2012-12-09, 23:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJake
Mm, men då måste jag ju stå ut med att vakna upp flera gånger varje natt för att återdosera? Hört att REM-sömnen blir bättre på gobbe dock och att man därför inte behöver sova lika länge varje natt. Men kanske får prova att göra så några nätter då.

Korrekt pga dopamin-rebounden, ja därför man får sådana verkliga drömmar utav gobbe.
Citera
2012-12-09, 23:26
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Korrekt pga dopamin-rebounden, ja därför man får sådana verkliga drömmar utav gobbe.

Gött! REM-sömnen är ju viktig för minnet också. Så kanske värt att ersätta benson (som ju både raderar minnet och bedövar REM-sömn)
Citera
2012-12-10, 02:31
Medlem
MrJakes avatar
Hur länge bör man vänta innan man smäller i sig ca: 30mg oxycontin(krossat, oralt, med ganska låg opiodtolerans) efter senaste dosen GBL (1,25ml)?
2-3 timmar?
Citera
2012-12-10, 03:35
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Hur länge bör man vänta innan man smäller i sig ca: 30mg oxycontin(krossat, oralt, med ganska låg opiodtolerans) efter senaste dosen GBL (1,25ml)?
2-3 timmar?

3 timmar ja.
Citera
2012-12-10, 04:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Btw, förstår inte varför folk rekommenderar folk att ta TVÅ ml som jungfru-dos. Jag tog halva mängden och blev rejält yr o illamående första gången.
Nä, börja istället med 0.75 och fyll på med MAX 0.5 efter en halvtimme om ni inte är nöjda.. Just my advice!
Jag började på 1,6 - 1,8 ml sen blev det 2 ml sen gick det Snabbt upp till 2,5 ml av någon anledning (men det är 24/7 bruk)

Hur är det om man dricker bara GHB ska man dra ner på salt mat då för njurarnas skull tänkte jag?
Citera
2012-12-10, 04:26
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag började på 1,6 - 1,8 ml sen blev det 2 ml sen gick det Snabbt upp till 2,5 ml av någon anledning (men det är 24/7 bruk)

Hur är det om man dricker bara GHB ska man dra ner på salt mat då för njurarnas skull tänkte jag?

Krydda maten med GHB!
Citera
2012-12-10, 06:23
Medlem
M.Stanfields avatar
Har låtit bli att ta gobbe över helgen och det var inga problem. Ganska exakt kl 12 tog jag dock min största dos hittills, 3 ml drack jag under 15 minuter. Som ni ser blev det 6 timmars gobbe-sömn, perfekt! Har aldrig däckat av GBL hittills utan endast kört mindre doser för att underlätta insomning.
Citera
2012-12-10, 06:54
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Har låtit bli att ta gobbe över helgen och det var inga problem. Ganska exakt kl 12 tog jag dock min största dos hittills, 3 ml drack jag under 15 minuter. Som ni ser blev det 6 timmars gobbe-sömn, perfekt! Har aldrig däckat av GBL hittills utan endast kört mindre doser för att underlätta insomning.
Jag kan t o m somna på min vanliga rusdos, sover dock bara 1½ - 2 timmar då beroende på hur trött jag är men min tolerans har knappt ökat sen jag köpte min första flaska pga av det tror jag. försöker att aldrig ta mer än 2,5 ml.
Citera
2012-12-10, 08:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield

När min tolerans var normal krävdes det också enbart 3 ml doser för min del för att sova.

När min tolerans var helt fuckad, krävdes det 10 ml GBL för att somna och det är inte lite.
Citera
2012-12-10, 10:20
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
När min tolerans var normal krävdes det också enbart 3 ml doser för min del för att sova.

När min tolerans var helt fuckad, krävdes det 10 ml GBL för att somna och det är inte lite.
Kan sömnen efter gobbe påverkas av att man aldrig somnar med mening utan bara däckar utan mening? händer att jag sitter och sover t o m, kan hända på lyrica + benso/alkohol också och jag brukar aldrig kunna sova på lyrica då jag blir så påtänd.
Citera
2012-12-10, 10:25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Kan sömnen efter gobbe påverkas av att man aldrig somnar med mening utan bara däckar utan mening? händer att jag sitter och sover t o m, kan hända på lyrica + benso/alkohol också och jag brukar aldrig kunna sova på lyrica då jag blir så påtänd.

Jo då.
Citera
2012-12-10, 13:37
Medlem
MrJakes avatar
Citat:

Jo, har hänt mig vid de tillfällen jag tagit för stor dos. Helt omöjligt att hålla sig vaken.

Sov inatt utan benso btw Stör mig dock på att vakna upp efter två timmar o ha helt dyngsura sängkläder Händer detta er hela tiden också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in