Citat:
Ursprungligen postat av
Largerthanahouse
Väldigt kul att podcasten kommer tillbaka och att det går så bra för kampanjen.
Väldigt tråkigt att Christer verkar glida in mer och mer i galenskapen. Christer har alltid varit lite flummig men i början var han verkligen hur härlig som helst. Innan han nästintill försvann helt ur podden så märkte man att han gled iväg längre och längre bort från sitt vanliga jag för varje avsnitt tills han tillslut försvann helt ur podden.
Ja, det är tragiskt att se förändringen som har skett. Avsnitt 84, som var det sista avsnittet då Christer någorlunda regelbundet fortfarande var med [
source], var ju pinsamt kaotiskt tillsammand med Kjelleman, som förövrigt inte har varit med sedan dess. Om jag inte minns fel sa Victor i avsnittet därpå att Christer var besviken över sin insats och skulle ta ledigt från podden ett tag.
Jag trodde att Christer hade fått ordning på livet när han i avsnitt 96 (första gången sedan 84 han var med igen) utannonserade sin
Twitch-kanalsatsning. Dock blev det projektet ytterst kortlivat och alla (två?) sändningar verkar t.o.m. vara raderade från kanalen.
Min intention är inte att hacka på Christer, utan jag önskar han allt väl. Jag känner mig dock ganska obekväm när han är med och verkar vara påverkad av något eller stupfull (om jag minns rätt var han det i avsnitt 84 med Kjelleman). Men det kanske bara är jag som antingen känner för mycket empati eller avläser honom fel, för jag tycker inte det är roligt att lyssna på en man som inte verkar må bra och sedan låtsas som ingenting är ur sin ordning.