2009-05-07, 21:14
Medlem
DeVisions avatar
Jag skulle inte köra GBL IV. Jag har för mig att anledningen till att GBL funkar är att det konverteras till GHB i kroppen när man tar det oralt, det är inte alls säkert att det sker på samma sätt om man tar det IV. Jag har däremot provat GHB IV några gånger, 3grams doser ca 5ggr, men det blev ingen skjuss eller liknande. Man blir påverkad mycket fortare men annars är det ingen skillnad på ruset, dosen som behövs eller hur länge ruset håller i sig (tyckte inte jag iaf). Så strunta i att prova GBL IV skulle jag säga... men om du bestämt ska prova gör GHB av det först, det funger och borde inte vara farligt heller (menlöst kanske men inte farligt)...
Citera
2009-05-07, 21:21
Medlem
Har med tänkt på det där med att GBL måste omvandlas till GHB i kroppen, vilket jag har för mig sker i levern. Så GBL kanske inte funkar alls IV med andra ord?
Citera
2009-05-07, 21:46
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiritofhate
Har med tänkt på det där med att GBL måste omvandlas till GHB i kroppen, vilket jag har för mig sker i levern. Så GBL kanske inte funkar alls IV med andra ord?

Drick det istället.
Citera
2009-05-07, 22:31
Medlem
Prova
Citera
2009-05-07, 23:22
Medlem
[_zombie_]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moser33
Prova

Hahahahaa där fick han
Citera
2009-05-07, 23:40
Medlem
Kreeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moser33
Prova

Ja, otroligt fyndigt...
Citera
2009-05-07, 23:42
Medlem
H.E.L.s avatar
Det underliga är att tungan dras in och ansiktet rätas ut. Jag tar det bara på helgerna när jag vill vara bland vanligt folk. Likt fantomen...
Citera
2009-05-08, 00:08
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Det underliga är att tungan dras in och ansiktet rätas ut. Jag tar det bara på helgerna när jag vill vara bland vanligt folk. Likt fantomen...

Cool! Du har ingen varg också...

Men, hur fungerar medicinen? FINNS det ens någon, för det har jag aldrig hört något om (och jag brukar plocka upp lite allt möjligt med min radar. Kalla mig Radarmannen, snart på besök hos edert FRA!)
Citera
2009-05-11, 21:26
Medlem
evilclowns avatar
.....

Går ukchems att lita på ang GBL?
Kommer det fram till sverige eller kniper tullen det tro?
Och finns det någon sida som man beställer gbl från som skickar ut en avi som du kan hämta ut det på ditt postkontor? (Inte postförskott)
Citera
2009-05-13, 14:33
Medlem
haha , jag kör Gbl , en pet kork för en lagom dos , ingen fara e helt skön skippa skitsnacket om att det e svårt att dosera, jag tror ni blandar ihop Gbl med Ghb den tror jag e svårare att dosera en polare sänkte 2 pet korkar Gbl på raken , det är lika med 10-12 ml , uppmätt. måde fint som fan men däcka efter en kortare stund
Citera
2009-05-13, 15:07
Medlem
ljummen_biras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athlonen
haha , jag kör Gbl , en pet kork för en lagom dos , ingen fara e helt skön skippa skitsnacket om att det e svårt att dosera, jag tror ni blandar ihop Gbl med Ghb den tror jag e svårare att dosera en polare sänkte 2 pet korkar Gbl på raken , det är lika med 10-12 ml , uppmätt. måde fint som fan men däcka efter en kortare stund

Inte du som blandar ihop då? 10-12 ml gbl är Väldigt mycket...
Citera
2009-05-13, 15:22
Bannlyst
Går inte att gämföra ghb med alkohol, ghb slår alkohol med hästlängder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in