2012-12-08, 22:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
hmm jag råkade köpa 500 st vegetabiliska kapslar... måste beställa nya innan julafton.

Ja veg-kapslar funkar inte för fem öre.
Citera
2012-12-09, 00:31
Medlem
Hej, har en fråga.

Gällande den "rekommenderande dosen"; om vi skulle jämföra ruset med alkohol, hur många öl skulle ruset motsvara. Jag har hört ca 2-3 öl? Känner rent spontant att GHB känns som ett bra alternativ till alkohol i mitt fall eftersom att jag inte vill vara helt borta men samtidigt känna mig ångestfri och euroforisk, samtidigt som man vaknar upp utvilad och glad!

De enda nackdelar jag kan se är att man inte ska bruka för mycket för att inte riskera att bli beroende, samt att man får vara noga med dosering. Tänkte köpa i pulverform så att jag vet exakt hur mycket dosen är.
Citera
2012-12-09, 02:31
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Untitled-001
Hej, har en fråga.

Gällande den "rekommenderande dosen"; om vi skulle jämföra ruset med alkohol, hur många öl skulle ruset motsvara. Jag har hört ca 2-3 öl? Känner rent spontant att GHB känns som ett bra alternativ till alkohol i mitt fall eftersom att jag inte vill vara helt borta men samtidigt känna mig ångestfri och euroforisk, samtidigt som man vaknar upp utvilad och glad!

De enda nackdelar jag kan se är att man inte ska bruka för mycket för att inte riskera att bli beroende, samt att man får vara noga med dosering. Tänkte köpa i pulverform så att jag vet exakt hur mycket dosen är.
eller så köper du GBL och dricker 2 ml alternativt kokar egen GHB så du själv kan välja renhet, pulver kan ju vara utblandat också gissar jag?

2-3 öl nja alltså tycker inte ens det går att jämföra så riktigt heller, sen skillnaden från alkohol är att om du tar för stor dos, tex på 99% GBL så kan det skilja väldigtl lite från en dos där du däckar till en dos där du somnar så det går lixom inte komma över en "gräns" och gissar att det är därför man aldrig blir odräglig eller beter sig konstigt utan man är väldigt väldigt social, trevlig och glad speciellt om man mår lite dåligt, var lite sur innan eller har ångest / social-fobi. det är en helt underbar känsla att tex gå och handla mat eller kläder på GBL/GHB för min del själv använder jag dock alltid alkohol till fest och GBL till vardags humörhöjare bara

om jag tex väntar ett paket som inte kommer och jag blir sur och grinig så kan jag ta en dos GBL och gå från sur och fittig till trevlig och glad.
Citera
2012-12-09, 14:25
Medlem
Regiss avatar
Jävlar vad uttorkad jag är av all GBL nu, ögonen ser ut att tillhöra en riktigt hardcore-stoner och det svider varje sekund jag har dom öppna, skinnet är trångt också, känns som jag ska ömsa skinn.[/quote]

Jag glömmer alltid bort att både dricka å äta. Gör så man mår så dåligt efter några dagar. Men måste tvinga i mig mat å vätska nu!
Förövrigt tycker ja vatten smakar skit när man dricker gobbe. Enda som funkar är dricka å helst då inte kolsyrad.
Men ska försöka mig på att koka GHB nu så de blir bättre
Citera
2012-12-09, 17:34
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regis

Jag glömmer alltid bort att både dricka å äta. Gör så man mår så dåligt efter några dagar. Men måste tvinga i mig mat å vätska nu!
Förövrigt tycker ja vatten smakar skit när man dricker gobbe. Enda som funkar är dricka å helst då inte kolsyrad.
Men ska försöka mig på att koka GHB nu så de blir bättre

Själv får jag enorma munchies utav gobbe och kan äta upp i princip hela kylskåpet.

Försök dricka 2 liter vatten om dagen utöver gobben.
Citera
2012-12-09, 20:27
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Själv får jag enorma munchies utav gobbe och kan äta upp i princip hela kylskåpet.

Försök dricka 2 liter vatten om dagen utöver gobben.

Samma här. Värre munchies än av lyrica och cannabis combined för fan!
Angående uttorkningen så känner jag inte heller igen mig. Nu kör jag iofs bara GBL, men då ser jag till att dricka typ två dl vatten till varje dos!
Citera
2012-12-09, 20:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJake
Samma här. Värre munchies än av lyrica och cannabis combined för fan!
Angående uttorkningen så känner jag inte heller igen mig. Nu kör jag iofs bara GBL, men då ser jag till att dricka typ två dl vatten till varje dos!

Hur ofta tar du GBL? Tar du varannan timme varje dag så behöver man mkt vatten.
Citera
2012-12-09, 20:46
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Hur ofta tar du GBL? Tar du varannan timme varje dag så behöver man mkt vatten.

Tar typ mellan 0.75-1.25 var 90:e minut. Dock aldrig på nätterna (än)
Citera
2012-12-09, 20:57
Medlem
MrJakes avatar
Btw, förstår inte varför folk rekommenderar folk att ta TVÅ ml som jungfru-dos. Jag tog halva mängden och blev rejält yr o illamående första gången.
Nä, börja istället med 0.75 och fyll på med MAX 0.5 efter en halvtimme om ni inte är nöjda.. Just my advice!
Citera
2012-12-09, 21:18
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Dock aldrig på nätterna (än)
Behöver fortfarande nitra/zopiklon/zolpidem med någon bira för detta ändamål (tragiskt nog)
Men, har ju kunnat minska ner på benson under dagtid ganska rejält!
Citera
2012-12-09, 22:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Behöver fortfarande nitra/zopiklon/zolpidem med någon bira för detta ändamål (tragiskt nog)
Men, har ju kunnat minska ner på benson under dagtid ganska rejält!

Du kan sluta med benso helt om du går på gobbe dagligen ett tag.
Citera
2012-12-09, 23:06
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Du kan sluta med benso helt om du går på gobbe dagligen ett tag.

Mm, men då måste jag ju stå ut med att vakna upp flera gånger varje natt för att återdosera? Hört att REM-sömnen blir bättre på gobbe dock och att man därför inte behöver sova lika länge varje natt. Men kanske får prova att göra så några nätter då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in