2012-04-07, 14:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Självklart tjack, dock känner jag inte så mycket av gobben då hellre att gobben förstärker och förlänger tjackruset...

Har du tagit med mdma också? vart det grym skillnad?

Nej precis, det är det som är det farliga när man tar tjack ihop med gobbe, att man knappt känner av den och tar högre doser hela tiden. Mkt lättare att få högre tolerans på gobben ifall man kör på tjack ofta ihop med det än utan. Nej inte MDMA utan M1 som är likt, och det blev grymt, eufori ggr +++ , sedan landar man lugnt o fint.
Citera
2012-04-07, 15:25
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej precis, det är det som är det farliga när man tar tjack ihop med gobbe, att man knappt känner av den och tar högre doser hela tiden. Mkt lättare att få högre tolerans på gobben ifall man kör på tjack ofta ihop med det än utan. Nej inte MDMA utan M1 som är likt, och det blev grymt, eufori ggr +++ , sedan landar man lugnt o fint.
Ah de kände jag när jag körde det på tjack och sen testat på metylfenidat att när allt uppåt är slut och man i vanliga fall brukar ligga tom och bara glo med död blick så mår man istället bra ända tills man kan sova.

Meffedron och metylon är ju till och med bättre än de olika E jag testat faktiskt, aldrig fått tag i kristaller,
vart sugen på köpa några gram meffedron och testa ihop med gobben nästa gång man har pengar över, de är ju inte direkt billigt nu mera, meff alltså.
Citera
2012-04-08, 18:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Lyckades ha tur, sökre runt efter försäljare av GBL.. Hittade 2, o den ena visad sig bo på min hemort.. Så ja fick mig en 500ml flaska.

Ikväll drog aj min första.. Men sen kom ja på att man inte bör blanda med saker va?

2ml gbl i ett stort glas cola. Sen har ja även slängt i mig 8mg etizolam (från hermulen, så räkna med 4-6mg) och 2 groggar. Kommer ja dö nu?

Haha skit samma, ska stänga av datan, rka lite cannabinoider o må skönt som satyn.

Må väl!-

Ser att du inte har varit online sedan detta hände, hoppas inget allvarligt hände.
Citera
2012-04-08, 19:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ser att du inte har varit online sedan detta hände, hoppas inget allvarligt hände.
Man ska ha stor respekt för denna heliga dryck faktiskt.
Citera
2012-04-08, 19:59
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Shit alltså vilka vårdslösa människor det finns. Eller det är kanske drogerna som gör en vårdslös. Man har funnit en konstgjord tillvaro som utklassar den riktiga tillvaron. Då kanske man mitt inne i drogernas mjuka värld, inte bryr sig om den riktiga tillvaron skulle försvinna förgått. Eller man gör inte det för den stunden ialf..
Citera
2012-04-08, 20:46
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Ta inge mer gobbe ialf. Det farliga med gobbe och att blanda med andra downers är att gobbe i sig självt är väldigt andningsdeprimerande när man gobbedäckar speciellt. Tar man då lite för mycket gobbe så man däckar och är flöddrad samtidigt så kan det vara kört där. Så behandla gobben mer respekt. Annars kan det vara slutet.

Citat:
Smart att testa gobbe första gången med andra downers i kroppen samtidigt, kan ju inte bli en sämre debut. GBL/GHB måste hanteras med respekt.

Citat:

Ja lever. Men inga mer blandningar. Men har ny favoritdrog iaf
Har för en gångs skull sen ja körde sub mått för bra för att sitta på FB.
Citera
2012-04-09, 05:50
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Gobbe är ju bland de bättre drogerna, speciellt ihop med amfetamin... speed ensamt kommer i fortsättningen kännas tamt i jämförelse.
Där har du helt rätt. Det är en speciell känsla att vara påtänd på amfetamin och genom ett par milliliter GHB/GBL få extremt sederad och grann i hatten.

Jag har dock själv upplevt den negativa sidan av att blanda amfetamin med sederande substanser,
Hade nog varit uppe i lite drygt 24h när denna händelse utspelar sig.
Jag sitter ute på balkongen och röker och pratar allmän goja med dom andra, jag tar här ett beslut att ta och dra till med en dubbeldos GHB än vad jag tidigare gjort under den kvällen. För större doser var inget nytt för mig då jag alltid har varit en som kräver höga doser.

