2012-12-10, 14:24
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJake
Jo, har hänt mig vid de tillfällen jag tagit för stor dos. Helt omöjligt att hålla sig vaken.

Sov inatt utan benso btw Stör mig dock på att vakna upp efter två timmar o ha helt dyngsura sängkläder Händer detta er hela tiden också?

Ja mkt vanligt.
Citera
2012-12-10, 14:27
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja mkt vanligt.

Vore nice med gobbe i depot-variant
Citera
2012-12-10, 14:29
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jo, har hänt mig vid de tillfällen jag tagit för stor dos. Helt omöjligt att hålla sig vaken.

Sov inatt utan benso btw Stör mig dock på att vakna upp efter två timmar o ha helt dyngsura sängkläder Händer detta er hela tiden också?
Ja, både efter alkohol och GBL.
Citera
2012-12-10, 14:37
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Ja, både efter alkohol och GBL.

Jo, alkohol kan ställa till det rejält också om man inte kombinerar med benso. Brukar dock inte svettas av det, men ångesten är värre på alkoholsömnsuppvaknande än den är av GBL för mig.
Citera
2012-12-10, 14:53
Medlem
undervattenfisks avatar
Hur stor procent innehåller kina/billig skit GBL jämfört med BASF? och är 1,4-bd alltid färgad i ren form? bör man inte vara orolig för den billiga som smakar mycket? eller beror det på att förra flaskan var renare totalt sett och den lilla procenten gör skillnad men inte farligt för kroppen?

egentligen skulle man ju vilja kunna ta GHB/GBL bara vid behov då man är ute i sociala-situationer, kunna bete sig normalt utan att känna sig uttittad.

Finns det verkligen inte mer biverkningar än vad som sägs, tänkte på sänkt blodtryck eller gör det en bara gott? blodproppar i ben tex pga lågt blodflöde eller något, vet inte om det är möjligt. har även läst att GBL förtunnar blodet likt alkohol och att det i sin tur ska motverka blodproppar men å andra sidan gör ju ständiga på och av fyllor att man fyller igen med proppar. samma borde ju gälla GBL/GHB/1,4-bd men i än högre risk eftersom det ökar hjärtverksamheten så förbannat varje gång man vaknar.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-12-10 kl. 15:02.
Citera
2012-12-10, 15:02
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
egentligen skulle man ju vilja kunna ta GHB/GBL bara vid behov då man är ute i sociala-situationer, kunna bete sig normalt utan att känna sig uttittad.

Jo, det hade varit fantastiskt om man hade kunnat använda det så!
Citera
2012-12-10, 15:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jo, det hade varit fantastiskt om man hade kunnat använda det så!
Dock funkar ju GHB/GBL alltid lika bra, jag menar samma effekt försvinner inte som på tex benso som bara gjorde en social till en början sen blev man mer introvert nästan.
Citera
2012-12-10, 15:09
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Dock funkar ju GHB/GBL alltid lika bra, jag menar samma effekt försvinner inte som på tex benso som bara gjorde en social till en början sen blev man mer introvert nästan.

Precis. Just därför jag ersatt benso med gobbe!
Det största minuset med gobbe för mig är dock att det, bitvis, ger mig enorm huvudvärk och jobbiga RLS-symptom. Spelar ingen roll om jag doserar högt eller lågt Men det är ett pris som är värt att betala för att slippa gå runt som en benso-zombie.

Kanske kan mina symptom bero på benso-at?
Citera
2012-12-10, 15:12
Medlem
MrJakes avatar
Citat:

Kan iofs känna mig introvert på gobbe också, men man är åtminstone klarare i tankarna!
Citera
2012-12-10, 15:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Hur stor procent innehåller kina/billig skit GBL jämfört med BASF? och är 1,4-bd alltid färgad i ren form? bör man inte vara orolig för den billiga som smakar mycket? eller beror det på att förra flaskan var renare totalt sett och den lilla procenten gör skillnad men inte farligt för kroppen?

Finns det verkligen inte mer biverkningar än vad som sägs, tänkte på sänkt blodtryck eller gör det en bara gott? blodproppar i ben tex pga lågt blodflöde eller något, vet inte om det är möjligt. har även läst att GBL förtunnar blodet likt alkohol och att det i sin tur ska motverka blodproppar men å andra sidan gör ju ständiga på och av fyllor att man fyller igen med proppar. samma borde ju gälla GBL/GHB/1,4-bd men i än högre risk eftersom det ökar hjärtverksamheten så förbannat varje gång man vaknar.

99,8%
Citera
2012-12-10, 17:23
Medlem
MrJakes avatar
En fråga angående GHB-kok. Hur måttar man lättast upp 120ml GBL? Finns det mått-verktyg som man kan köpa på, typ coop för detta? Antar att man inte ska använda plastmått.
Citera
2012-12-10, 17:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
En fråga angående GHB-kok. Hur måttar man lättast upp 120ml GBL? Finns det mått-verktyg som man kan köpa på, typ coop för detta? Antar att man inte ska använda plastmått.
Nog kan du använda plastmått för den korta tid? (vet inte hur mycket som är 120 ml förutom att 54 gram är det) EDIT oj trodde du mena kaustiksoda.

Men jag tar med mig GBL i plastflaska då jag åker bort ofta men sen häller jag upp det i glas så fort som möjligt.
Jag har mått av järn, köpta på IKEA då jag flyttade in i lägenheten har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in