2012-08-10, 10:46
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Absolut, konceptet att det bara finns ett exemplar av varje spelare är såklart överlägset. Däremot är det nuvarande systemet lite stelt, man måste verkligen planera vilka spelare man lägger bud på och det blir långa väntetider.

Men seriöst? Lägger du ett bud på Francesco Lodi? Jag som hade tänkt göra det klockan 04.00 inatt. Det här ska kosta.
2012-08-10, 10:47
Medlem
sakkwalds avatar
Helvete, satt och dagdrömde sen kom jag på att budet på Valero hade ökat och missade att lägga ett nytt
2012-08-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Men seriöst? Lägger du ett bud på Francesco Lodi? Jag som hade tänkt göra det klockan 04.00 inatt. Det här ska kosta.
Haha, vilken bitter rivalitet som håller på att byggas upp mellan Con Cuore och SPPA.
2012-08-10, 11:27
Medlem
Ferry31s avatar
Lägger upp namnen på samtliga av mina spelare. Säg till om ni skulle vilja göra någon deal

Avramov
Terraciano

Gamberinini
N. Frey
Rubin
Lucio
Jonathan
De Sciglio

Morrone
Montolivo
Galloppa
Barreto
Aqualani
Dezi

Palladino
Rozzi
Rocchi
Nene

Hur skulle ni betygsätta min slumpade trupp jag fick på en skala 1-5?
2012-08-10, 11:42
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Lägger upp namnen på samtliga av mina spelare. Säg till om ni skulle vilja göra någon deal

Avramov
Terraciano

Gamberinini
N. Frey
Rubin
Lucio
Jonathan
De Sciglio

Morrone
Montolivo
Galloppa
Barreto
Aqualani
Dezi

Palladino
Rozzi
Rocchi
Nene

Hur skulle ni betygsätta min slumpade trupp jag fick på en skala 1-5?

Mycket starkt mittfält och Rocchi brukar alltid knoppa in några mål, dessutom många habila backar. Jag skulle ge den 4/5 i betyg.

Jag börjar bli lite småputt på det här systemet, nu stal Brille68 Consigli för värsta vrakpriset (till och med billigare än Agazzi!!) trots att det var jag som öppnat budgivningen men kunde ändå inte bjuda eftersom jag hade andra igång.
2012-08-10, 11:49
Medlem
Försöker "sparka" spelare men det går bara att göra på spelare som varje sig är med i startelvan eller på bänken, dvs. mina nyförvärv. Hur i hela friden ändrar jag min startelva och bänk så att jag kan bli av med onödigt mög som ingen ändå kommer betala credits för?
2012-08-10, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Försöker "sparka" spelare men det går bara att göra på spelare som varje sig är med i startelvan eller på bänken, dvs. mina nyförvärv. Hur i hela friden ändrar jag min startelva och bänk så att jag kan bli av med onödigt mög som ingen ändå kommer betala credits för?
Man kan av någon anledning inte ändra formation och uppställning nu. Som du säger hindrar det mercato-ruljansen. Själv sitte jag med 5 spelare som inte ens spelar i Serie A utan att kunna sparka någon av dem.

Funderar på att langa iväg ett mail till någon av de ansvariga för spelet och fråga vad fan det är frågan om.

EDIT: 6 spelare är det till och med. Snacka om nitlott.
Senast redigerad av Jackbob 2012-08-10 kl. 11:55.
2012-08-10, 13:37
Medlem
Gick De Rossi för 42? Vafan, kunde så klart inte lägga ett bud då mitt 1 credit-bud på Ramirez satte käppar i hjulet.
2012-08-10, 13:42
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Gick De Rossi för 42? Vafan, kunde så klart inte lägga ett bud då mitt 1 credit-bud på Ramirez satte käppar i hjulet.
Ja, vafan, jag behövde en kioskvältare i laget iallafall. Risk för att man bara hugger massa chansningar annars...

Jackbob/

Burdisso <-> Carvalho?
2012-08-10, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Burdisso <-> Carvalho?
Visst, men nu råkade jag lägga ut ett par spelare till försäljning inklusive Carvalho. Manöverutrymmet är väldigt begränsat nu när man ännu inte kan ändra formation och startelva, så jag testade att slänga upp dem på sälj-listan för att se om någon nappar.

Antingen kan du köpa Carvalho nu, så köper jag Burdisso för samma pris i ett senare skede, eller så väntar vi tills man kan sköta allt lite smidigare (Carvalho försvinner från sälj-listan och återgår i truppen om ingen nappar inom två dagar tror jag).
2012-08-10, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
...
Jag börjar bli lite småputt på det här systemet, nu stal Brille68 Consigli för värsta vrakpriset (till och med billigare än Agazzi!!) trots att det var jag som öppnat budgivningen men kunde ändå inte bjuda eftersom jag hade andra igång.
Tror att du fick din frihet precis?

Upptäckte den här tråden först nu. Vafan! Har fan ett jobb att sköta...

Tror att tråden gör sig bättre i matchprat?
2012-08-10, 14:12
Medlem
Cavani låter ni bli! Behöver en 20+are.

Puggioni
Pigliacelli

Aronica
Dainelli
Mandelli
Capelli
Antonini
Bianchetti

Pinzi
Ricchiuti
Inler
Giaccherini
Donadel
Taider

Tiribocchi
Piscitella
Larrivey
Bollino

Hyfsat nöjd, Larrivey var ju sheriff sista delen av förra säsongen. Kan dessa spelare köpas upp utav er andra eller säljer jag dem själv?

EDIT: Hittade la vendite.
Senast redigerad av Hazydavy 2012-08-10 kl. 14:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in