2012-02-19, 13:50
Medlem
Vet ingen sida.
Citera
2012-02-19, 16:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
alltså .. det har helt och hållet att göra med hur van man är som brukare. De första veckorna blev jag både social och utåtriktad, men .. när man brukat skiten ett tag, och även efter låååånga uppehåll, så upphör den effekten.

GHB sägs dock av läkare vara en av de få droger som orsakar permanenta skador på hjärnan, varpå jag kan tänka mig att det kan ha att göra med att man även efter flera års uppehåll aldrig får samma "fyllekänsla" och socialt utåtriktade effekt man fick de första gångerna man tog det.

Dopaminsystemet o GABA-B verkar få sig en rejäl smäll även efter långa uppehåll, det värsta är ju dom enorma sömnproblem som jag dragit på mig efter allt missbruk.
Citera
2012-02-20, 14:19
Bannlyst
Drog nyss i mig en dödlig dos gobbe tillsammans med lite rödtjut och benzo. Får se hur det går. Varför jag skriver här vet jag egentligen inte, vill mest bara dela med mig. Sov gott och lev väl ni som kan!
Citera
2012-02-20, 14:50
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskar
Drog nyss i mig en dödlig dos gobbe tillsammans med lite rödtjut och benzo. Får se hur det går. Varför jag skriver här vet jag egentligen inte, vill mest bara dela med mig. Sov gott och lev väl ni som kan!

surt sa räven.
Citera
2012-02-20, 17:05
Bannlyst
Överlevde dock. 10 mg diazepam, två korkar gobbe och en jävla massa vin på det räcker visst inte.
Citera
2012-02-20, 17:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Överlevde dock. 10 mg diazepam, två korkar gobbe och en jävla massa vin på det räcker visst inte.

Krävs fler än 2 korkar för att kola vippen ihop med alkohol/benso, i alla fall risken ökar markant när du börjar gå över 4 korkar, ta 5 - 6 st i så fall, uppmanar inte till handling nu.
Senast redigerad av Slingshot 2012-02-20 kl. 17:16.
Citera
2012-02-20, 18:26
Medlem
1312acabs avatar
ingen som skulle kunna peka lite åt mig vart jag ska vända mig om jag vill beställa?
Citera
2012-02-20, 21:56
Bannlyst
Citat:

Du tog det i fel ordning.
Du börjar med vinet, väntar 2 timmar och tar därefter diazepam, väntar 2 timmar till och tar därefter gobben. Därefter vaknar du aldrig igen, om det nu är det som är ditt mål.

Personligen tror jag det faktum att du ens gick online och sade detta är ett rop på hjälp, varpå.. well .. Om du postar en gång till och meddelar att du tagit den dos i den följd jag förespråkar, så har du polis och ambulans på plats i ditt hem ganska snabbt därefter.
Citera
2012-02-21, 03:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Vill man dö, så dör man... har själv tagit 150mg dolcontin intravenöst utan direkt tolerans (gick mest på tjack då) och sen svalde jag runt 50 valium jag hade kvar allt jag hade sen somnade och vaknade upp flöddrig som ett mongo bara, men jag var bensad uttråkad och ville av nån anledning bara testa sannolikheten att dö i droger och de är förmodligen bara vissa som dör av droger. jag ville inte dö egentligen, och jag uppmanar självklart inte till det heller!!

150mg dolcontin(morfin) IV och 50 valium borde ju vara dödlig OD kanske? hade dock en tolerans på benso, åt de dagligen under 2 månader kanske just då
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-02-21 kl. 03:09.
Citera
2012-02-21, 21:46
Medlem
Är det lugnt att ta en halv kork om jag ätit 2,4g gabapentin? (1200mgx2) Ordinerat, får inget rus av det. Om det ens spelar någon roll?
Citera
2012-02-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Du tog det i fel ordning.
Du börjar med vinet, väntar 2 timmar och tar därefter diazepam, väntar 2 timmar till och tar därefter gobben. Därefter vaknar du aldrig igen, om det nu är det som är ditt mål.

Personligen tror jag det faktum att du ens gick online och sade detta är ett rop på hjälp, varpå.. well .. Om du postar en gång till och meddelar att du tagit den dos i den följd jag förespråkar, så har du polis och ambulans på plats i ditt hem ganska snabbt därefter.

Har dem sån koll?
Citera
2012-02-24, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sewlan
Har dem sån koll?

Flashback har redan varit på tapeten i media en gång. En person tog livet av sig live i ett inlägg. sedan dess har användarnas anmälningsbenägenhet ökat betydligt. Få vill se sina medmänniskor dö live oavsett om det är i textform eller i web-cam, så ... nej .. Myndigheterna som sådana har inte sådan koll, men .. Personerna du debatterar med HAR det, och tro det eller ej, men det flesta BRYR sig faktiskt om sina medmänniskor, även om de ibland bara är ett nickname på en skärm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in