Tack för de tre svaren, är nöjd med alla tre

Har precis börjat testa lite gbl (ja, ren gbl) och håller väll på att exprimentera mig fram till ett sätt att använda det som inte är skadligt för mig.
Kan väll dra till med mina upplevelser, tycker att det är oehört lätt att decka på, räcker med nån halv ml för mycket när man "fyller på" för att man ska decka vart man än är. Upplever det dock som svårare att decka om man är uppe och går, men riktigt lätt om man ligger ner eller sitter någonstans.
Tycker att det stör min sömn som fan, jag kan köra lite hemma och sedan somna gott, men vaknar omotiverat tidigt igen. Kör jag en utekväll på gbl och kommer ner innan jag har kommit ner och kommit i säng så är det svårt att överhuvudtaget somna sen.
Börjar jag tidigt en dag så blir det oftast inte lika roligt i slutet av kvällen, blir mera att man lite desperat tar till i överkant med doserna, och deckar som följd.
Testade att köra en "heldag" också, körde loss tidigt på dagen, fyllde på lite, höll på, deckade, sov nån/några timmar. Sedan började det om när jag vaknade, jag körde igång igen, körde några timmar, deckade, sov nån/några timmar, vaknade, somnade.. Ja ni fattar. De sista gångerna jag deckade så hade jag helt sjuka drömmar (jämfört med inga drömmar alls vid första deckningen). Dagen efter så kännde jag mig heeeelt sabbad, var nästan exakt som en tjackavtändning inklusive ångest, dålig matlust och oro..