2008-07-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Jättelikt alkohol, förutom att du blir kåtare och slipper bakfyllan. Du sover som en gud med!

Väldigt olikt alkohol + att du slipper bakfyllan och sover som en gud.
Citera
2008-07-27, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av still_knocked
Väldigt olikt alkohol + att du slipper bakfyllan och sover som en gud.

nä. Identiskt med alkohol Förutom att jag alltid spyr av alkohol och bara spytt av gbl en gång och då drack jag för jävla mycket.
Citera
2008-07-27, 18:31
Medlem
Citat:
nä. Identiskt med alkohol Förutom att jag alltid spyr av alkohol och bara spytt av gbl en gång och då drack jag för jävla mycket.

helt olikt alkohol. inte ens samma ämne man blir påverkad av. enda likheten är att man dricker båda. DMT kan man röka CB kan man röka, de är inte lika.
Citera
2008-07-27, 18:33
Medlem
hehe föresten kom på nu att stilnoct och imovane bråkaar

war of the sömntabletter
Citera
2008-07-27, 18:34
Bannlyst
Citat:
helt olikt alkohol. inte ens samma ämne man blir påverkad av. enda likheten är att man dricker båda. DMT kan man röka CB kan man röka, de är inte lika.

nä, men alkohol och gbl är lika....... Sätt upp en poll. 95% kommer hålla med mig. Inte för intet ghb/gbl är det bästa alkoholsubstitut som finns.
Citera
2008-07-27, 18:34
Bannlyst
Citat:
hehe föresten kom på nu att stilnoct och imovane bråkaar

war of the sömntabletter

Personligen så hatar jag benzo
Citera
2008-07-27, 18:37
Medlem
Citat:
Personligen så hatar jag benzo

ne jag älskar benso, GHB och benso fungerar på liknande sätt genom at påverka GABA.

Nej alkohol och gobbe är inte likt, gobbe är bättre. varför dricka ett farligare ämne en alkohol om de är likadana? drick du din alkohol istället om du tycker de är lika, jag föredrar gobbe.
Citera
2008-07-27, 18:39
Bannlyst
Citat:
ne jag älskar benso, GHB och benso fungerar på liknande sätt genom at påverka GABA.

Nej alkohol och gobbe är inte likt, gobbe är bättre. varför dricka ett farligare ämne en alkohol om de är likadana? drick du din alkohol istället om du tycker de är lika, jag föredrar gobbe.

för att alkohol är farligare? Hade alkohol inte varit så farligt och sabbat min träning hade jag druckit det framför ghb/gbl eftersom ruset är likadant. Nu är det ju tyvärr så att alkohol är mycket värre.
Citera
2008-07-27, 18:45
Medlem
Citat:
för att alkohol är farligare? Hade alkohol inte varit så farligt och sabbat min träning hade jag druckit det framför ghb/gbl eftersom ruset är likadant. Nu är det ju tyvärr så att alkohol är mycket värre.

nope dem är inte lika. Alkohol är alkohol GHB är gammahydroxybutyrat. man blir inte skrikig och bufflig och bråkig på gobbe som på alkohol. blir du det så har du placebo och tror att alkohol och gobbe är samma sak, så är inte fallet. och jag älskar gobbe men jag vet ändå att den är farligare än alkohol. Men startar du någon tråd där du jämför alkohol och gobbe så får du fan säga till mig så jag kan vara med och disskutera.
Citera
2008-07-27, 18:47
Bannlyst
Citat:
nope dem är inte lika. Alkohol är alkohol GHB är gammahydroxybutyrat. man blir inte skrikig och bufflig och bråkig på gobbe som på alkohol. blir du det så har du placebo och tror att alkohol och gobbe är samma sak, så är inte fallet. och jag älskar gobbe men jag vet ändå att den är farligare än alkohol. Men startar du någon tråd där du jämför alkohol och gobbe så får du fan säga till mig så jag kan vara med och disskutera.

Man blir inte skrikig och bufflig och bråkig på alkohol heller, såvida man inte har en psykisk störning.

och jo, alkohol är farligare än gbl/ghb. Det finns en fara med ghb/gbl vid ansvarsfullt bruk och det är att överdosera vilket är jävligt svårt att lyckas med.
Citera
2008-07-27, 18:49
Medlem
Citat:
Man blir inte skrikig och bufflig och bråkig på alkohol heller, såvida man inte har en psykisk störning.

och jo, alkohol är farligare än gbl/ghb. Det finns en fara med ghb/gbl vid ansvarsfullt bruk och det är att överdosera vilket är jävligt svårt att lyckas med.

Inte alla men dem är inte lika iaf, helt olika ämnen och GHB är skönare.

Gå och lägg dig jävla sömntablett.
Citera
2008-07-27, 18:52
Bannlyst
Citat:
Inte alla men dem är inte lika iaf, helt olika ämnen och GHB är skönare.

Gå och lägg dig jävla sömntablett.

psilocybin och lsd är också olika ämnen..................
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in