2022-10-08, 16:13
Medlem
.Buddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niggerbollen
Sålde Viktors spel inte bra?

Jag gillar overkligt oerhört mycket, brukar somna till gamla avsnitt.

Vad var det Papadrillo hade problem med egentligen? Något säger mig att det inte bara är spriten i vissa avsnitt, typ sprit + tjack?

Måns var helt okej men ändå lite tråkig då han verkar vara så oerfaren inom det mesta och dålig på att prata, sedan förstörde han ett par avsnitt med PK/feminism-bullshit.

Någon kvar annan kvar vid liv som tyckte om podcasten?

Följt Victor lite titt som tätt. Jag kan rekommendera Virtuellt Podcast som är hans nya. Den ger även en nostalgitripp då övergången till säsong 2 gästas av många gamla ansikten.

Vad gäller Papadrillo var det aldrig sprit (vad jag vet) som var hans problem utan jag tror han hamnade i någon form av pillermissbruk, vilket han även lyft i någon podcast. Måns tar även upp i ett samtal med Victor i den nya podcasten om psykisk ohälsa som var intressant att höra. Vet någon vem Måns dejtade 2018-2021?
Senast redigerad av .Buddah 2022-10-08 kl. 16:16.
Citera
2022-12-13, 10:30
Bannlyst
Visste inte att det fanns en tråd här. Jag gillade också overkligt när det begav sig och visst händer det att man slår på något gammalt avsnitt då och då. Gillade främst första halvan med kärntrion innan Christer började spåra helt med drogerna, han förstörde verkligen många avsnitt. Så synd då man tyckte om honom så mycket innan det.

E3avsnitten där den oberoende spelexperten Mikael Z var med är sköna, mycket skarpa observationer.

Andra halvan med Måns var inte mycket att hålla i julgranen även om Viktor alltid var bra.
Senast redigerad av kukpasta 2022-12-13 kl. 10:40.
Citera
2023-03-03, 06:47
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Buddah
Följt Victor lite titt som tätt. Jag kan rekommendera Virtuellt Podcast som är hans nya. Den ger även en nostalgitripp då övergången till säsong 2 gästas av många gamla ansikten.

Vad gäller Papadrillo var det aldrig sprit (vad jag vet) som var hans problem utan jag tror han hamnade i någon form av pillermissbruk, vilket han även lyft i någon podcast. Måns tar även upp i ett samtal med Victor i den nya podcasten om psykisk ohälsa som var intressant att höra. Vet någon vem Måns dejtade 2018-2021?
Måns har varit ihop med Effie Karabuda, men det måste ha varit innan den bruden. Gissningsvis är bruden mellan 2018-2021 inte känd ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in