Drygt 10 minuter efter jag imnundigat denna dos, sitter då ute på balkongen igen. Jag har enbart fått detta berättat för mig för jag minns ingenting. Det sista jag minns är när jag tar dosen gobbe.

Helt plötsligt får jag en helt tom blick, börjar spänna kroppen och darra och blir medvetslös.
Dom bär in mig till en säg och ringer 112, ambulansen kommer och dom gör något, jag vet inte vad men jag vaknar upp med en studs och det kännns som att jag har sovit i en vecka.

Så, var försiktiga när ni blandar uppers med downers speciellt GHB och GBL.
Citera
2012-04-09, 19:52
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Textvägg.
Lät ju inge kul, nä men ska försöka ha respekt för gobben.. det är typ ghb/gbl och metadon jag har respekt, annars känner jag mig odödlig :P

Någon som har något bra aktuellt recept för att koka GBL->GHB ?
Citera
2012-04-09, 19:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Lät ju inge kul, nä men ska försöka ha respekt för gobben.. det är typ ghb/gbl och metadon jag har respekt, annars känner jag mig odödlig :P

Någon som har något bra aktuellt recept för att koka GBL->GHB ?

Detta recept funkar bra, http://boneneck94.tripod.com/id6.html, kört på det själv.
Senast redigerad av Slingshot 2012-04-09 kl. 20:02.
Citera
2012-04-09, 20:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Detta recept funkar bra, http://boneneck94.tripod.com/id6.html, kört på det själv.
en annan fråga, är det någon idé att göra det om man inte tänkt köra stenhårt i år? man får ju godare smak vad jag förstått? inte druckit gbl än men ghb smakade ju princip bara salt
Citera
2012-04-09, 21:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
en annan fråga, är det någon idé att göra det om man inte tänkt köra stenhårt i år? man får ju godare smak vad jag förstått? inte druckit gbl än men ghb smakade ju princip bara salt

Det är en smaksak, vissa gillar GHB bättre än GBL och andra tvärtom. Testa GBL om du inte redan gjort det och jämför. Sedan är ju straffen på GHB höga som fasen också, på GBL är det ju max 1 år oavsett mängd pga att det är klassat som hälsofarligt och inte narkotika.

GBL smakar skit rent ut sagt, kemisk smak.

Jag föredrar GBL pga det snabbare o hårdare påslaget, blir mer påtänd och att man alltid vet hur pass koncentrerat det är när man köper det, sedan att det är klassat som endast hälsofarligt är en bonus med. Köper du GHB utav någon vet du aldrig hur starkt det är utan måste testa sig fram på GBL är det 2-3 ml varje gång.
Senast redigerad av Slingshot 2012-04-09 kl. 21:17.
Citera
2012-04-09, 21:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Det är en smaksak, vissa gillar GHB bättre än GBL och andra tvärtom. Testa GBL om du inte redan gjort det och jämför. Sedan är ju straffen på GHB höga som fasen också, på GBL är det ju max 1 år oavsett mängd pga att det är klassat som hälsofarligt och inte narkotika.

GBL smakar skit rent ut sagt, kemisk smak.

Jag föredrar GBL pga det snabbare o hårdare påslaget, blir mer påtänd och att man alltid vet hur pass koncentrerat det är när man köper det, sedan att det är klassat som endast hälsofarligt är en bonus med. Köper du GHB utav någon vet du aldrig hur starkt det är utan måste testa sig fram på GBL är det 2-3 ml varje gång.
Tänkte fan inte på straffen där.. nej då ska jag inte koka om nån GBL, onödigt och riskera narkotikabrott då gbl fungerar lika bra (om inte bättre som du och endel säger) har som sagt inte hunnit testa gbl riktigt ännu.

Snabbare påslag är ju alltid en fördel iaf, men hur mycket vatten kör du? 2ml gbl + 3dl vatten? vill minnas att jag läst det.. måste ju göra de jobbigt att få i sig en dos, blir det bättre med exempelvis juice eller kaffe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in