2008-09-16, 20:59
Medlem
Ontopic

Japanerna har redan löst problemet! Hade jag varit gobbare hade jag kört på:

http://www.jbox.com/product/ZK411
http://www.jbox.com/product/NYH017
http://www.jbox.com/product/ZK303

^____________________^
Citera
2008-09-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Vad hade hänt om du inte vaknat på intensiven då? Var det väldigt dåligt med dig?

Jag blir så jävla lack när ja vaknar på akuten för att jag har gobbe deckat. Nån som tror att man är död bara för man sover lite.

Och ge fan i att blanda så kanske du fixar det bättre. Och ta det jävligt lungt om du är Ute. typ krogen eller något annat.. Dumt dumt att somna ute.

Vad som hade hänt kan jag inte svara på har gobbedäckat många gånger men denna gången svettades jag så in i helvete vilket jag inte brukar göra + att jag slutade andas på vägen in vilket jag inte har något minne av. Hade även försökt öppna bildörren hela vägen så var väl också i något slags dilerium.

Första gången jag vaknar på sjukan tror faktiskt det behövdes.

Så ett råd bara jag har asså klarat av att gobba och festa en massa gånger har också i stort sett levt på gbl i 8 månader då jag körde dygnet runt. Vill inte säga att jag är "bra" på att hantera de men jag är helt klart van vid drogen. Men ändå går det åt helvete helt plötsligt.

Så enligt mig blanda inte"!
Citera
2008-09-18, 22:14
Medlem
Uppenbarligen fattar ju snubben inte skillnaden mellan ghb och gbl.
Du skriver 8dl ghb/gbl.
Du är medveten om att det finns vissa skillnader i dosering på gbl och ghb?
Köper du det i en petflaske färdigutblandat så visst.
Vi andra pratar nog om ren gbl i den här tråden.

8dl = 800ml right?

tio dagar =80 ml dagligen.

Jag skulle omöjligen få i mig de mängderna.
Toleransen ökar däremot rätt snabbt så jag ska inte säga att något är omöjligt för andra människor.

En normal dos utan tolerans på gbl ligger väl på en 1,5-3 ml?
Senast redigerad av Startpistolen 2008-09-18 kl. 22:17.
Citera
2008-09-18, 23:37
Bannlyst
Jag drack gobba som en svamp i en veckas tid, sen tog det slut. Jag hade ingen avtändning däremot var /är jag sugen på mer.

Beställde en flaska men tullsvinen tog den och jag riskerar nu dagsböter.
Citera
2008-09-19, 17:09
Medlem
001001s avatar
Vad är överdosgränsen på GHB?

Vad är överdosgränsen på GHB?
Vad är överdosgränsen på GBL?

vad händer på överdoseringen med kroppen?
Citera
2008-09-19, 18:59
Avslutad
Flyttar till Övriga droger...
Citera
2008-09-19, 21:36
Medlem
Lika bra det kanske, en vecka får du inte någon abstinens på.
Citera
2008-09-20, 11:39
Medlem
NitrousAcids avatar
Altså, det kan väll ingen driekt säga på rak arm, det brukar ju vara så att olika människor faktiskt pallar olika mkt, men du kan ju be om doseringsriktlinjer istället.
Citera
2008-09-20, 12:35
Bannlyst
GBL kan man kanske säga något om, jag har dock druckit mycket GBL utan att känna något, GHB är svårt eftersom det finns så många olika recept som cirkulerar. Prova dig fram, man ska dricka så att man kan vara vaken på det, dricker du mer än så så somnar du, och dricker du större dos än det riskerar du andningsdepression och död.

Drick ALDRIG alkohol samtidigt, det är verkligen livsfarligt. Inte en en öl.
Citera
2008-09-21, 17:29
Medlem
001001s avatar
GHB och VODKA = DÖD, ELLER?

Om jag blandar GHB med VODKA vad blir resultatet då?
Citera
2008-09-21, 17:34
Medlem
Peta_Es avatar
Jo, med tillräckligt mycket av båda så har du goda chanser att lyckas med vad du försöker göra sålänge ingen hittar dig och kör dig till sjukan.

För att maximera möjligheterna ta gärna lite lugnande innan också och för att garantera att du lyckas knyter du en plastpåse över huvudet.
Citera
2008-09-21, 17:42
Medlem
GaiNs avatar
Som sagts, tillräckligt mycket av båda delarna bör leda till döden. Sen kan man ju blanda något annat också för att maximera risken. Jag höll på att trilla av pinnen på gbl, heroin och iktorivil, men ambulansen blev ditringd av nära anhörig snabbt nog. Känns skönt såhär i efterhand även om jag inte gillade det just då.

Må väl
GaiN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in