignes poäng väcktes som hastigast när Cerci var bänkad från start mot Atalanta, men givetvis kom han in i andra halvlek. Nåväl, det hade ändå bara räckt till att hyfsa siffrorna mot Extraordinarios 85.500 poäng.

Det känns redan nu som att säsongen kommer att bli en kamp för att inte hamna i Lega Pro Flashback till nästa säsong.
2013-09-02, 10:52
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Katastrof. Första omgångens uddamålsförlust föjdes upp med en torsk med hela 0-5 (!) mot Extraordinario. Mitt hopp om att tillgodoräkna mig Insignes poäng väcktes som hastigast när Cerci var bänkad från start mot Atalanta, men givetvis kom han in i andra halvlek. Nåväl, det hade ändå bara räckt till att hyfsa siffrorna mot Extraordinarios 85.500 poäng.

Det känns redan nu som att säsongen kommer att bli en kamp för att inte hamna i Lega Pro Flashback till nästa säsong.

Jag är den enda i min liga som har noll poäng, siktar också in mig på att åka ner ett hack i ligasystemet. Kanske kan det vara värt att spendera en del av kvarvarande fantamillioni på att strategiskt placera ut lite portföljer hos väl utvalda calciopotentater.
2013-09-02, 11:30
Medlem
Ferry31s avatar
Fullkomligt utklassad av Gants. 80,5 poäng mot 68,5 var mer än vad jag trodde. Det innebär att även om jag hade petat både Denis och Bergessio och spelat med Gabbiadini och Eder som tillsammans fick 19,5 poäng så hade jag fortfarande inte gjort så mycket mer än att rätta till siffrorna. Hade aldrig dessa tankar, men det visar bara hur stekt jag var efter Hernanes utvisning.

Den här fantasäsongen ser ut att bli riktigt tuff.
2013-09-02, 11:49
Medlem
anteri17s avatar
Andra raka segern, nu 2-1 mot AC Frienze. Enormt roligt att jag vinner på att mina spela har bättre betyg. Bara ett straffmål lyckades jag med, och ingen assist, men jag gav motståndarna -4 tack vare min enorma backlinje. Att peta Mexes kanske var rätt ändå därav, eftersom De Silvestre fick höga 7,5 i betyg.

Frienze hade 3 mål och två assist, men bredden i truppen lös med sin frånvaro.

Det känns som att det ska mycket till om jag bränner uppflyttning nu.
2013-09-02, 11:56
Medlem
Ferry31s avatar

2013-09-02, 12:28
Medlem
Själv kryssar jag vidare. Det blev 3-3 mot Cazzo Danese denna omgång.

Har ju tappat KPB och Lamela nyligen, så måste väl ge mig ut på mercaton och förstärka truppen lite. Får se vad man lyckas landa.
2013-09-02, 16:43
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Andra raka segern, nu 2-1 mot AC Frienze. Enormt roligt att jag vinner på att mina spela har bättre betyg. Bara ett straffmål lyckades jag med, och ingen assist, men jag gav motståndarna -4 tack vare min enorma backlinje. Att peta Mexes kanske var rätt ändå därav, eftersom De Silvestre fick höga 7,5 i betyg.

Frienze hade 3 mål och två assist, men bredden i truppen lös med sin frånvaro.

Det känns som att det ska mycket till om jag bränner uppflyttning nu.

Irriterande förlust. Om Boateng spelat en match till för Milan hade de kanske räckt till poäng. Får hoppas att man kan dra in någon ny spelare nu under veckan. Ser inte bra ut detta!

Dock är mina spelare i målform...
2013-09-02, 17:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Irriterande förlust. Om Boateng spelat en match till för Milan hade de kanske räckt till poäng. Får hoppas att man kan dra in någon ny spelare nu under veckan. Ser inte bra ut detta!

Dock är mina spelare i målform...

Så du var min motståndare?

Är lite smått orolig att Muriel och Totti kommer göra för lite mål. Totti har två assist som inte har räknats, dock får han alltid bra betyg. Men jag har svårt att se någon med bredare mittfält eller en bättre backlinje. Det ger en del det också.

Edit: Gillar min målvaktsuppsättning också.
2013-09-02, 17:08
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Så du var min motståndare?

Är lite smått orolig att Muriel och Totti kommer göra för lite mål. Totti har två assist som inte har räknats, dock får han alltid bra betyg. Men jag har svårt att se någon med bredare mittfält eller en bättre backlinje. Det ger en del det också.

Hade du vetat om att Fiorentina är mitt italienska lag så hade du nog gissat dig till det...

Bra analys av dig. Mina forwards borde göra mål, men som sagt behöver ha in en mittfältare till. Såg dock att det bara finns forwards tillgängliga just nu...
2013-09-02, 18:00
Medlem
Gantss avatar
Här ska det shoppas

*Hoppar framåt samtidigt som jag kastar pengar på spelarna jag vill ha* (tänk på kaninen som hoppar framåt men kastar ut ägg från sin korg)

Im RICH bitches!
2013-09-02, 18:04
Medlem
snillet_1s avatar
När är sista klockslaget för bud under vecko-mercatona?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in