2009-04-20, 19:25
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager
Hur är det förpackat som skickas från den sidan?
Någon?
Citera
2009-04-20, 19:45
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Ja. Det kom dessutom väldigt snabbt, tre dagar tror jag det tog.

En sådan kork rymmer 6 ml om man fyller den till brädden. Mätte nyss. Testa litet mindre än halva om det är första gången, cirka 2 ml, och fyll sedan på allt eftersom.

Men för hundan! Du fick ju med - inte bara en utan två - utmärkta mätstickor. Ta inte mer än max 20ml (jag skulle rekomendera 15 ml faktiskt, och vänta MINST en timme innan jag ens kommer på tanken att öka) utblandat med fyra-fem gånger vatten eller vad du vill (som inte består av alkohol). Lycka till, det smakar skit X 20...
Plötsligt - helt utan varning - vaknar du upp insmetad i dina egna spyor.

Doesn´t it sound fantastic?
Citera
2009-04-20, 21:36
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Men för hundan! Du fick ju med - inte bara en utan två - utmärkta mätstickor. Ta inte mer än max 20ml (jag skulle rekomendera 15 ml faktiskt, och vänta MINST en timme innan jag ens kommer på tanken att öka) utblandat med fyra-fem gånger vatten eller vad du vill (som inte består av alkohol). Lycka till, det smakar skit X 20...
Plötsligt - helt utan varning - vaknar du upp insmetad i dina egna spyor.

Doesn´t it sound fantastic?
2,0 eller 1,5 ml.
Citera
2009-04-20, 22:07
Medlem
evilclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
angående sidan:
http://www.alloycleaner.com/
är det samma som:
http://www.alloycleaner.com/eu/ ?

Vilken av dessa ska man beställa från då?
Hur är det paketerat?
Kommer det hem i brevlådan eller kommer det en avi?
Citera
2009-04-20, 23:06
Medlem
Kokmästarns avatar
Skit i GHBn o syran gogo =)
Citera
2009-04-20, 23:36
Medlem
eekens avatar
Skulle också skitit i GBLn. Tyckte först mängderna lät enorma sen kom jag på att jag tog typ dubbelt det på fusion i somras . Hehe vill inte skryta men tog kanske 2g MDMA, 2 E, 2g panna, 1g kola, 4 lappar syra, massa cb o benso samt lite DMT på fyra dygn. Hade jävligt ball men fick betala efteråt .

Jaja hade jag varit er hade jag kört lappar + E första dagen, kanske lite panna när E:na lagt sig men det brukar inte blanda sig bra med syra enligt min erfarenhet. Sen samma andra dagen o sen chillat 3e dagen med massa benz + röka. Fast det e ju inte lönt att planera hur man ska knarka, man bara kör!
Citera
2009-04-20, 23:37
Medlem
eekens avatar
Ska tilläggas att jag blev heroinberoende tätt efter det racet . Har dock lagt ner nu.
Citera
2009-04-21, 00:19
Medlem
Sleazers avatar
jag skulle tro på att spara det över 3 helger,asnice
Citera
2009-04-21, 19:01
Medlem
Ballfagers avatar
Bumpar lite här bara.
Citera
2009-04-21, 22:07
Medlem
Roygbivs avatar
jag tycker verkligen att man första kvällen ska köra en candyflipp. Börja med syran och sen efter 2-3 timmar tar ni E. Ni kan röka cb men då tycker jag man ska vänta tills syran släppt lite, eftersom trippen kan bli så jävla skum och inte direkt givande om man blandar direkt. Sen kan ni landa på cb och benzo.

Andra kvällen kommer ni förmodligen vara rätt trasiga så då är det en bra idé att köra röka och benzo eller ghb. Men ta det försiktigt med gobbe eftersom man lätt överdoserar.

Tredje dagen så kör ni ett tjackrace. Kläm i er allt under dagen, rök cb, och när det börjar släppa mot natten så tar ni en hel del benzo, lägger er i en säng och myser till en film.
Citera
2009-04-21, 22:17
Medlem
junkiebusinesss avatar
Håll koll på gbh och benso, tänkte på andningsdeppression bara ni har koll och vet att ni har tolerans är det lugnt.

Blanda ecstasy och amfetamin som sagt tidigare är inte hellre så bra, men ni har ju tänkt festa riktigt ordentligt så skulle jag ta amfetaminet först sedan sluta med det på 2andra dagen tidigt på morgonen sedan 3 dagen kan ni ta ecstasy.
Citera
2009-04-21, 23:35
Medlem
matfreaks avatar
varför ens skicka ett pm å fråga??
kan han inte ta reda på det själv?
e han kär i dig??
e han cool??
e han fet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera