2009-12-03, 18:38
Medlem
Angående beställning från Alloycleaner.

Jag betalade prylarna till Alloy igår och fick ett mail att det skickats idag.

Någon som vet hur många dagar det tar från att man får mailet att det skickats till det att man har det i brevlådan?

Så att man vet att tar det normalt 3-4 dagar så är det nåt fel om det inte kommit då och kan förbereda sig på det.
Dock en liten mängd jag tog, 250ml samt 125ml så länsman lär ju ändå inte ge mig mer än en örfil om det djävlas till det yttersta.

Så än en gång hur lång tid tar posten från det att det skickas från England tills det att det kommer fram?
Citera
2009-12-03, 19:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundertummen
Jag betalade prylarna till Alloy igår och fick ett mail att det skickats idag.

Någon som vet hur många dagar det tar från att man får mailet att det skickats till det att man har det i brevlådan?

Så att man vet att tar det normalt 3-4 dagar så är det nåt fel om det inte kommit då och kan förbereda sig på det.
Dock en liten mängd jag tog, 250ml samt 125ml så länsman lär ju ändå inte ge mig mer än en örfil om det djävlas till det yttersta.

Så än en gång hur lång tid tar posten från det att det skickas från England tills det att det kommer fram?

Det brukar tar max 3 dagar ifrån England, trodde dom skulle sluta kränga GBL den 30:e November men dom kör tydligen året ut.
Senast redigerad av Slingshot 2009-12-03 kl. 19:08.
Citera
2009-12-04, 11:14
Medlem
falcon1s avatar
hi hi ,,,kan bara önska dig lycka till med barnarbetet känns säkert skönt bli ren från kork också om du tänkt bli big daddy ej skönt men jobbigt ansvar
Citera
2009-12-04, 11:22
Medlem
Tack och bock för svaret.
Citera
2009-12-04, 11:40
Medlem
Att man inte kan få erektion på GHB/GBL har jag aldrig hört. Jag gick dygnet runt på GBL och tjack i nästan 7 år och erektionen var det inga problem med, den stod upp oavsätt man ville eller inte. Värre var det med att få utlösning. Kunde gå 5 veckor av timmar av sex, dagligen, innan jag lyckades få utlösning. Sen samma visa igen. Visserligen var det jädrigt skönt när den väl kom. Men lite väl påfrestande veckorna emellan.
Citera
2009-12-04, 15:15
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemonster
Till den där nissen som fick frätskador på armen qv GBL, och alla andra som inte tror på att GBL är helt icke-toxiskt, -"därför det är ju en syra!!!!": För någon dag sedan doppade jag ett helt finger i ren GBL och tvättade inte handen på 24 timmar, eller ens torkade av den. Resultat: Det hände ingen ting. Inte ens ens skråma. Jag frågar mig återigen varför är ni tvungna att yttra er när ni bevisligen inte har koll? Spela Allan-Ballan-med-många-inlägg-på-Flashback?

Hade en kompis som tappade en droppe på sin mobilskärm. Kan säga att det frätte. Det var visserligen inget större hål eller så, men det var frätt alltid. Det där med kroppen, på hud och så vet jag däremot inte. Kan ha varit något med plasten i mobilen eller liknande som hjälpte till.
Citera
2009-12-04, 15:19
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Jag och bruden har beståämt oss för att skaffa barn så gummi skippar vi nog, ochh jag håller på lägger ner korkenn men ville gardera mig i frågan om man kan bli padre fast jag får ett återfall då och då..
Ställ din ghb högt i städskåpet när BFFB Jr. kommit till världen, de är rätt klåfingriga de små liven.
Citera
2009-12-05, 21:45
Medlem
blanda ut

är nyfiken på hur alla blandar ut gbl? personligen tappat jag suget bara vid lukten/smakten av gbl, tycker den är oerhört vidrig, tar gärna tips på hur man kan blanda ut så att smaken nästintill neutraliseras,
har provat outspädd apelsinjuice bl.a men hjälper knappt..
Citera
2009-12-05, 21:48
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farran
är nyfiken på hur alla blandar ut gbl? personligen tappat jag suget bara vid lukten/smakten av gbl, tycker den är oerhört vidrig, tar gärna tips på hur man kan blanda ut så att smaken nästintill neutraliseras,
har provat outspädd apelsinjuice bl.a men hjälper knappt..

Kanske något som smakar väldigt mycket.. Senap, blanda ut den lilla korken i ett stort glas kola om du sveper... senap var kanske inte det bästa tipset men ändå..
Citera
2009-12-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbelpower
Hur koncentrerad/ren var din då ?

99,90%
Citera
2009-12-06, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-Luc Pickard
Ja, *GHB* inte *GBL* och med koncentrerad avses den koncentration då det inte är i fast form men är bra nära att vilja övergå till fast form. Men jag kanske borde lagt till att det är maximal rekommenderad dos och att man som med allt annat inte ska prova med max mängd först.

Hursomhelst så utgör inte 10ml av den styrkan någon som helst fara för någon såvida inte alkohol är inblandat.

Det märks att du aldrig kokat GHB själv annars hade du vetat om hur man känner igen när koncentartionen är rätt, på den tiden det var lagligt och jag höll på så hade jag inga som helst problem med att få till rätt koncentration på produkten.

//JLP

Jag har kokat till både flytande och fast form, men man behöver inte ha gjort det en enda gång för att veta att rekommendera 10 ml är riktigt puckat. Kokar man bort så mycket vatten att det är nära att övergå till fast form så kallar jag det för koncentrerat. I det läget motsvarar 1 ml minst 1 gram GHB. Alltså motsvarar din rekommendation (minst) TIO gram GHB. Är det en bra rekommendation, tycker du, till någon som aldrig tagit GHB förut? Sedan att det inte är det minsta farligt att överdosera är bullshit. Visst, sannolikheten att personen dör av själva effekten är minimal men vad händer om personen ramlar och slår i skallen när han däckar? Eller vad händer om han spyr i sömnen och ligger med munnen uppåt? Kan du tänka så långt?
Citera
2009-12-06, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Hade en kompis som tappade en droppe på sin mobilskärm. Kan säga att det frätte. Det var visserligen inget större hål eller så, men det var frätt alltid. Det där med kroppen, på hud och så vet jag däremot inte. Kan ha varit något med plasten i mobilen eller liknande som hjälpte till.

GBL löser upp plast och färg, men inte våra kroppar. Varför utgår alla ifrån att det ska fräta på kroppen om det löser upp plast? Man kan nästan tro att ni har plast i hjärnan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in