Citat:
Ursprungligen postat av Untitled-001
Hej, har en fråga.
Gällande den "rekommenderande dosen"; om vi skulle jämföra ruset med alkohol, hur många öl skulle ruset motsvara. Jag har hört ca 2-3 öl? Känner rent spontant att GHB känns som ett bra alternativ till alkohol i mitt fall eftersom att jag inte vill vara helt borta men samtidigt känna mig ångestfri och euroforisk, samtidigt som man vaknar upp utvilad och glad!
De enda nackdelar jag kan se är att man inte ska bruka för mycket för att inte riskera att bli beroende, samt att man får vara noga med dosering. Tänkte köpa i pulverform så att jag vet exakt hur mycket dosen är.
eller så köper du GBL och dricker 2 ml alternativt kokar egen GHB så du själv kan välja renhet, pulver kan ju vara utblandat också gissar jag?
2-3 öl nja alltså tycker inte ens det går att jämföra så riktigt heller, sen skillnaden från alkohol är att om du tar för stor dos, tex på 99% GBL så kan det skilja väldigtl lite från en dos där du däckar till en dos där du somnar så det går lixom inte komma över en "gräns" och gissar att det är därför man aldrig blir odräglig eller beter sig konstigt utan man är väldigt väldigt social, trevlig och glad speciellt om man mår lite dåligt, var lite sur innan eller har ångest / social-fobi. det är en helt underbar känsla att tex gå och handla mat eller kläder på GBL/GHB för min del själv använder jag dock alltid alkohol till fest och GBL till vardags humörhöjare bara
om jag tex väntar ett paket som inte kommer och jag blir sur och grinig så kan jag ta en dos GBL och gå från sur och fittig till trevlig och glad.