Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Gobbe är ju bland de bättre drogerna, speciellt ihop med amfetamin... speed ensamt kommer i fortsättningen kännas tamt i jämförelse.
Där har du helt rätt. Det är en speciell känsla att vara påtänd på amfetamin och genom ett par milliliter GHB/GBL få extremt sederad och grann i hatten.
Jag har dock själv upplevt den negativa sidan av att blanda amfetamin med sederande substanser,
Hade nog varit uppe i lite drygt 24h när denna händelse utspelar sig.
Jag sitter ute på balkongen och röker och pratar allmän goja med dom andra, jag tar här ett beslut att ta och dra till med en dubbeldos GHB än vad jag tidigare gjort under den kvällen. För större doser var inget nytt för mig då jag alltid har varit en som kräver höga doser.
Drygt 10 minuter efter jag imnundigat denna dos, sitter då ute på balkongen igen. Jag har enbart fått detta berättat för mig för jag minns ingenting. Det sista jag minns är när jag tar dosen gobbe.
Helt plötsligt får jag en helt tom blick, börjar spänna kroppen och darra och blir medvetslös.
Dom bär in mig till en säg och ringer 112, ambulansen kommer och dom gör något, jag vet inte vad men jag vaknar upp med en studs och det kännns som att jag har sovit i en vecka.
Så, var försiktiga när ni blandar uppers med downers speciellt GHB och GBL.